Een nieuwen

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
TimS
Posts: 169
Joined: 30 Dec 2012 12:17

Post by TimS »

Hallo iedereen

Even snel een bericht posten of mijn account wordt verwijderd wegens verdenkingen van Aziatisch spam-terrorisme Image

Ik ben dus nieuw hier (duhuh). Voorheen bezocht ik eigenlijk enkel het M&T forum, maar om welgekende redenen besloten ook eens andere oorden op te zoeken. "Van horen vertellen" dat hier wel hele toffe mensen zitten...

Ik woon in Hemiksem (beetje onder Antwerpen) en rijd met een Tiger 800 road. Ik doe er voornamelijk woon-werk verkeer mee. Als de tijd het toelaat, doen we er ook wat ritjes mee.

Bij deze ook alvast mijn beste wensen aan iedereen hier! Image Image
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Een nieuwen

Post by fore »

Image Image Image Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Een nieuwen

Post by Harald »

Wees welgekomen!
Nog nen Tiger rijder se Image

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een nieuwen

Post by Muug »

Weest welgekomen ! Image

Maar verdekke toch, hier begint ambetant veel volk van het Antwerpse te zitten Image Misschien moet er daar binnenkort ook op gefilterd worden. Image

Tja, die aanlogprocedure Image Ik heb t? weinig tijd en t? weinig kennis van phpBB om daar allerlei plugins te gaan inbouwen die het aantal valse accounts tegen houden. (maar, (tussen ons gezegd en gezwegen) binnen dit en een paar maand gaat dit forum migreren en muteren naar iets anders (=Kunena) en dat gaat al een pak beter zijn. Maar niet verder vertellen eh! )

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Een nieuwen

Post by Tom Thumper »

Weest welgekomen ! Image

Maar verdekke toch, hier begint ambetant veel volk van het Antwerpse te zitten Image Misschien moet er daar binnenkort ook op gefilterd worden. Image

Tja, die aanlogprocedure Image Ik heb t? weinig tijd en t? weinig kennis van phpBB om daar allerlei plugins te gaan inbouwen die het aantal valse accounts tegen houden. (maar, (tussen ons gezegd en gezwegen) binnen dit en een paar maand gaat dit forum migreren en muteren naar iets anders (=Kunena) en dat gaat al een pak beter zijn. Maar niet verder vertellen eh! )
Ja lap vernieuwingen. Mogen we al beginnen klagen? Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een nieuwen

Post by Muug »

Enkel specifieke klachten mogen, geen algemene. Image

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een nieuwen

Post by F M »

Awel, ik heb wat maag- en darmklachten.
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Een nieuwen

Post by Tom Thumper »

Enkel specifieke klachten mogen, geen algemene. Image
"Vroeger was het beter" vind ik toch vrij specifiek. Maar we gaan off-topic.

Welkom TimS! Kunnen we stillaan een front gaan vormen met de Tiger rijders en een beetje weerwoord bieden aan dat KTM geweld hier. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een nieuwen

Post by Koeno »

Weest welgekomen ! Image

Maar verdekke toch, hier begint ambetant veel volk van het Antwerpse te zitten Image Misschien moet er daar binnenkort ook op gefilterd worden. Image

Tja, die aanlogprocedure Image Ik heb t? weinig tijd en t? weinig kennis van phpBB om daar allerlei plugins te gaan inbouwen die het aantal valse accounts tegen houden. (maar, (tussen ons gezegd en gezwegen) binnen dit en een paar maand gaat dit forum migreren en muteren naar iets anders (=Kunena) en dat gaat al een pak beter zijn. Maar niet verder vertellen eh! )
Naar Joomla?

Bij de registratie zou ik wel die (3) weghalen... (bij die schiftingsvraag)
spambots lezen zo'n dingen uit... kans is groot dat ze daardoor er door geraken...
verder hangt het ook af van server instellingen (daar heb ik net te weinig pap van gegeten).

