off topic

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
TRooPER
Posts: 1975
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Post by TRooPER »

hey dat is nieuw en tot nu toe redelijk goe nagevolgd door iedereen precies,

ge kunt hier niet OFFTOPIC gaan,
komt er ook een offtopicske bij off nyet ? Image

want ik had het een ander non-MP gerelateerd te zeggen
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: off topic

Post by Muug »

Ah
ergens is het de bedoeling om hoofdzakelijk toch over motorgerelateerde dingens te kletsen. Voor off-topic gedoe bestaat het motorforum. Image

Maar af en toe mag er eens naast de pot gepist worden. Als het maar niet teveel wordt. Dus geen moppentopic aub, geen "kleine ergernissen en grote ergernissen-topics, niks van dien zever. Daarvoor is dit forum niet echt opgericht.

But again, if you wanna pee from time to time nevest the pot, feel free to do so! Image

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: off topic

Post by Muug »

Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: off topic

Post by fore »

Ah
[color=#FF0000:242zblf5]Maar af en toe mag er eens naast de pot gepist worden.[/color:242zblf5]
da moettekik thuis ni proberen zenne Image
WC-spreuk ophangen als 'reminder' ...:

... Pis niet op de grond ... de volgende is misschien op z'n blote voeten ...

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »

... Pis niet op de grond ... de volgende is misschien op z'n blote voeten ...
Image Image
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: off topic

Post by laouen »

bij gebrek aan een 'ergernissen' topic dan maar hier Image

mijn enkel die al een paar dagen ambetant doet... zaterdag klein toerke met Florence en zondag een dagje verven en tis van dattem. Image net nu 'm volgens de kine weer soepel en in orde was Image Allez ja, het is niet het gewricht, maar de plaat die duidelijk in de weg zit van wat ik wil doen Image gevolg: terug gevoelig, dik, warm met precies de neiging tot ontsteking, dus ook weer aan de ontstekingsremmers en ijs leggen Image en dat op't moment dat er weer een paar leuke weekendjes aan komen Image

godverdegodvermiljaarde Image

Dat het maar rap 6 december is...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »

bij gebrek aan een 'ergernissen' topic dan maar hier Image

mijn enkel die al een paar dagen ambetant doet... zaterdag klein toerke met Florence en zondag een dagje verven en tis van dattem. Image net nu 'm volgens de kine weer soepel en in orde was Image Allez ja, het is niet het gewricht, maar de plaat die duidelijk in de weg zit van wat ik wil doen Image gevolg: terug gevoelig, dik, warm met precies de neiging tot ontsteking, dus ook weer aan de ontstekingsremmers en ijs leggen Image en dat op't moment dat er weer een paar leuke weekendjes aan komen Image

godverdegodvermiljaarde Image

Dat het maar rap 6 december is...
Ow... verzorg je maar.

En op 6 december is er Image
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: off topic

Post by laouen »


En op 6 december is er Image
Op 6 december gaan ze dat oud metaal der eindelijk uit halen Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »


En op 6 december is er Image
Op 6 december gaan ze dat oud metaal der eindelijk uit halen Image
Ik dacht al, mss krijgt ze ne nieuwe moto voor sinterklaas Image
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: off topic

Post by laouen »


Ik dacht al, mss krijgt ze ne nieuwe moto voor sinterklaas Image
niet iedereen heeft hier de lotto gewonnen Image en daarbij, onze garage staat al vol Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »

niet iedereen heeft hier de lotto gewonnen Image
Hoh, eigenlijk is het Cottem hoor, hij heeft zichzelf, Lietje & Raket getrakteerd op ne nieuwe.
En ik krijg maar een okkazie... Image
(zaterdagmorgen gaan kijken, de huidige is afgeschreven, dus tjah, het mo?t wel h? Image )
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: off topic

Post by zappa »

Laouen, kan je niet een paar laarzen lenen van iemand die net 2 maten groter zijn dan de uwe?

Ik heb normaal ne 39/40 maar m'n crossbotten zijn maat 42 , nu al 't tweede paar die ik in die maat koop, uit ervaring van vroeger m'n paardrijlaarzen, te gespannen zitten merk je in 't begin niet, maar na een tijdje bewegen krijg je last.

