ik heb ook een suggestie...

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Koeno »

Muug wrote: 01 Oct 2019 14:05 Oei...
da's te moeilijk om uit te leggen.... :lipsrsealed2:
Totaal niet moeilijk toch,
Google vind je hier:
Google LLC
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
VS :peepwall:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by TRooPER »

Koeno wrote: 01 Oct 2019 14:19
Muug wrote: 01 Oct 2019 14:05 Oei...
da's te moeilijk om uit te leggen.... :lipsrsealed2:
Totaal niet moeilijk toch,
Google vind je hier:
Google LLC
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
VS :peepwall:
Merci Koeno,
zal mijn volgend roadbook ginder dan gaan afgeven :rayof: :ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by diskeletloetje »

Muug wrote: 01 Oct 2019 11:47
TRooPER wrote: 01 Oct 2019 11:04 Als de routes nu eens op 'routeyou' zouden geplaatst worden,
en hier een topic komt met de link's naar de routeyou pagina....
Lol
of gewoon een link naar Google? :w00t:
Sinds kort is Routeyou een pak gebruiksonvriendelijker geworden. Nu moet je betalen om de routes op Google te kunnen zien.
Jullie moeten het ook niet te ver zoeken, gewoon een linkje naar de gpxfile met een korte beschrijving van de route: start en eindpunt, aantal kms en eventueel een kleine uitleg.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Muug »

Wel dat zeg ik toch al de hele tijd? :dontknow:

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by 't spook »

mijn ritten ni aub... ik heb er ooit 2 gevonden die betalende roadbooks geworden waren...
kan ik ni goe tegen :|
:? KMK :roll:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by TRooPER »

't spook wrote: 03 Oct 2019 23:33 mijn ritten ni aub... ik heb er ooit 2 gevonden die betalende roadbooks geworden waren...
kan ik ni goe tegen :|

Hoog tijd om 'sabbam' op roadbooks in te voeren.. 🤣
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by F M »

't spook wrote: 03 Oct 2019 23:33 ooit
Alsof er nu nog mensen zijn die betalen om een route te krijgen. :roll:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Muug »

F M wrote: 09 Oct 2019 08:48
't spook wrote: 03 Oct 2019 23:33 ooit
Alsof er nu nog mensen zijn die betalen om een route te krijgen. :roll:
Hoeveel zijn er niet die op betaalde motorreis gaan? :laugh3:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by F M »

Zijn er ook mensen die niet betalen op een motorreis ? :w00t:

:mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by 't spook »

ik denk dat hij het over georganiseerde ritten heeft voor schijtluizen die er niet alleen op uit durven trekken :whistling:
:? KMK :roll:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Koeno »

't spook wrote: 05 Nov 2019 20:04 ik denk dat hij het over georganiseerde ritten heeft voor schijtluizen die er niet alleen op uit durven trekken :whistling:
Zie je beetje verkeerd, soms krijgen georganiseerde reizen toegang tot wegjes/banen, waar je zonder toelating niet op mag...
dan heeft zo'n organisatie wel een voordeel...

Sommige mensen hebben niet veel motorvrienden en hebben graag toch companie
dan heeft zo'n organisatie een voordeel....

En sommige mensen organiseren en plannen niet graag routes,
dan is't leuker om met zo'n organisatie mee te gaan, als enkel de steenwegen af te bollen.

Maar ik gok dat ge op alle bovenstaande punten een spookachtig antwoord hebt om het met de grond gelijk te maken.
Dus resulteer ik: Ge hebt gelijk hoor :sweeet:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by F M »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by den Bullet »

't spook wrote: 05 Nov 2019 20:04 ik denk dat hij het over georganiseerde ritten heeft voor schijtluizen die er niet alleen op uit durven trekken :whistling:
Young motorcyclists choose a destination, old ones choose a direction ...

Al meermaals per moto op reis gegaan en alleen maar mijne neus achterna gereden ... 8-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by F M »

den Bullet wrote: 06 Nov 2019 09:22
't spook wrote: 05 Nov 2019 20:04 ik denk dat hij het over georganiseerde ritten heeft voor schijtluizen die er niet alleen op uit durven trekken :whistling:
Young motorcyclists choose a destination, old ones choose a direction ...
Heel erg bedankt om mij jong te noemen. Ik hoor dat niet vaak meer :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by 't spook »

ik zou het ni kunnen alhoewel sommigen zullen zeggen dat rally raid in de woestijn er de veredelde versie van is...

dat ge u inlicht voor ge naar vladivostok vertrekt kan ik inkomen
maar dat dat absoluut een tot in de puntjes georganiseerde reis moet zijn... :lipsrsealed2:
allez...
dat mensen in deze tijden van overaanbod aan info allerhande naar een organisatie stappen als ze naar pakweg de Eiffel willen gaan voor een lang weekend ... daar kan ik echt ni bij... hotelleke reserveren (of ni) en start
idem Schotland etc...

