Back

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Back

Post by robman »

Als je ergens nieuw bent , moet je u voorstellen ....
Ik ben niet nieuw ...dus voorstellen ...de pot op ! :P

Still on two wheels
Still the same
Still loving the ride ...........toeristisch , strak toeristisch , niet meer zo toeristisch , ET style ..... :headbang:

Grtzzzzzz

robman

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Back

Post by zappa »

u voorstellen.... hoef niet hoor, maar wie waarde gij nu toch alweer ? :grin:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Back

Post by F M »

Welkom. :beer:

Een Crosstourer erbij, is eens iets anders op dit forum... :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Back

Post by susse »

just d elange nog en we zijn compleet :wav:
jommo... nagommenegank...

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Back

Post by Muug »

:jodeman:

Robmam, welgekomen hier ! Waar is den tijd dat we hebben liggen vechten in de modder, om dat schoon vrouwke die moest raden wie van ons twee de grootste had !
:waardeloos:

(ongelooflijk eigenlijk hoe ge al de meelezers vanalles kunt wijsmaken!) :mad:

@Sus : ok, stuurt gij dat meiske maar een mailke, ik wil ze best ne keer nader leren kennen !
Image

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Back

Post by robman »

@Susse : Waar is den tijd dat ik gewoon een groepke hoogpoters ging volgen , GS ...Aspirientje , Black Lena , de lange , Wimm , ...wie was er nog bij ...? Nooit meer zo ET style " gevlogen " :w00t: Na 140 km ging mijn reserve lampeke aan ...de enigste keer dat ik nog zo eens erg snel dat lampeke zag ...da was in Croix :lol:

@Zappa : Kennenkikkaa ? :mrgreen:

@Muug : modder en ik en een felle griet en gij ....bof ....kan ik me niet herinneren .

@FM: Jep , indeed ...my CT is great !! En dat meen ik echt , supermoto . Zoals de Replica destijds , ben ik die na drie jaar nog steeds niet moe en blijft die mij geregeld verrassen .

Mijn rijgedrag is wat verandert . Rustiger ....denk ik :P ....rij enkel nog woon-werkverkeer , en dan is het beter dat je het rustig aan doet . Al twee keer bijna raak ...wordt het vanzelf wat rustiger .
Behale ??n keer per jaar , dan een tripke met 5 andere halve zolen . Dit jaar combineeke van Vogezen , Jura , Alpen en terug .
Vorig jaarke Dolemieten , was super .

Ik ga dat hier terug wat volgen ...al zal het niet dagelijks zijn .

Hopelijk nog een een rittende ergens meepikken .

robman

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Back

Post by zappa »

robman wrote: @Zappa : Kennenkikkaa ? :mrgreen:


neejeu, ge hoort bij de "mysterie" personen, ik "ken" al jaren mensen (zoals Jan Bullit, Droopy, .... ) met sommige doe ik zelfs gesprekjes via chat enz, maar ik ben die mensen in 't echt nog nooit niet tegen gekomen :oops:


crosstourer ? dacht dat je een geel/blauw rijwiel had? Maar ik kan 't verkeerd voor hebben.
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Back

Post by OzzePaa »

zappa wrote:
robman wrote: @Zappa : Kennenkikkaa ? :mrgreen:


neejeu, ge hoort bij de "mysterie" personen, ik "ken" al jaren mensen (zoals Jan Bullit, Droopy, .... ) met sommige doe ik zelfs gesprekjes via chat enz, maar ik ben die mensen in 't echt nog nooit niet tegen gekomen :oops:


crosstourer ? dacht dat je een geel/blauw rijwiel had? Maar ik kan 't verkeerd voor hebben.
Oooeeeeej????? .... was dat nie nen echte originele authenthieke boxer-cup-replica indentijd :?:
Was zowat de vereenzelveging met Robman ... maar toen toch ne zwettenonda in de plek gekozen.
Maar der was wel iet met die zijn doopnaam ...., er waarde elders al een met die benaming benoemd tettenbeest rond, en als ze ooit vanzeleve naast mekaar zouden hebben gestaan, was het moddercatch geweest denk' :grotegrijns
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Back

Post by susse »

der is nix toffer dan rijden met ne nest andere halve zolen....

en niemand hier heeft nen deftige schoenmaker dus zitte hier goe

wie ge vergeten zijt?
Carla-van-radio-2 natuurlijk
dis klopt eop de autostrade onderweg naar start van d erit al op mijne rug dat 121 te rap was
maar tegen 210 op een smal betonbaantje tussen de velden door ergens achte rHoegaarden vond ze perfect normaal

zalige herinneringen :ricky:
jommo... nagommenegank...

