I 'm in the house

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: I 'm in the house

Post by vet on wheels »

wolfrider wrote: Eens een forum om zeep is , komt het meestal niet meer goed :thumbsdown:

het valt me wel op hoe vriendschappeliijk het hier aan toe gaat, heb ik al wel anders meegemaakt ... :? houden zo, zou ik zeggen !!!!! :thumbsup:
inderdaad, ge moogt hier zelfs zeggen dat BMW niet perfect is , en dat een KTM (heel) soms een mankementje heeft! ;)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: I 'm in the house

Post by zappa »

wolfrider wrote:
zappa wrote:het beste motorforum www.bikers4bikers.eu waar iedere motorrijder meer dan welkom is.
dit topic is al oud , ik weet het ...
kom nog dagelijks op bikers4bikers, maar ben zowat de laatste der mohikanen daar , samen met nog enkele anderen 8-)
forum inmiddels volledig ter ziele gegaan :|
worden regematig nieuwe leden geregistreerd , maar niemand post iets ... :dontknow:
Nickel wrote: 't wordt precies toch een klein wereldje ?
nickel
inderdaad :)
Uw quote , die ineens van mij zou zijn ?? gaat anders wel goed de mist in :shock:

Was dat daar niet van die persoon die pluimen op zijn hoed stak met andermans foto's?
sig nature

User avatar
wolfrider
Posts: 32
Joined: 28 Aug 2015 10:42
Location: kempen

Re: I 'm in the house

Post by wolfrider »

@ zappa :

hoezo ?
ik quote jou en reageer daar op , ik qoute nickel en reageer daar op :?: :dontknow:

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: I 'm in the house

Post by tarn »

vet on wheels wrote:
inderdaad, ge moogt hier zelfs zeggen dat BMW niet perfect is , en dat een KTM (heel) soms een mankementje heeft! ;)
eerste stelling klopt ook gewoon. :mrgreen:

tweede stelling daarin tegen.


















Image


:lol:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: I 'm in the house

Post by zappa »

Euh het is alsof ik zeg dat t beste forum ect ect is, terwijl dat eigenlijk een quote is.

Maar laat maar, ik weet wel beter ;)
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: I 'm in the house

Post by petervdc »

zappa wrote:Euh het is alsof ik zeg dat t beste forum ect ect is, terwijl dat eigenlijk een quote is.
euh, dit is toch het beste forum ??
Keep going

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: I 'm in the house

Post by Nickel »

tarn wrote:
vet on wheels wrote: inderdaad, ge moogt hier zelfs zeggen dat BMW niet perfect is , en dat een KTM (heel) soms een mankementje heeft! ;)
eerste stelling klopt ook gewoon. :mrgreen:

tweede stelling daarin tegen.
:lol:
Bij die tweede stelling staat er een woordje te veel tussen haakjes of wa ? :peepwall:

:laugh3:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: I 'm in the house

Post by zappa »

petervdc wrote:
zappa wrote:Euh het is alsof ik zeg dat t beste forum ect ect is, terwijl dat eigenlijk een quote is.
euh, dit is toch het beste forum ??
Zeg ik iets anders misschien? Een ander zijn quote wordt in mijn naam gebruikt, dat probeeeeeer ik al heel de tijd te zeggen, ijzeren gonzo gooiy of gooide zo mee bloemmekes over zijn forum, ik niet hé.
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: I 'm in the house

Post by Muug »

jongens da's gewoon ergens ne [quote] die mankeert :roll: waardoor het lijkt of dat van zappa komt.
Take it easy eh
Wie last heeft van de warmte moet maar efkes buiten in de tuin in 't zwembadje gaan liggen :whip: :mrgreen: :laughing:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: I 'm in the house

Post by Koeno »

Muug wrote:jongens da's gewoon ergens ne [ quote] die mankeert :roll: waardoor het lijkt of dat van zappa komt.
Take it easy eh
Wie last heeft van de warmte moet maar efkes buiten in de tuin in 't zwembadje gaan liggen :whip: :mrgreen: :laughing:
Opt werk hebben we geen zwembadje...
:lipsrsealed2:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: I 'm in the house

Post by zappa »

T zeewater temperatuur hier in ijsland is ongeveer een graadje of 6, lekker cool aan de voetjes. Maar langs de andere kant de vis is hier frisser en vers als hij uit zee komt :-)
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: I 'm in the house

Post by Tom Thumper »

wolfrider wrote:Op een gegeven moment is er herrie ontstaan, iemand had dubbele en zelfs op gegeven moment driedubbele forumnamen en heeft met zijn alter-ego's de boel grondig op stelten gezet.Was zelfs een goede vriend :evil: van schalkse ruiter , oprichter van b4b , die dat ook eerst niet doorhad, jammer genoeg!
Herrie tussen de moderatoren onderling,sommige stopten met modereren, herrie met enkele leden , volledig geescaleerd :cry:
Het duurde even voor alles duidelijk werd , maar toen was het kwaad al geschied .
Ook een nieuwe forumlayout met technische opstartproblemen duurde
voor velen te lang, bijzonder korte lontjes sommigen.... :|
Eens een forum om zeep is , komt het meestal niet meer goed :thumbsdown:

het valt me wel op hoe vriendschappeliijk het hier aan toe gaat, heb ik al wel anders meegemaakt ... :? houden zo, zou ik zeggen !!!!! :thumbsup:
Meerdere alter-ego's? Dat vind ik er echt wel over.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: I 'm in the house

Post by Tom Triple »

Tom Thumper wrote:
wolfrider wrote:Op een gegeven moment is er herrie ontstaan, iemand had dubbele en zelfs op gegeven moment driedubbele forumnamen en heeft met zijn alter-ego's de boel grondig op stelten gezet.Was zelfs een goede vriend :evil: van schalkse ruiter , oprichter van b4b , die dat ook eerst niet doorhad, jammer genoeg!
Herrie tussen de moderatoren onderling,sommige stopten met modereren, herrie met enkele leden , volledig geescaleerd :cry:
Het duurde even voor alles duidelijk werd , maar toen was het kwaad al geschied .
Ook een nieuwe forumlayout met technische opstartproblemen duurde
voor velen te lang, bijzonder korte lontjes sommigen.... :|
Eens een forum om zeep is , komt het meestal niet meer goed :thumbsdown:

het valt me wel op hoe vriendschappeliijk het hier aan toe gaat, heb ik al wel anders meegemaakt ... :? houden zo, zou ik zeggen !!!!! :thumbsup:
Meerdere alter-ego's? Dat vind ik er echt wel over.
Nee, dat kan echt niet! :furious3:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: I 'm in the house

Post by Muug »

zappa wrote:T zeewater temperatuur hier in ijsland is ongeveer een graadje of 6, lekker cool aan de voetjes. Maar langs de andere kant de vis is hier frisser en vers als hij uit zee komt :-)
ge zoudt gij ook fris uit de zee komen bij 6°c 8-)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: I 'm in the house

Post by Muug »

Tom Triple wrote: Nee, dat kan echt niet! :furious3:
@ Tom & Tom : gaat gulder maar boete doen in Lourdes ! :whip:

Post Reply