julien

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Post by julien »

Hallo ,
Heb me hier terug moeten aanmelden wegens geen berichten Image geplaatst en zo in de vuilbak geraakt .
Wie ben ik , op meerdere fora aangemeld als loeki (reklamebeest nl)
Nogal ne stille , lees meestal mee en post weinig , en als er al is iets gepost wordt dan gaat het over techniek .
Rij met nen ouwemennekesbrommer deauville 650 / 2001/95000km waarvan ik het onderhoud zelf doe .
De motor dient vooral voor woon werk het hele jaar door behalve bij gladde wegen .
Tijdens de week ben ik geregeld enkele dagen vrij (ploegenwerk) en dan ga ik er al is op uit met den brommer meestal is dat dan richting ardennen .
Zoals bij de meesten is alles begonnen met ne gewone brommer onze va zijne flandria 3 vitesse , Dan nen sachs 2 vtisse , honda SS , een paar jaren motorcross gedaan met nen husqy 350 , daarna maico 490 en zoals bij de groten hoop is ne keer serieus op mijnen bek gegaan (prairieberg te geel) en gedaan met crossen (heb daar nu nog altijd plezier van aan mijne rechterknie)
Nog nen honda cb 125 versleten , daana ist nen tijd stil geweest (vrouwke , kinnekes )
Vervolgens terug gestart met ne motorscooter suzuki 250 En kapotgereden op de autostrade ,was er blijkbaar niet voor gemaakt , daarna nen deauville gekocht en tot op heden nog altijd geen spijt van , de volgende gaat waarschijnlijk zoiets zijn als nen transalp / DL 650 .
Dan tot slot nog een klein detailke ,ik ben bijna 53 en behoor hier dan met grote zekerheid tot het groepje van de ouwe Z.........

Gtjs
Julien

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: julien

Post by fore »

Dan tot slot nog een klein detailke ,ik ben bijna 53 en behoor hier dan met grote zekerheid tot het groepje van de ouwe Z.........

Image ... Tskk, nog ne snotneus erbij ... Image

Welkom Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: julien

Post by diskeletloetje »

tsss, da is hier precies een bejaardentehuis aan het worden Image Image Image
Welkom Julien! Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: julien

Post by fore »

tsss, da is hier precies een bejaardentehuis aan het worden Image Image Image
tweede-jeugd huis bedoel je ... Image hmmm en al die toffe, snelle, knappe kleuterjuffen hier ... Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Dat beloofd voor 2013 ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: julien

Post by bompa »

Nog iemand uit de streek se Image
Welkom
Volgens mij op de prairieberg is ondersteboven gaan dat kon de beste overkomen,denk dat er daar ooit meer gelegen hebben Image
't zelfde gelijk in den tijd op den wittenberg,dat lag er daar ook altijd zwaar bij Image Image

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: julien

Post by den Bullet »

Weest welgekomen, snotneus ...

Image

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: julien

Post by Harald »

Ooit, met wat geluk haal ik de 53 ook zene Image

Welkom!
Image

Post Reply