Who is The Riding Man...

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Jopet
Posts: 815
Joined: 22 May 2014 09:27

Who is The Riding Man...

Post by Jopet »

Soms vraagt een mens zich af wie is wie, soms ken je ze van op een rit tegen te komen, soms ken je ze alleen van op het forum...

Tot vandaag stelde ik mij dan ook de vraag "Who is the riding man?"

Kom ik vandaag van het Unesco rondpunt in Brugge.
Zie ik op het ander baanvak komende van het station een motolicht opdoeken, zag er een typich KTM licht uit dus was het wachten tot ik uit de tunnel onder 't Zand reed en naar het rechtse vak ging zodat de motor mij kon passeren.
Ik zag het juist, het was een KTM, meer bepaald een zwart-witte 390. Toen ik voorsorteerde om rechts af te slaan passeerde de Duke mij volledig links, wat zie ik daar op de rug van die motorrijder staan? Inderdaad "The Riding Man".
Sympathiek als ik ben, eens de zware toeter van mijn truck gebruiken en mijn hand opgestoken naar The Riding Man en ik kreeg een vriendelijke zwaai terug maar tegelijk een vragende blik van "who is that truckdriver?"

Wel Riding Man, dat was dus de "Jopet" die toeterde h? :ricky:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Who is The Riding Man...

Post by zappa »

ach die agressieve toeterige truckers zijn nog vele erger dan een "busschauffeur"! :mrgreen:
sig nature

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Who is The Riding Man...

Post by the riding man »

Awel ik ben blij dat je dit laat weten, want ik heb me sinds daarstraks heel de tijd afgevraagd waarom die vriendelijke camionchauffeur zo uitbundig toeterde en zwaaide naar mij. Uiteraard zwaai ik terug naar zo ne vriendelijke mens, maar inderdaad wel wat aarzelend omdat ik geen idee had waar dit vandaan kwam. Ik was vandaag gaan toeren en via via bij rad Drongen gepasseerd, van daaruit binnendoor (dus over Brugge) weer naar huis (Bredene). Op de rug van mijn lederen motopak staat inderdaad mijn nickname geborduurd. Super om op deze toevallige wijze een mede-forumlid onderweg tegen te komen. Leuke afsluiter van deze fantastische dag. :pom:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Who is The Riding Man...

Post by Muug »

stel u voor zeg dat we allemaal met onze nick op onze rug zouden rondrijden. 't zou wel handig zijn, maar 't zou ewa geven ook ! :gieren: Als ge overal dezelfde nick name gebruikt, ok, maar als ge zo de gewoonte hebt om overal een andere te gebruiken dan gaat uwe rug niet lang genoeg zijn. :lipsrsealed2:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Who is The Riding Man...

Post by the riding man »

Oh maar ik heb ne brede rug en nen dikke nek, daar kunnen wat nick's op zenne :lol:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Who is The Riding Man...

Post by Tom Thumper »

Een nick op uw vest is voor watjes! Ik ben ineens voor een tatoo gegaan!

Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Who is The Riding Man...

Post by the riding man »

Dit watje steekt dat konijn liever in zijn maag dan op zijnen buik, liefst nog gereedgemaakt met pruimen en rodenbach. Hmmm :grotegrijns
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Who is The Riding Man...

Post by petervdc »

the riding man wrote:Dit watje steekt dat konijn liever in zijn maag dan op zijnen buik, liefst nog gereedgemaakt met pruimen en rodenbach. Hmmm :grotegrijns
haha, idem hoor
Keep going

Jopet
Posts: 815
Joined: 22 May 2014 09:27

Who is The Riding Man...

Post by Jopet »

Tom Thumper wrote:Een nick op uw vest is voor watjes! Ik ben ineens voor een tatoo gegaan!
Dus jij rijdt rond met gaten in je kledij zodat de mensen je op straat herkennen aan je tatoo, ja dan pas ben je een echte man, want een tatoo wegsteken als je met de motor rijdt dat is voor watjes..... :rayof: :ricky: :rayof:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Post Reply