Killerbe

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Killerbe

Post by Muug »

yow de man ! Welkom. Ge gaat merken dat dat hier een behoorlijk rustig forum is. En dat er ook genen enen normalen op zit. Image

Ehm, laat me raden : ge rijdt per moto of zijt zot van moto's. Ge zijt mannelijk of vrouwelijk. Ge zijt geboren minstens 20 jaar geleden en er staat haar op uw hoofd? Image

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Killerbe

Post by Blackbert »

yow de man ! Welkom. Ge gaat merken dat dat hier een behoorlijk rustig forum is. En dat er ook genen enen normalen op zit. Image

Ehm, laat me raden : ge rijdt per moto of zijt zot van moto's. Ge zijt mannelijk of vrouwelijk. Ge zijt geboren minstens 20 jaar geleden en [color=#FF0000:gb8pyox1]er staat haar op uw hoofd[/color:gb8pyox1]? Image
Is dat een vereiste dan?
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Killerbe

Post by Muug »

er staat "laat me raden" eh Bert Image

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Killerbe

Post by Muug »

Ik ben toch niet op een dating site terechtgekomen zekers? Image
kweenie : viewtopic.php?f=7&t=832 Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Killerbe

Post by Theo »

Dat hangt ervan af: als je in sint-truiden aan de chaussee d' amour passeert wordt het een dating rit..... Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Killerbe

Post by fore »

... als je in sint-truiden aan de chaussee d' amour passeert wordt het een dating rit..... Image
Image .... uw postzak dikwijls gaan leegschudden in die brievenbussen Theo? Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Killerbe

Post by Muug »

mor allez riding man, wij spreken toch met elkaar af ? ==> date, que no ? Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Killerbe

Post by Theo »

... als je in sint-truiden aan de chaussee d' amour passeert wordt het een dating rit..... Image
Image .... uw postzak dikwijls gaan leegschudden in die brievenbussen Theo? Image
nope, nooit uitreiking gedaan daar. Image z'adden zekerst schrik da 'k niet meer ging binnenkomen... Image

Post Reply