j@n

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

j@n

Post by Wipr »

Welgekomen :thumbsup:

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

j@n

Post by j@n »

TRooPER wrote: dat van die 1200brommermetwielen zal aan de leeftijd liggen? :blbl:
duibhce Kaelann wrote: iedereen maakt fouten h?. :lol:
Bwa, ik denk het niet. Mijn eerste was eigenlijk bij toeval een BMW, ik had er op de rijschool mee gereden en kwam nadien een jonge 2de hands met 1498km tegen. Voor zijn opvolger stond ik open voor alternatieven. Zo heb ik er een aantal uitvoerig getest: Honda Crosstourer, Triumph 1200 Explorer, KTM 1190 Adventure en natuurlijk de BMW R1200GS LC, zowel de 2013 als de 2015. Ik ga hier geen vergelijkende studie neerpennen maar kort samengevat komt het hier op neer. Van die eerste 2 begrijp ik niet dat iemand die nog koopt als je met de KTM of de BMW gereden heeft. :confused2: De 1190 heb ik sterk overwogen want dat is een fan-tas-tische machine :shock: . Maar voor MIJ is het de GS geworden maar het was heel nipt. En ik begrijp 1190Adv rijders heel goed om voor de KTM te kiezen. Toch ben ik na bijna 3000km meer dan overtuigd dat de GS het voor mij de juiste keuze was. :rayof:

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

j@n

Post by j@n »

OzzePaa wrote: Er staan op ??n of ander ... euhhh ... ander forum schoon fottokes ven een feloranje-rode f650GS in dikwijls wat-van-de-weg-af setting :pijlr: is (was) dat denuwe :?:
Dat die fottekes schoon zijn weet ik niet maar ik denk dat ge de juste voor hebt. :grin:

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

j@n

Post by Tom Triple »

j@n wrote:Honda Crosstourer, Triumph 1200 Explorer, KTM 1190 Adventure en natuurlijk de BMW R1200GS LC, zowel de 2013 als de 2015. Ik ga hier geen vergelijkende studie neerpennen maar kort samengevat komt het hier op neer. Van die eerste 2 begrijp ik niet dat iemand die nog koopt als je met de KTM of de BMW gereden heeft.
Ik wel, ja met GS gereden, niet met de KTM 1050 maar nog geen seconde spijt gehad van de Explorer (al heb ik wel mijn Tiger 1050 gemist) Eens je alle facetten van een driecilinder ontdekt hebt wil je niet anders meer...

Maar in elk geval, ook namens Tom Thumper, welkom hier!
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply