geupdateted

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Post by F M »

Een paar dagen terug is de site precies effe off line geweest. Nu zie ik dat de banner bovenaan (de skyline van wat was het nu ook al weer?) nu correct verknipt is ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3393
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: geupdateted

Post by Blackbert »

Da's Cotthem die zijn vizier opengezet heeft.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: geupdateted

Post by Muug »

dat klopt
het feit van offline te gaan, moet volgens phpbb-fora iets te maken gehad hebben met een volgelopen cache-directory. Ik zat er dus voor niks tussen en had er evenveel last van. Image
Door die cache leeg te maken waren ook eerdere wijzigingen mbt de bovenste banner plots in productie gekomen, iets wat ik allang had opgegeven.
Een geluk met een ongeluk dus Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: geupdateted

Post by duibhce Kaelann »

dat klopt
Door die cache leeg te maken waren ook eerdere wijzigingen mbt de bovenste banner plots in productie gekomen, iets wat ik allang had opgegeven.
Een geluk met een ongeluk dus Image
den technische achtergrond daarvoor: heel wat phpsystemen gebruiken een cache voor de CSS code om pagina's sneller te laten laden zodat die css code niet telkens moet gecompileerd worden. Het voordeel is dus snellere pagina's, het nadeel is dat je aanpassingen aan de CSS pas ziet als er nieuwe CSS cache pagina's gemaakt worden. En dat laatste gebeurt dan weer enkelals je de oude CSS pagina's uit de cache delete.

tot zover mijn dagelijkse nerd-interventie
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: geupdateted

Post by zappa »

ik typ Imagezz en geen smiley, kinderziekteke terug?
ik typ s m a s h maar dan aan elkaar = Image
sig nature

Post Reply