allez, toen we in de Auvergne rondreden met een paar andere zolen van dit forum een aantal jaar terug kreeg ik er al de bichkes van dat er werd verondersteld dat iedereen hetzelfde roadbookske zou rijden dat op voorhand werd uitgestippeld en namen we bij het ontbijt een kaart van de regio, voerden wat plaatsnamen in in de garmin en reden we voor de rest onze neus achterna wat voor een onvergetelijke rit op de flanken van een oude vulkaan gezorgd heeft...
idem in Umbria met madam deze zomer...
waar gaan we naartoe?
kweeni zei ze... maar die gravelroads in het bos zijn niet verboden voor motoren dus rij maar, we zien wel waar we komen...
uuuren door de bossen kunnen rijden op gravelroads, everzwijnen en reeën, ongelofelijke vergezichten en bijna uitgekomen waar we eigenlijk wel naartoe wilden
dat greintje onzekerheid, dat niet precies weten waar ge gaat uitkomen... dat vind ik zo tof

voor elke zot zoals ik zijn er blijkbaar minstens 5 of 6 die precies willen weten waar ze op welk moment zullen zijn en liefst 's middags ergens een gereserveerde tafel hebben

ik zal het nooit snappen, ge koopt ne moto, vertelt aan iedereen dat het gaat om je vrij te kunnen voelen en dan spring je met je ogen open in het keurslijf waar je zogezegd vanaf wil...

't zal aan mij liggen :pillepalle:
:? KMK :roll:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by F M »

't spook wrote: 06 Nov 2019 12:25t zal aan mij liggen :pillepalle:
Dat vat het samen, ja.

Je vindt het precies nog altijd raar dat andere mensen anders in mekaar steken ? ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Muug »

Elk zijn muug, eh, meug :mrgreen:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Marsman »

't spook wrote: 06 Nov 2019 12:25 ik zou het ni kunnen alhoewel sommigen zullen zeggen dat rally raid in de woestijn er de veredelde versie van is...

dat ge u inlicht voor ge naar vladivostok vertrekt kan ik inkomen
maar dat dat absoluut een tot in de puntjes georganiseerde reis moet zijn... :lipsrsealed2:
allez...
dat mensen in deze tijden van overaanbod aan info allerhande naar een organisatie stappen als ze naar pakweg de Eiffel willen gaan voor een lang weekend ... daar kan ik echt ni bij... hotelleke reserveren (of ni) en start
idem Schotland etc...

allez, toen we in de Auvergne rondreden met een paar andere zolen van dit forum een aantal jaar terug kreeg ik er al de bichkes van dat er werd verondersteld dat iedereen hetzelfde roadbookske zou rijden dat op voorhand werd uitgestippeld en namen we bij het ontbijt een kaart van de regio, voerden wat plaatsnamen in in de garmin en reden we voor de rest onze neus achterna wat voor een onvergetelijke rit op de flanken van een oude vulkaan gezorgd heeft...
idem in Umbria met madam deze zomer...
waar gaan we naartoe?
kweeni zei ze... maar die gravelroads in het bos zijn niet verboden voor motoren dus rij maar, we zien wel waar we komen...
uuuren door de bossen kunnen rijden op gravelroads, everzwijnen en reeën, ongelofelijke vergezichten en bijna uitgekomen waar we eigenlijk wel naartoe wilden
dat greintje onzekerheid, dat niet precies weten waar ge gaat uitkomen... dat vind ik zo tof

voor elke zot zoals ik zijn er blijkbaar minstens 5 of 6 die precies willen weten waar ze op welk moment zullen zijn en liefst 's middags ergens een gereserveerde tafel hebben

ik zal het nooit snappen, ge koopt ne moto, vertelt aan iedereen dat het gaat om je vrij te kunnen voelen en dan spring je met je ogen open in het keurslijf waar je zogezegd vanaf wil...

't zal aan mij liggen :pillepalle:
't gebeurt ni veel dat ik de Susse moet gelijk geven, maar hier kan ik wel inkomen. :thumbsup: :peepwall:
Daarom gaan mijn madam en ik altijd alleen op kongee. We weten op voorhand waar we naartoe gaan en de organisatie doen we helemaal zelf. Ik steek wel wat voorgeplande routes in mijn gertrut, maar in de praktijk doen we meestal iets helemaal anders want we hebben in het verleden al meerdere malen mogen ondervinden dat "op de wilden boef" veel plezanter is dan strak binnen de lijntjes kleuren. Al horen er voor ons geen gravelpaden bij :pillepalle: :lipsrsealed2: :lol:

Pazzop: zo af en toe eens een weekendje met gelijkgestemden, dat mag er gerust bij want dat is vree plezant :ricky:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by Stefke »

't spook wrote: 06 Nov 2019 12:25 .......
't zal aan mij liggen :pillepalle:
oei, ik heb dezelfde ziekte.... 8-)
maar ik ga ze niet laten behandelen... :dontknow:

User avatar
tandwieleke.
Posts: 34
Joined: 31 Mar 2016 03:53

Re: ik heb ook een suggestie...

Post by tandwieleke. »

Stefke wrote: 07 Nov 2019 19:31
't spook wrote: 06 Nov 2019 12:25 .......
't zal aan mij liggen :pillepalle:
oei, ik heb dezelfde ziekte.... 8-)
maar ik ga ze niet laten behandelen... :dontknow:
Daar is geen behandelen aan. Anders was het al lang terugbetaald door de ziekenkas. ;)

Post Reply