Fore

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Fore

Post by tandwieleke » 27 Oct 2014 03:16

Hoe zou het met de fore zijn?

petervdc
Posts: 3002
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Fore

Post by petervdc » 27 Oct 2014 08:55

Vorige week ad telefoon klonk hij nog goed, op facebook is ie nog actief.
Kweenie.

Fore, oe ist ??
;-)
Keep going

fore
Posts: 1116
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Fore

Post by fore » 11 May 2015 23:32

petervdc wrote: Fore, oe ist ??
;-)
'k zal't U woensdag vertellen in Engeland ... :pom:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

petervdc
Posts: 3002
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Fore

Post by petervdc » 20 May 2015 11:25

fore wrote:
petervdc wrote: Fore, oe ist ??
;-)
'k zal't U woensdag vertellen in Engeland ... :pom:
Hij zei "goed" :headbang:
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 874
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Fore

Post by OzzePaa » 20 May 2015 11:43

petervdc wrote:
fore wrote:
petervdc wrote: Fore, oe ist ??
;-)
'k zal't U woensdag vertellen in Engeland ... :pom:
Hij zei "goed" :headbang:
... too much information :!: :mrgreen: :w00t: :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3002
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Fore

Post by petervdc » 20 May 2015 12:03

OzzePaa wrote:... too much information :!: :mrgreen: :w00t: :rayof:
De rest vertelt hij zelf wel hier ;-)
Keep going

fore
Posts: 1116
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Fore

Post by fore » 21 May 2015 18:06

tandwieleke wrote:Hoe zou het met de fore zijn?
Allee bon .. 'k zal dees maar gebruiken als 'intro' ...

Met de Fore is't dus goed. De'r zijn een paar hobby's (bezigheden) bijgekomen, en het aantal uren/dag stijgt niet proportioneel ... helaas.
'k zat de laatste tijd nogal veel te toeren bij onze noorderburen (dijkje rijden ... :zotteke: )

Scooter-gewijs blijf ik volharden in de boosheid. Ik heb in November ne nieuwe okkazie .... terug nen SW (den 3e al).
De foremobiel 2.1 ging naar ze'n 100k km's en moest een GROOT onderhoud krijgen. (-1000 euro). 'k kreeg een intresseant aanbod voor deze SWT 600 (SilverWing laatste model) ... met functionele accessoires en een deftige overnameprijs voor de 2.1.
(nieuw model = nieuw versienummer => foremobiel 3.0 ... :wink: )
voor 3000 euro heb ik een nief masjien onder m'n billen en na 10k km bevalt hij (zoals de anderen) perfect. Alleen die winterbanden ... daar wil ik ASAP vanaf ... :sick:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 2722
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Fore

Post by F M » 22 May 2015 09:34

:waardeloos:
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1116
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Fore

Post by fore » 22 May 2015 09:42

The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest