Bieke is hier ook neergestreken

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Bieke is hier ook neergestreken

Post by TRooPER »

Inderdaad Ex flikken of MP Momenteel staat die kuip er nog op maar die gaat er af (om er nooit meer op te komen Image ) ...
Hier een draadje

Image

doe uwe zoon veel succes op de avondschool in ninove
ik heb daar ook nog 2 jaar moto mechaniek gevolgd, , veel geleerd
en het zou niet slecht geweest zijn mocht ik dit jaar daar terug geweest zijn, al was het maar om
de ktm volledig zelf te kunnen herstellen met deftige backup achter de hand , en materiaal.

enige dat ge moet aanvaarden is dat ge daar niet elke dag aan werkt, maar slechts 1 of 2 avonden van 2u per week. En als ik aan iets begin wil ik soms verder doen dan 2u.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Bij
Posts: 437
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Bieke is hier ook neergestreken

Post by Bij »

De foto's
Image Image

Image Image

Image

Vwoila eerste poging hopelijk komt het een beteke goed over maar met da nief computerspellement hier is da toch weer wa aanpassen.
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11803
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Bieke is hier ook neergestreken

Post by Muug »

wow man, da's ne schone ! Image Image

User avatar
Bij
Posts: 437
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Bieke is hier ook neergestreken

Post by Bij »

Zo is hij inderdaad schoon de kortbij foto's laten zien dat er hier en daar wa schilder en poetswerk nodig is (hij is dus gebruikt als pekelfiets)
ge moogt gerust zijn dat het nen echte BMW is want hij lekt dus olie Image .
Eerste werk is hem kuiploos zetten kwestie van overal wat beter aan te kunnen en dan denk ik dat die daar dus niet meer ga opkomen. Image
Dan is goe ontvetten en de dichtingsrubbers van de klepstoterbuisjes terug vastkloppen. Middenbok repareren en een plaat aanvragen en testrijden.
Vermoedelijk zijn de vorkpootdichtingen ook einde levensduur maar dat zal ik nog moeten bekijken.
Nu eerste zorg in orde brengen om te rijden. Image De rest zal in de komende winters wel in orde geraken
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Bij
Posts: 437
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Bieke is hier ook neergestreken

Post by Bij »

dan weet je zeker wat doen de komende tijd Image veel plezier
eens dat em bolt zal je die af en toe wel eens in uw dorp zien passeren..... Image (Met die oldtimer verzekering mag ik er eigenlijk geen woon/werk verkeer mee doen.)
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Post Reply