Nieuw berichtjes

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Nieuw berichtjes

Post by laouen »

Tom Thumper wrote:In uw tweede screenshot staan toch omslagjes? Als je nu ingelogd bent ?n je hebt ongelezen berichten, dan zijn die blauw. Ook in Chrome.
neen dus... dat probeer ik al 3 posts uit te leggen. Ik zie daar NOOIT andere kleurkes.

Nu staan daar ook geen blauwe envelopkes tussen en ik ben er vrij zeker van dat er een hoop posts zijn die ik niet gelezen heb.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Nieuw berichtjes

Post by Muug »

dus we hebben twee users die chrome gebruiken en ene die wel blauwe omslagjes ziet en ene niet :lurker:



:wink:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Nieuw berichtjes

Post by laouen »

Ik zag net wel een blauw envelopke verschijnen. Ghebt gelijk!

Maaaaaaarrrr, dat lost eigenlijk mijn probleem niet op (denk ik). Want daarmee zie je wel dat er ergens in die categorie iets nieuws gepost is, maar als die 'new' dingen verdwijnen weet je nog niet waar. Toch?

En ik heb zo'n vermoeden dat dat blauwe envelopke ook weer grijs wordt als ik mijn venster sluit. Dat moet ik es testen. Post er lustig op los zou'k zo zeggen :whistling:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Nieuw berichtjes

Post by Tom Thumper »

Ik zal eens aan Tom Triple vragen om het te proberen. Die heeft volgens mij nog post die hij niet gelezen heeft.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Nieuw berichtjes

Post by Tom Triple »

Ik heb mijn best gedaan maar ik zie het niet helemaal. Ik log in en zie nieuwe berichtjes. Ik lees er een paar, niet allemaal. Ik log terug uit.

Beetje later terug in gelogd en de ongelezen berichtjes staan er nog. Op de index pagina met blauwe omslag, in de achterliggende pagina's per topic een melding van X ongelezen berichten, net als in de pagina recent topics.

[strike]Maar heb je drop down menutje op de pagina /recent al gezien, daar kan je selecteren van hoe lang geleden je berichten in je lijst wilt. Als je dat op since last visit zet, zijn er natuurlijk wel berichten weg.[/strike]
Dit is een beetje zever want die selectie blijft niet bewaard, wordt default terug op 1 maand gezet.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Nieuw berichtjes

Post by laouen »

Tom Triple wrote:Ik heb mijn best gedaan maar ik zie het niet helemaal. Ik log in en zie nieuwe berichtjes. Ik lees er een paar, niet allemaal. Ik log terug uit.

Beetje later terug in gelogd en de ongelezen berichtjes staan er nog. Op de index pagina met blauwe omslag, in de achterliggende pagina's per topic een melding van X ongelezen berichten, net als in de pagina recent topics.
mja, ik heb ook wat zitten proberen maar nu krijg ik de fout uiteraard ook niet gereproduceerd... Ik denk dat mijn telefoon er ook voor iets tussen zit. Soit, ik ga het in de gaten houden en als ik het weer zie opduiken, laat ik het hier wel horen.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Nieuw berichtjes

Post by kirikoe »

Ik wil nu niet moeilijk doen maar met Safari heb ik ook alleen maar grijze omslagen :huh:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Nieuw berichtjes

Post by laouen »

Fout kunnen reproduceren!

Vanochtend thuis efkes forum open gedaan. 1 nieuw postje van de Bompa over de oordopkes. Ik lees dit niet en sluit de boel gewoon af.

Net nog es gaan kijken (computer op't werk): geen 'nieuwe berichten' meer te zien bij recent topics, geen blauwe envelopkes bij de index. Forum staat precies volledig als gelezen.

Ik vind dat een beetje ambetant :oops:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Nieuw berichtjes

Post by Muug »

jamaar da's op twee computers, die kunnen van mekaar toch niet weten wat gij al gelezen hebt en wat nog niet? :shock:
ik ga zelf ook wat testen voor ik meer zeg...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Nieuw berichtjes

Post by Tom Thumper »

Maar dat is toch uwe server die bijhoud wat er gelezen is? Lokaal wordt er toch geen database bijgehouden? Dan zou je elke keer als je op een andere computer inlogd, alles als ongelezen moet staan vermits je op die nieuwe computer nog niets gelezen hebt.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Nieuw berichtjes

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Maar dat is toch uwe server die bijhoud wat er gelezen is? Lokaal wordt er toch geen database bijgehouden? Dan zou je elke keer als je op een andere computer inlogd, alles als ongelezen moet staan vermits je op die nieuwe computer nog niets gelezen hebt.
ge hebt gelijk, ik ben nog niet goed wakker zenne, beke te lang in de zon gereden denk ik :oogrollen:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Nieuw berichtjes

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote:Maar dat is toch uwe server die bijhoud wat er gelezen is? Lokaal wordt er toch geen database bijgehouden? Dan zou je elke keer als je op een andere computer inlogd, alles als ongelezen moet staan vermits je op die nieuwe computer nog niets gelezen hebt.
ge hebt gelijk, ik ben nog niet goed wakker zenne, beke te lang in de zon gereden denk ik :oogrollen:
Blijkbaar bij mij hetzelfde, zoveel dt fouten in 1 post heb ik vermoedelijk nog niet gemaakt. :oops:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply