Ook Nieuw...

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Ook Nieuw...

Post by Borniet »

Hello allen,

Ik ben Bjorn, 40 jaar, uit de Kempen, meer bepaald Rijkevorsel. Ik rijd sinds vorig jaar elke dag met mijn KTM Duke 125 op en af naar Brussel centrum (vlakbij het centraal station). De beslissing was gevallen na de zoveelste autorit van meer dan 3u enkel, en de zoveelste treinvertraging/staking, dat mijn jeugddroom eindelijk in vervulling kon gaan, en er een gemotoriseerde tweewieler kon komen.
Aangezien ik enkel een rijbewijs B heb, en het budget + termijn niet te ver uitgesmeerd mochten worden, is de keuze toen op de Duke 125 van KTM gevallen. Bijkomende argumenten van de keuze waren veiligheid (voor de grap ineens heel het gas openvijzen op de Duke heeft als gevolg... euh... niet zo heel veel ;-) ), en wel even zien of het me wel zou liggen...
Begonnen vorig jaar in mei... Ondertussen bijna 30.000km op de teller, en na 6 weken in de garage staan in de winter (tijdens de sneeuw/ijs periode), horendol geworden en het beestje terug van stal gehaald.
Plannen voor de toekomst: rijtechniek en vooral veilige rijtechniek sterk verbeteren, rijbewijs halen, en ietwat potentere machine aanschaffen.

Alle tips zijn altijd welkom!

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Ook Nieuw...

Post by zappa »

straks rijdt iedereen hier mee ne ktm en woont in de kempen :sterrekes:

:grin: Welgekomen, Bjorn, en hopelijk vlot en vlug uw rijbewijs. En dan kan de o zo spannende motor model/merk zoektocht beginnen :thumbsup:
sig nature

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Ook Nieuw...

Post by Borniet »

Dank u voor de verwelkoming!

Stiekem is die zoektocht al begonnen hoor ;-)

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Ook Nieuw...

Post by the riding man »

Borniet wrote: