Nieuw gevaar ?

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

Re:Nieuw gevaar

Post by KlaasN »

zappa wrote:Ik denk dat Bas een zaakje wil beginnen in voorgezette motoropleidingen, hij ziet overal kandidaten :lol: :lol:



Mensen die in een groep rijden, gedragen zich anders, en denken wel eens dat ze iets meer mogen, dan een individu.

Jaren terug kwam er zo een kudde MB's achter ons (2 ruiters) aan gereden in de bos, direct roepen van aan de kant, pas op! naar ons.

Ik vond dat erg onbeleefd, gelijk of je met een paard even zomaar de bos kan in hollen om hun te laten passeren :confused: Slecht karakter als ik ben, heb ik m'n paard dwars over het wegje gezet en terug geroepen " pas op, ze klopt " :mrgreen: :mrgreen:

Dit werkte enorm kalmerend :mrgreen:
:headbang:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Nieuw gevaar ?

Post by petervdc »

diskeletloetje wrote:Ik denk dat Bas aandelen heeft in een of meerdere rijscholen :lipsrsealed2:
yep, en hijzelf als goeroe aan de top...
:lurker:
Keep going

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Nieuw gevaar ?

Post by TRooPER »

petervdc wrote:
diskeletloetje wrote:Ik denk dat Bas aandelen heeft in een of meerdere rijscholen :lipsrsealed2:
yep, en hijzelf als goeroe aan de top...
:lurker:
het wordt tijd dat ik Bas eens leer kennen, ik ben hier iets aan het missen :smash:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

Re:Nieuw gevaar

Post by Marreke »

zappa wrote: Slecht karakter als ik ben, heb ik m'n paard dwars over het wegje gezet en terug geroepen " pas op, ze klopt " :mrgreen: :mrgreen:
En jij waarschuwt nog? Dat doe ik allang niet meer. Peerd midden op de weg en denk maar niet dat iets of iemand daar voorbij komt zonder dat ik dat toelaat. Zonder schade dan toch... En het mooie is dat ze altijd in fout zijn!

Post Reply