Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Het onderwerp zegt alles zeker?

Alle dingens die raar zijn in dit nieuwe forum mag je in deze topic smijten, dan kijk ik er zo snel mogelijk naar. E?n ding is van de baan : default kon iedereen als anonymous posten, dat is nu overal gedisabled.

Wat de counters van iedereen betreft , die gaan inderdaad niet goed staan. Avatars en counters meenemen verdriedubbelde de prijs....

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Nog een fenomeen : bij elke reply ben je automisch geabonneerd en krijg je van elke reply een mail. Tja, zo spammen we onszelf natuurlijk. Dat moet er ook uit.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by den Bullet »

Geen knoppeke om alle posts als gelezen te zetten?

*Edith2*: Gefunden!

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by toeternietoe »

Mijn laatste rechtstreekse mail, mag je negeren.

De laatste resync heeft blijkbaar mij grootste probleem opgelost. :)

@Bullet klik linksboven op "index" en dan krijg een knop te zien om alle posts als gelezen te zetten.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by F M »

Een gek fenomeen ? Op de bus beginnen de dames onder elkaar over de voetbal te kletsen :w00t:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

en ondertussen moet de automatische subscribe ook default uit staan.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Zot kanon B)

Weet ge wat pas een gek fenomeen zou zijn : dat ik uit interesse naar een voetbalmatch van de Rode Duivels ga kijken. :P

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

test

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Momenteel wordt motorpraat.be geredirect naar goedmotorrijden.be/forum. Is dat iets dat gaat blijven? Niet dat het een probleem is maar ik heb iets tegen redirects. Je betaald dan voor een domein dat je eigenlijk niet gebruikt. Kan je motorpraat.be niet binden aan goedmotorrijden.be/forum? Is dat niet properder?

Allee, maakt niet uit h?, 't is gewoon maar een gedacht. Natuurlijk komt goed motorrijden.be zo ook een beetje meer in the picture.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by OzzePaa »

Een beke kommageneuk magda ? Muug, er staat overal hoelang het geleden is dat de "Topic started" en ook hoelangt geleden is dat de "Last post" in een topic [strike]geblazen[/strike] geschreven werd .... kunde dat niet toggelen naar een datum lijk vroeger ?
En "agoby" : kon maar niet bedenken wadaddis maar er ontbreekt just alleen een spatieke blijkbaar ;) :blink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Momenteel wordt motorpraat.be geredirect naar goedmotorrijden.be/forum. Is dat iets dat gaat blijven? Niet dat het een probleem is maar ik heb iets tegen redirects. Je betaald dan voor een domein dat je eigenlijk niet gebruikt. Kan je motorpraat.be niet binden aan goedmotorrijden.be/forum? Is dat niet properder?

Allee, maakt niet uit h?, 't is gewoon maar een gedacht. Natuurlijk komt goed motorrijden.be zo ook een beetje meer in the picture.
Dat is ondertussen al opgelost. Surf maar eens naar motorpraat.be B)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

OzzePaa wrote:Een beke kommageneuk magda ? Muug, er staat overal hoelang het geleden is dat de "Topic started" en ook hoelangt geleden is dat de "Last post" in een topic [strike]geblazen[/strike] geschreven werd .... kunde dat niet toggelen naar een datum lijk vroeger ?
En "agoby" : kon maar niet bedenken wadaddis maar er ontbreekt just alleen een spatieke blijkbaar ;) :blink:
Komma neuken bestaat niet in de aanvangsfase van een project. :P Ik ga dat morgen eens rustig bekijken. :)

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Drummer »

B) B) B)


@ Muug, ge moogt mijne mail negeren ;-) tis in orde, khem het gevonden :-)

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by duibhce Kaelann »

geen gek fenomeen, eerder een kleine request: zou je de favicon terug kunnen instellen Muug?
die default van Joomla is f*gly :P
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Blackbert »

Forum ge?ntegreerd in de website met behoud van de inhoud. Cool.
Zijn er nog stickers? Om eens te zien of ik die ergens recht kan opplakken. :whistling:

Kan je de 2 kantlijnen wegwerken aub? Of moet ik daar iets voor veranderen?
Komt de mogelijkheid terug om zwart/oranje in te stellen. Mijn oogjes.

Dankuwel
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by laouen »

Elke keer ik het forum op een 'nieuw device' open doe, geraak ik niet ingelogd... Als ik dan een password reset doe, werkt het wel.
Vreemd fenomeen...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote:geen gek fenomeen, eerder een kleine request: zou je de favicon terug kunnen instellen Muug?
die default van Joomla is f*gly :P
scratch scratch scratch :ermm: Een jaar geleden heb ik eens uren en dagenlang geprobeerd om die favicon te vervangen door iets anders en 't is me nooit gelukt :oops: :oops: :oops: Ik zal het wel eens opnieuw proberen, in september of zo :huh:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

laouen wrote:Elke keer ik het forum op een 'nieuw device' open doe, geraak ik niet ingelogd... Als ik dan een password reset doe, werkt het wel.
Vreemd fenomeen...
Wat bedoel je met "new device"?
Als je dat voor hebt, al eens ctrl+f5 geprobeerd? Ik had gisteren het rare fenomeen dat ik aangelogd was op de Index en toen ik op recent posts klikte was ik gek genoeg uitgelogd. Dan ctrl+f5 gedaan en sindsdien geen probleem meer. Heeft wellicht met de cache van de page te maken.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Blackbert wrote:Kan je de 2 kantlijnen wegwerken aub? Of moet ik daar iets voor veranderen?
Komt de mogelijkheid terug om zwart/oranje in te stellen. Mijn oogjes.
Dankuwel
Welke twee kantlijnen?
De oogjes, ik weet het, ik heb het al elders gezegd dat we een tijd een zonnebril moeten gaan dragen. B) Misschien helpt het om de helderheid van je scherm wat lager te zetten. Het is niet de bedoeling dat je scherm als gelaatsbruiner functioneert :lol:
Kijk, nog even voor alle duidelijkheid : ik had ook graag een donker forum gehad, omdat het volgens mij inderdaad minder vermoeiend is en beter leesbaar voor mensen met niet-perfecte ogen. Maar dat is technisch minder evident gebleken dan verwacht, omdat de template van dit forum moet blenden met het Joomla-template en daar kan het wel eens in de knoop draaien. Wat effectief ook gebeurd is. Iin eerste instantie had ik een donkere template geselecteerd voor dit forum, maar na blending bleek daar iets erg lelijks uit te komen. Dus eieren voor mijn geld gekozen. B)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
duibhce Kaelann wrote:geen gek fenomeen, eerder een kleine request: zou je de favicon terug kunnen instellen Muug?
die default van Joomla is f*gly :P
scratch scratch scratch :ermm: Een jaar geleden heb ik eens uren en dagenlang geprobeerd om die favicon te vervangen door iets anders en 't is me nooit gelukt :oops: :oops: :oops: Ik zal het wel eens opnieuw proberen, in september of zo :huh:
Gewoon in de root van de site zetten en favicon.ico noemen. Dan wachten, lang wachten want dat wordt hard gecached, server site en client site.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply