Forum. berijkbaarheid

Lees hier wat de beheerder van het forum te zeggen heeft.
Post Reply
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

Ik geraak voor de moment niet meer op het forum, is er iets veranderd aan het forum of zo, ik geraak er alleen op met mijn vrouw haar gsm, maar voor de rest niet met de laptop ofniet met mijne gsm dat is nu 3 of 4 dagen aan degang.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by Muug »

Neen, alles in orde bij mij.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

OK, dan moet ik het hier bij mij zoeken.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by OzzePaa »

Ja ook hier nog steeds flitsendsnelforum, dees :thumbsup: Bompa, gebt toch uw Telenetrekening betaald hé :?: Anders hebbe z'uw internet afgesloten en uw Annemarie hare gsm staat op 4G en de rest op wifi, vandaar ;) :mrgreen: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by Marsman »

bereikbaarheid


:shock: :oops:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by F M »

Ola, we krijgen taallessen. Pas maar op, das gevaarlijk. Ik bedoel , dat is gevaarlijk.
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 06 May 2020 19:12 Bompa, gebt toch uw Telenetrekening betaald hé :?: Anders hebbe z'uw internet afgesloten en uw Annemarie hare gsm staat op 4G en de rest op wifi, vandaar ;) :mrgreen: :?:rekening
Ja ik heb dat betaald, allee het is toch van de
rekening gegaan volgens ik gezien heb, Google heeft blijkbaar in begin van de week een update gedaan, en van toen is het begonnen, maar mijne smartfone staat ook op 4g volgens ik kan zien, het moet ergens aan de instellingen liggen. Maar de Welke, ik ben nog voorzichtig aan het zoeken.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

Mijne smart fone daar is het in orde, maar op mijne laptop komt het niet in orde, waar de instellingen zouden moeten staan, staan ze niet, mijn schoonzoon heeft er ook al aan bezig geweest, en vind het ook niet, dat is anders gene lompe aan zoiets, dus ik zal die laptop toch is binnen, moeten doen, om het te laten oplossen, want ik kan op meerdere sites niet meer op, maar ik wacht nog wat zodat het daar minder duk zal zijn. :)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by Muug »

Installeer de gratis versie van Malwarebytes eens, en scan heel uw pc. Als er infecties of andere stoute beetjes zijn, verwijder ze dan.

Verder in Internet Options alle parameters resetten, en alle opgeslagen info verwijderen: cookies, geschiedenis, wachtwoorden, alles.

Met deze info en Google ga je uw pc wel ok krijgen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

Ik zal mijne laptop is moeten binnen doen voor nazicht, want er zijn meerdere sites waar lk niet opgeraak, maar ik wacht nog wa tot de grootste drukte wat voorbij is, mijn gsm heb ik klaar gekregen, maar bij mijn laptop geraak ik niet op waar ik hem zou kunnen veranderen, ik heb mijne schoonzoon er ook al is laten naar kijken, maar die krijgt het ook niet in orde, die kan normaal wel programeren maar het lukte ook niet op een halfuurtje , dus een van de weken zal ik hem is binnen doen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

Muug wrote: 16 May 2020 21:40 Installeer de gratis versie van Malwarebytes eens, en scan heel uw pc. Als er infecties of andere stoute beetjes zijn, verwijder ze dan.

Verder in Internet Options alle parameters resetten, en alle opgeslagen info verwijderen: cookies, geschiedenis, wachtwoorden, alles.

Met deze info en Google ga je uw pc wel ok krijgen.
Nu pas gezien, zal het vandeweek is proberen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Forum. berijkbaarheid

Post by bompa »

Ik ben er terug 8-) ,heb nen andere laptop gaan kopen, nu zal ik wat Muug voorstelde van dat Malwarebytes op den andere laptop is uitproberen,en wie weet ,misschien komt het dan wel goed ,en anders doe ik hem wel is binnen. :thumbsup:

Post Reply