de sam gaf het goeie voorbeeld, ik ga hem efkes na�pen :-D

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

tja, ne "wie is wie" ontbrak hier nog eh, een plek om te zeggen wie ge zijt. Of om uw nieuwe persoonlijkheid te presenteren. Of om te faken dat ge iemand anders zijt. Dus, kortom, enzo, ga ik efkes zeggen dat ik hier ook ben. Image

Motorcycle Boy aka Motsikletmans aka Mc B aka Mc_B aka McB aka Muug aka Pol Smos aka Pol d'Or Image Van 't jaar komt er een vier voor. Image Al een gezonde 20 jaar bezig met motorrijden. Al een beetje op reis geweest in Europa, voornamelijk de warme landen Frankrijk en Spanje. Ook wel een beetje in Nederland, Ierland, Engeland, Wales, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein, Andorra, Itali?, Roemeni?, Oostenrijk, Hongarije en Sloveni?. Ik behoor al een tijdje tot de "motards die al ne keer gevallen zijn". Ook al een tijdje tot de "motards die al meer als ene keer zijn gevallen". Ben ook een beetje aktief geweest met motorschrijven en motorlezen en motorlesgeven en zo. Maar eigenlijk ben ik niet zo erg bezig met motorrijden, eerder met slapen.... aja, tel maar uit, al bijna 40 jaar lang minstens 8u per nacht... Image

afin, bon, ne mens kan zo blijven schrijven eh. Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: de sam gaf het goeie voorbeeld, ik ga hem efkes na?pen :

Post by zappa »

dat na?pen in uwen titel vind ik goe Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: de sam gaf het goeie voorbeeld, ik ga hem efkes na?pen :

Post by Muug »

is blijkbaar correct volgens de spelling van voor 1995 Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: de sam gaf het goeie voorbeeld, ik ga hem efkes na?pen :

Post by zappa »

had het niet over de spelling Image
sig nature


Post Reply