Cannot connect to MySQL

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Cannot connect to MySQL

Post by F M »

Ik krijg die boodschap tegenwoordig heel dikwijls.

Alleen op dit forum.
Zowel met de PC thuis als op het werk.
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Cannot connect to MySQL

Post by bompa »

Dat krijg ik ook dikwijls te zien , en dikwijls 2 of 3 keer achtereenvolgens moeten inloggen

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Cannot connect to MySQL

Post by Stefke »

bompa wrote:Dat krijg ik ook dikwijls te zien , en dikwijls 2 of 3 keer achtereenvolgens moeten inloggen
en ik kan niet inloggen tenzij ik antwoord op een bericht, dan gaat het vanzelf... :dontknow:

TimS
Posts: 169
Joined: 30 Dec 2012 12:17

Cannot connect to MySQL

Post by TimS »

Heb al een tijdje gelijkaardig probleem, maar enkel op de iPad. Website onthoudt niet dat ik ingelogd ben en als ik inlog kom ik terug op het scherm als "guest". Als ik dan naar de index ga of zo, toont die wel dat ik ingelogd ben...
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Cannot connect to MySQL

Post by F M »

En de responsetijden zijn bij tijd en wijle astronomisch (nu en dan een kleine overdrijving kan geen kwaad :wink: )
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Cannot connect to MySQL

Post by Muug »

alleen de traagheid merk ik
dat inlogprobleem kan ik wellicht oplossen door dat lelijk blauw/fuchsia-template te activeren. Maar ge wordt ziek van er naar te kijken. :lipsrsealed2:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Cannot connect to MySQL

Post by zappa »

:confused: van dat wachten ondervind ik ook wel wat hinder, maar niks vergeleken met de ergerlijke gemeentelijke :stop: verbodsborden :bleiten: Af en toe eens opennief inloggen, maar das niet erg.

En fuchsia & blauw is uit de mode.... :kots:
sig nature

Post Reply