TRooPER
Posts: 1975
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Back

Post by TRooPER »

yooow,


kzou nog altijd durven kwijlen op u ...........wen ex-brommer replica bmw cup boxer :mad:



jaja, waar is den tijd.....
zelfs zo erg verandert dat ik al testritten aan het doen ben met elektrische (woon-werk) fietsen.....
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Back

Post by Muug »

TRooPER wrote: zelfs zo erg verandert dat ik al testritten aan het doen ben met elektrische (woon-werk) fietsen.....
ongelooflijk eh, hoe ne mens na x aantal jaar toch begint te plooien naar de maatschappelijke standaarden... :skull:
Dat gezegd zijnde is het natuurlijk een goedkoop en snel alternatief voor brandstof- en belastingvretende voertuigen. :lipsrsealed2:

TRooPER
Posts: 1975
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Back

Post by TRooPER »

Muug wrote:
TRooPER wrote: zelfs zo erg verandert dat ik al testritten aan het doen ben met elektrische (woon-werk) fietsen.....
ongelooflijk eh, hoe ne mens na x aantal jaar toch begint te plooien naar de maatschappelijke standaarden... :skull:
Dat gezegd zijnde is het natuurlijk een goedkoop en snel alternatief voor brandstof- en belastingvretende voertuigen. :lipsrsealed2:
standaard: nee nee, minimum een 45km/u fiets puur woon/werk, dan zou ik op 45min op werk kunnen zijn, ipv auto in file ook op 45min , + fietsverg , +betaalde sport

die brandstof en belastingvretende mogen nog blijven hoor, voor een specifieker doel dan ipv woon/werk
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Back

Post by bompa »

TRooPER wrote:
Muug wrote:
TRooPER wrote: zelfs zo erg verandert dat ik al testritten aan het doen ben met elektrische (woon-werk) fietsen.....
standaard: nee nee, minimum een 45km/u fiets puur woon/werk, dan zou ik op 45min op werk kunnen zijn, ipv auto in file ook op 45min , + fietsverg , +betaalde sport

die brandstof en belastingvretende mogen nog blijven hoor, voor een specifieker doel dan ipv woon/werk

Met zo een + 45km/u fiets moet je ook nog is langs bij uwe verzekeringsagent om een groen papierke , en tijdens het rijden ga je zeker een helm moeten opzetten

TRooPER
Posts: 1975
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Back

Post by TRooPER »

bompa wrote:
Met zo een + 45km/u fiets moet je ook nog is langs bij uwe verzekeringsagent om een groen papierke , en tijdens het rijden ga je zeker een helm moeten opzetten
met veel plezier,
en ik denk zelfs dat het niet slecht zou zijn om zo een 3D soft beschermjacket van Acerbis of soorgelijk aan te trekken,
tijdens een testrit al mogen zien, dat automobilisten of andere fietsers u niet zo snel verwachten ....

maar misschien tijd voor een ander topicske of Robman gaat kwaad worden :smash:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Back

Post by zappa »

trouwens over back gesproken... mijne smile van oor tot oor is ook back :grin:

ik kon het nog, nopkes, modder :ricky: :wav:


aaaaaah zo gelukig dat ik zelfs die liedjes van neurosong kan appreci?ren :mrgreen:
sig nature

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Back

Post by robman »

TRooPER wrote:
bompa wrote:
Met zo een + 45km/u fiets moet je ook nog is langs bij uwe verzekeringsagent om een groen papierke , en tijdens het rijden ga je zeker een helm moeten opzetten
met veel plezier,
en ik denk zelfs dat het niet slecht zou zijn om zo een 3D soft beschermjacket van Acerbis of soorgelijk aan te trekken,
tijdens een testrit al mogen zien, dat automobilisten of andere fietsers u niet zo snel verwachten ....

maar misschien tijd voor een ander topicske of Robman gaat kwaad worden :smash:

Ha den Trooper!
Idd lang geleden .

En straf , ben ook naar hetzelfde aan't kijken .
Elektrische fiets , of een ombouwset voor nen bestaande fiets elektrisch te maken .... we zien wel .

En off topic gaan ...en ikke kwaad worden daarvan ....zal ni gebeuren zelle ....zoals al gezegd , ni zoveel verandert eh :P

Post Reply