Nieuw

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Paul

Nieuw

Post by Paul »

Dag Allemaal,

Ben nieuw in het motor gebeuren. Kom uit Kermt bij Hasselt ben 56 jaar en het is mijn eerste moto. Reed sinds 2 jaar met een Vespa scooter 300 cc maar dat kun je toch niet vergelijken met een moto. Sinds Vrijdag 27 maart rij ik dan met een nieuwe Honda CTX 700 cc. Een rustige moto echt iets voor op het gemak toertjes te maken. Heb deze gekozen vermits ik toch geen ervaring had en omdat hij zeer lage zithoogte heeft en kan schakelen als automatisch mee rijden.Ook omdat het geen vinnige moto is. Via deze site al heel wat nuttige tips opgedaan want heb nog veel te leren.

Vriendelijke Groeten.

Paul.

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Nieuw

Post by Muug »

Kermt? :whip: :bleiten:
Ehm, gasten, da's hier een andere Paul dan ikke eh :thumbsup:

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Nieuw

Post by zappa »

Muug wrote: da's hier een andere Paul dan ikke eh :thumbsup:
wat niet wegneemt dat andere Paul ook muug kan zijn :mrgreen:

welgekomen, motars onder elkaar op een jolig forum, als 't maar plezant is.
sig nature

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Nieuw

Post by Mario »

en ook geen PaulRT
hoe gaat het eigenlijk met hem ?

Welkom aan Paul de topicstarter :grin:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Nieuw

Post by OzzePaa »

Welkom, Andere Paul :!:
En proficiat met de overstap naar "nen echten" :grin: Veel veilige en plezierige km's gewenst ermee :ricky:
Zo'n CTX heb ik nog niet int echt op de baan gezien ... 't is toch wel een beetje een specialleke vind ik :P
Maar nog niet zo'n slechte keuze om mee te beginnen. Later omschakelen naar een vitessenbak zal dan eventueel misschien weer wat gewenning vragen. Is het ene met kopkuip of ne blote :?: :mrgreen:
Hopelijk heb je toch niet teveel last op lang(er)e ritten : voeten zo ver vooruit is voor mij alleszins na 5 minuten al niet meer te doen :ermm: :blush:
Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Nieuw

Post by the riding man »

Ik heb die eens bij de dealer in Zwijndrecht zien staan in de showroom. Die heeft (normaal gezien) alle Honda modellen op stok, zo ook deze. Maar hij zei dat hij er nog geen enkele van verkocht had, en dat ook niet verwachtte dat dat ging gebeuren omdat het echt een specialleke is. Maar het is en blijft een Honda, dus je hoeft allesinds al geen technische problemen te verwachten.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Nieuw

Post by Muug »

recept om een CTX 700 te maken : ge neemt de kopkuip van een Goldwing 1800, zaagt dat groot panoramascherm eraf en vijst de overschot op ne Shadow? :yikes: :lipsrsealed2: :blbl:

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Nieuw

Post by zappa »

Hadden ze misschien bij Honda nog veel van die DN-01 op stock

Image

En wie weet was er eens mechanieker opgesloten in 't magazijn, gedurende een weekend, en van verveling wat beginnen puzzelen? :mrgreen:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Nieuw

Post by Muug »

azo van "miljaar, nu ga'k ze ne keer goe liggen hebben zie!" :grin:

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

Nieuw

Post by Marreke »

Nee jong, ze hebben een geplette Deauville gerepareerd met een paar pinten op :lol:

BTW Welkom Paul en laat je niet gekmaken door ons

Post Reply