Je kan die toch aanspannen zoals je wil en een paar extra kousen aandoen als't moet, en dan zal er ook minder drukken tegen uw ijzer?
sig nature

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »

Je kan die toch aanspannen zoals je wil en een paar extra kousen aandoen als't moet, en dan zal er ook minder drukken tegen uw ijzer?
Ik heb mijn mijn crosslaarzen (Gaerne) een paar kniehoge kousen meegekregen.
Gebruik jij dat ook ? Dik of dun ?
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: off topic

Post by laouen »

Laouen, kan je niet een paar laarzen lenen van iemand die net 2 maten groter zijn dan de uwe?

Ik heb normaal ne 39/40 maar m'n crossbotten zijn maat 42 , nu al 't tweede paar die ik in die maat koop, uit ervaring van vroeger m'n paardrijlaarzen, te gespannen zitten merk je in 't begin niet, maar na een tijdje bewegen krijg je last.

Je kan die toch aanspannen zoals je wil en een paar extra kousen aandoen als't moet, en dan zal er ook minder drukken tegen uw ijzer?
mijn laarzen zijn al een dikke maat groter dan wat ik normaal heb en ik doe daar normaal dikke hoge kousen in aan. En zo erg spannen die niet. Ik kan die gespen trouwens ook aanpassen. Het is gewoon algemeen 'druk door beweging' op 1 bepaalde plaats, waarschijnlijk net waar het zachte weefsel over de koppen van de schroeven schuurt. Zolang ik stilzit of stilsta is er geen probleem. Het is enkel wanneer ik beweeg. Dus zitten op de motor, of rechtstaan gaat perfect, alleen die tussenfase voel ik. Ook wandelen met die laarzen is niet fijn Image Met mijn gewone laarzen heb ik geen last, maar die enduro's dus wel. Ach ja, we zien wel! Ik ga nog es langs de apotheek passeren voor een voorraad ibuprofen en chemische icepacks en dan overleef ik het wel Image

en als motorrijder moet je niet alleen stinken, je moet ook maar pijn verbijten Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »

Kheb dus die Gaerne gekocht (weet niet welk model), en dan es de Alpinestarts Tech7 aangehad.
En die Alp. voelen aan als een blok beton vbl met de Gaerne.
Terwijl de Gaerne aanvoelen als een blok beton vgl met mijn Daytona toerbotten.
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: off topic

Post by laouen »

En die Alp. voelen aan als een blok beton vbl met de Gaerne.
da's dus ook een beetje de bedoeling h? Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: off topic

Post by petervdc »

En die Alp. voelen aan als een blok beton vbl met de Gaerne.
da's dus ook een beetje de bedoeling h? Image
Yep.
Maar er zijn dus gradaties in blokken beton Image
Keep going

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: off topic

Post by Tom Thumper »

Laouen, kan je niet een paar laarzen lenen van iemand die net 2 maten groter zijn dan de uwe?

Ik heb normaal ne 39/40 maar m'n crossbotten zijn maat 42 , nu al 't tweede paar die ik in die maat koop, uit ervaring van vroeger m'n paardrijlaarzen, te gespannen zitten merk je in 't begin niet, maar na een tijdje bewegen krijg je last.

Je kan die toch aanspannen zoals je wil en een paar extra kousen aandoen als't moet, en dan zal er ook minder drukken tegen uw ijzer?
mijn laarzen zijn al een dikke maat groter dan wat ik normaal heb en ik doe daar normaal dikke hoge kousen in aan. En zo erg spannen die niet. Ik kan die gespen trouwens ook aanpassen. Het is gewoon algemeen 'druk door beweging' op 1 bepaalde plaats, waarschijnlijk net waar het zachte weefsel over de koppen van de schroeven schuurt. Zolang ik stilzit of stilsta is er geen probleem. Het is enkel wanneer ik beweeg. Dus zitten op de motor, of rechtstaan gaat perfect, alleen die tussenfase voel ik. Ook wandelen met die laarzen is niet fijn Image Met mijn gewone laarzen heb ik geen last, maar die enduro's dus wel. Ach ja, we zien wel! Ik ga nog es langs de apotheek passeren voor een voorraad ibuprofen en chemische icepacks en dan overleef ik het wel Image

en als motorrijder moet je niet alleen stinken, je moet ook maar pijn verbijten Image
Komt me bekend voor. Ik ben ondertussen een jaar en twee maand verder en heb al twee maand geen ontstekingen meer maar lachende of juichende smilies durf ik nog niet plaatsen. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply