Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by Muug »

Een feature die voor zo goed als iedereen onbekend is, zelfs voor mij tot voor enkele minuten. Je kan ervoor opteren om bepaalde stukken van je tekst, of foto's, of url's naar foto's te verbergen voor gasten. Je doet dat door tekst te typen tussen [hide] en [/hide]. [hide]Dit zinnetje bvb kunnen gasten niet lezen.[/hide]
Om niet zelf de hele tijd [hide] en [/hide] te moeten typen kan je ook gewoon klikken op het icoontje links van het "Image Link"-icoontje.
Kan best handig zijn als je wat discreter wilt zijn met bepaalde info.

User avatar
zappa
Posts: 4504
Joined: 23 Oct 2009 11:44

How tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by zappa »

[hide]Image[/hide]

en nu uitloggen om te zien of't werkt?
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

How tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by Muug »

jep

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

How tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by OzzePaa »

zappa wrote:[hide]Image[/hide]

en nu uitloggen om te zien of't werkt?
[hide]Kan die nu nog altijd niet alleen zwemmen :?: :wink: :mrgreen: [/hide]
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by frederikw »

Dat zou vervelend zijn want de helft van de tijd zit ik hier als gast omdat ik te pas en te onpas vanzelf terug uitgelogd ben. (Safari/mac maar ook Firefox/chrome/IE op win)

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by Muug »

ah
ik moet mij ook constant herinloggen, soms zelfs 2-3 keer na elkaar, geen idee waarom. :dontknow: En sowieso zie je de laatste posts niet als je niet bent ingelogd, ook al zo'n bug... dus je hebt er alle baat bij om altijd ingelogd te zijn.
Feit is dat Kunena geen tof medium is, in 2015 of 2016 zou ik wel ne keer opnieuw naar phpbb durven overgaan. Veel beter spul, minder bugs, meer support. Tot dan: bear with me !

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by F M »

Tja,

Ik blijf meestal gewoon ingelogd. Eens om de paar weken moet ik toch opnieuw inloggen.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by petervdc »

frederikw wrote:Dat zou vervelend zijn want de helft van de tijd zit ik hier als gast omdat ik te pas en te onpas vanzelf terug uitgelogd ben. (Safari/mac maar ook Firefox/chrome/IE op win)
Idem hier !
Keep going

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by Koeno »

Kan leuk zijn om dingen te melden als:

[hide]'k em een scheet gelaten... en ze stinkt... [/hide]

-Verder vind ik phpbb ??n der beste forum-software dat op dit moment te vinden is (gratis weliswaar)
-Vbulletin vind ik ook de moeite waard, maar is niet meer gratis natuurljik...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Hoe tekst en foto's verbergen voor gasten

Post by bompa »

Dan kan je het toch evengoed in toogpraat vermelden ,daar zie je het toch ook niet als je niet ingelogd bent ,
Als ik hier kom moet ik mij zeker ne keer of 4 of 5 aanmelden als ik van topic naar topic ga :confused2:

Het zou eigenlijk beter zijn dat da veranderde.

Wat zou je eigenlijk te plaatsen hebben wat een ander ni mag zien :dontknow: als je ingelogd bent kan je het wel zien
dus ,'k zie er eigenlijk het nut ni van in :grin:

Post Reply