ZWIEP

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

ZWIEP

Post by zwiep »

omdat mijn honger naar leesvoer over alles wat motoren aangaat nog steeds niet gestild is heb ik me hier ook es aangemeld, de meesten onder jullie zullen me wel kennen van op andere forums, voor de anderen een korte voorstelling van mezelf dus, ik ben een jonge vijftiger (god amai da klinkt heel oud ondertussen) met een veel te jonge vrouw :-) die ik ook een drietal jaar geleden heb warm kunnen maken voor het motorrijden, na een hele resem verschillende motorfietsen uiteindelijk bij de gs van bmw terechtgekomen welke me uitstekend bevalt voor de toepassing die ik voor ogen heb.
woon werk verkeer tijdens het grootste deel van het jaar, en van zodra het mogelijk is, lees plezant genoeg kan zijn, weekendjes weg naar luxemburg en of eifel of moezel, ene keer per jaar een reisje wat verder weg, meestal met een tentje om het toch wat betaalbaar te houden, en ook vooral om de gezelligheid van een camping.
voor mei volgend jaar staat bv een tiendaagse rit naar spanje op het programma, op drie dagen er naartoe, vier dagen ter plaatse wat rondrijden, en dan op drie dagen terug, dit alles met een tentje. moest er nog iemand met dezelfde plannen zitten, geef gerust een seintje

grtz
ZWIEP
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
F M
Posts: 5048
Joined: 26 Oct 2009 21:45

ZWIEP

Post by F M »

Hier zie, wat smijten ze hier binnen ?

En zonder Madam Zwiep ?

Welkom.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

ZWIEP

Post by Muug »

ha de zwiep zie !
Excuus ondertussen voor de smilies en de kleuren, 't is een experimentje met een ander thema dat zogezegd bugfree zou moeten zijn ... :blush:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

ZWIEP

Post by Drummer »

:grin: :grin: :grin:


Ah de zwiep is hier ook komen binnenvallen se ;-)

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

ZWIEP

Post by Wipr »

Ah welkom natuurlijk. Het ander forum is niet slecht, hier is het wat knusser als ik het zo moet stellen. Wel veel KTM gespuis maar kom, het is te doen :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

ZWIEP

Post by Muug »

Wipr wrote: veel KTM gespuis maar kom, het is te doen :mrgreen:
ah, daarvoor was het bmw-gespuis en daarvoor was het honda-gespuis, dus 't is gewoon een tijdelijke situatie :wink:

TimS
Posts: 169
Joined: 30 Dec 2012 12:17

ZWIEP

Post by TimS »

De mijne blijft toch zeker twee jaar hoor... :angel:
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

Post Reply