Effe voorstellen.

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Stoffel
Posts: 476
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Effe voorstellen.

Post by Stoffel »

Stoffel is de bijnaam,
Lees al even mee, en nu dan maar de stap gezet om te registreren.
Officieel begonnen met rijden in 1997, net 18 toen.
Rond mijn 8ste jaar begonnen met een Yamaha Bob, en vrij snel op een yz125 overgestapt. Sinds mijn 18de al enkele cursussen gevolgd bij Stam, circuit Zolder, Endurofun,…. Vandaag staat moto nr 23 en nr 24 in de garage: einde 2015 de crf1000 besteld en die zal mee mijn graf ingaan. Als 2de een speeltje, cbr250.
Voila, dat is het zo een beetje.

Hou het rubber beneden.

Stoffel.
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Effe voorstellen.

Post by Koeno »

Welkom!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Effe voorstellen.

Post by Muug »

Hey Stoffel.
Zeker dat ge hier nog nooit gepasseerd zijt? Of op het M&T forum vroeger?

Stoffel
Posts: 476
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Effe voorstellen.

Post by Stoffel »

Hé Muug,
Bij mijn weten ben ik hier nog nooit geweest, het M&T forum wel eens, heel lang geleden 8-)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Effe voorstellen.

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 15 Jan 2022 12:16 Hey Stoffel.
Zeker dat ge hier nog nooit gepasseerd zijt? Of op het M&T forum vroeger?
Wel, dat schoot meteen ook door mijn achterste hersenschors :grin:
Die z'n achternaam was denk ik niet "Vandoorne", maar jouwe ook niet vermoed ik ;) :mrgreen:

Inallegeval welkom :!: :thumbsup:

"... dat is het zo'n beetje ..." 24 moto's (versleten) in 15 jaar op je 33ste :o Ikke sinds 1972 euhhh .... 6.
De Wippr die hier tot voor kort nog regelmatig rondwaarde z'n record aan diggelen :?: :dontknow:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Effe voorstellen.

Post by Koeno »

OzzePaa wrote: 16 Jan 2022 20:36
Muug wrote: 15 Jan 2022 12:16 Hey Stoffel.
Zeker dat ge hier nog nooit gepasseerd zijt? Of op het M&T forum vroeger?
Wel, dat schoot meteen ook door mijn achterste hersenschors :grin:
Die z'n achternaam was denk ik niet "Vandoorne", maar jouwe ook niet vermoed ik ;) :mrgreen:

Inallegeval welkom :!: :thumbsup:

"... dat is het zo'n beetje ..." 24 moto's (versleten) in 15 jaar op je 33ste :o Ikke sinds 1972 euhhh .... 6.
De Wippr die hier tot voor kort nog regelmatig rondwaarde z'n record aan diggelen :?: :dontknow:

Seg Pa,
Iemand die in 1997 net 18 is... is volgens mij toch iets ouder dan 33 zenne...
Verder is 24moto's op 15jaar wel vrij stevig, zelfs voor mij... zit nog maar op 9... damn, dat worden drukke jaren.... :laugh3:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Effe voorstellen.

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 16 Jan 2022 20:47
OzzePaa wrote: 16 Jan 2022 20:36
Wel, dat schoot meteen ook door mijn achterste hersenschors :grin:
Die z'n achternaam was denk ik niet "Vandoorne", maar jouwe ook niet vermoed ik ;) :mrgreen:

Inallegeval welkom :!: :thumbsup:

"... dat is het zo'n beetje ..." 24 moto's (versleten) in 15 jaar op je 33ste :o Ikke sinds 1972 euhhh .... 6.
De Wippr die hier tot voor kort nog regelmatig rondwaarde z'n record aan diggelen :?: :dontknow:

Seg Pa,
Iemand die in 1997 net 18 is... is volgens mij toch iets ouder dan 33 zenne...
Verder is 24moto's op 15jaar wel vrij stevig, zelfs voor mij... zit nog maar op 9... damn, dat worden drukke jaren.... :laugh3:
Moet Stef plagiëren uit een ander topic : :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbsup:
Mijn voorste hersenschors is ook al op pensioen hé Koen ;) :lol:
Maar dan nog ... met 43 is het ook niet iets dat alleman kan zeggen. 8-)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Stoffel
Posts: 476
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Effe voorstellen.

Post by Stoffel »

33 …dat lijkt al een eeuwigheid geleden :P
Nope, nog een aantal weken en dan 43 :mrgreen:
Tja, ik heb al veel moto’s gehad, maar meestal wel per 2. Laat ons zeggen dat ik even geëxperimenteerd heb en moest zoeken naar waar ik me op thuis voelde.
En dat is al jaren en nog steeds mijn crf1000’. De 2de moto wisselt nogal is, vorig jaar een oude Sevenfifty ingeruild voor een Cbr250r..
In 1997 begonnen, op een dominator 650, zo stilaan zwaarder gegaan tot in 2002 een ongeval met de blackbird een aantal maanden ervoor zorgde dat ik thuis moest blijven, daarna vrij snel overgestapt op een xtz750, zx12r, terug een blackbird, varadero,... zelfs een tijdje met een fzr1000 naar zolder geweest.
Nu begint mijn vrouw wel eens te zeggen dat het genoeg is, zeker omdat ik zo weinig km doe is het soms wel moeilijk te verantwoorden :ricky:
De cbr250 zal ooit weleens opgeruimd worden voor een 2 crf1000 of een blackbird..dat vond ik een machtig machien, enkel de vrouw nog meekrijgen: ze stelt haar veto omdat ik ooit een ongeval gehad met een blackbird.

Oow, mijn achternaam is niet vandoorn..
Het M&T forum heb ik nooit echt veel mee bezig geweest, wel met het Oude MAG forum, ben bij MAG een aantal jaren geleden ook even voorzitter voor Vlaams Brabant geweest :thumbsup:

Grtz,

Stoffel.
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Post Reply