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een nieuwen

Post by zappa »

Welgekomen!


ha een tijger, gelukkig is m'n smt-tje verkocht, want sommige tijgertjes vielen wel eens in panne als ze samen met smt-tje gingen rijden (gorgash als die hier nog komt?)
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een nieuwen

Post by Muug »

Bij de registratie zou ik wel die (3) weghalen... (bij die schiftingsvraag)

Wel, de grap is dat ik niet meer weet hoe ik ze weg moet krijgen. Ik ben vergeten in welke php-file ze zit. Echt klote. En belachelijk ook. Image Daarom dat ik gisteren die captcha weer geactiveerd heb, en de beheerder (=praatadmin = ik) moet ze persoonlijk goedkeuren. Da's een beetje lastig, maar beter te doen dan de accounts met nul berichten te moeten verwijderen.

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een nieuwen

Post by Koeno »

Bij de registratie zou ik wel die (3) weghalen... (bij die schiftingsvraag)

Wel, de grap is dat ik niet meer weet hoe ik ze weg moet krijgen. Ik ben vergeten in welke php-file ze zit. Echt klote. En belachelijk ook. Image Daarom dat ik gisteren die captcha weer geactiveerd heb, en de beheerder (=praatadmin = ik) moet ze persoonlijk goedkeuren. Da's een beetje lastig, maar beter te doen dan de accounts met nul berichten te moeten verwijderen.
Dat zit toch niet in een php-file?
Normaal is dat een extra veld dat je zelf kon definieren in het administratie gedeelte van het forum...
(beheerders-paneel -> gebruikers en groepen -> aangepaste profielvelden)
op die locatie heb ik eenzelfde soort veld toegevoegd op het cbr125 forum,
en dat houd tot nu (2jaar al) alle spambots weg (icm een captcha natuurlijk).

ik probeer uit de php uit te blijven, want dat kan dan soms problemen opleveren bij upgrades/updates.

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een nieuwen

Post by Muug »

ok
gij hebt gelijk
ik heb het al aangepast, ik heb het veld gedisabled.
ik zei toch al dat ik het belachelijk vond dat ik het was vergeten Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een nieuwen

Post by duibhce Kaelann »

(maar, (tussen ons gezegd en gezwegen) binnen dit en een paar maand gaat dit forum migreren en muteren naar iets anders (=Kunena) en dat gaat al een pak beter zijn. Maar niet verder vertellen eh! )
is dat daarvoor dat ik ondertussen al 3 nieuwe paswoorden ontvangen heb? Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een nieuwen

Post by zappa »

Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een nieuwen

Post by Muug »

(maar, (tussen ons gezegd en gezwegen) binnen dit en een paar maand gaat dit forum migreren en muteren naar iets anders (=Kunena) en dat gaat al een pak beter zijn. Maar niet verder vertellen eh! )
is dat daarvoor dat ik ondertussen al 3 nieuwe paswoorden ontvangen heb? Image
ha
begot
'k heb just mijn mails bekeken
'k heb ook twee mails gekregen met een nieuw wachtwoord Image
ja, ik probeer hier al een uur of twee/drie dit forum te importeren (dus categories, rubrieken, topics, replies en alle users) en dat lukt beetje bij beetje.
en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ge dat gezegd hebt van die mails want dat had ik dus zelf nog niet door Image
Daarin staat idd een nieuw wachtwoord en ik heb dat efkes uitgeprobeerd.
Ik geraak aangelogd en heb just een reply gedaan op een topic. En hop, mijn account kwam meteen tot leven (avatar en signature en zo allemaal perfect in orde! )
Dus dat ziet er geweldig goed uit ! Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een nieuwen

Post by zappa »

[
'k heb ook twee mails gekregen met een nieuw wachtwoord Image
nr-tje 3 komt wat achter Image Image
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een nieuwen

Post by duibhce Kaelann »

Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Een nieuwen

Post by laouen »

Awel, ik heb wat maag- en darmklachten.
Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een nieuwen

Post by Muug »

Image

Ik moet zeggen dat ik gisteren uitzonderlijk gedisciplineerd ben kunnen zijn, met als gevolg een maag die slechts heel licht overstuur is Image

Post Reply