FF voorstellen, Stelvio man.

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
MG Stelvio
Posts: 3
Joined: 27 Jun 2015 19:23

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by MG Stelvio »

Hallo de mannen en de vrouwen. Op mijn 16de ooit bijna begonnen met rijden, maar ons ma heeft er een stokje voorgestoken. Was nochtans mooi geweest. Nen ouwe zundapp van een meer dan 20 jaar oude schoonbroer.
Dan maar gewacht tot mijn midlifecrisis, en begonnen met ne Kawa Vulcan, daarna Honda Shadow, toen HD en nu eindelijk tot de jaren van verstand gekomen en ne echte moto aangeschaft. Moto Guzzi Stelvio.
Hou van het rijden, maar ook van het ontdekken van mooie plekjes, bergen en dalen, schoon volk langs de weg, enz........
Op een eenzame zaterdagnacht hier terecht gekomen, en de volgende morgen meteen in het kielzog van deze fijne verzameling van alle aard, een mooi zondag beleefd.

Voila, that's me.

Eric.

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by zappa »

oho, wel gekomen in deze soms "zotte" bende :whistling:

uw voorgeschiedenis is ongeveer gelijk de mijne, brommerop 16 maar dan gestolen,............. midwifecrisis : honda shadow, honda vtx, en dan besmet met het oranje KTM virus, zelfs ook nog een noppenbandensmijtenduro besmetting gekregen ondertussen.
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by F M »

:jodeman: , Eric

Bewonderenswaardig hoe je zo maar kon 'inblenden' in de groep ! Alsof je iedereen al jaren kende. :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by Borniet »

Awel, welkom se! ;-)

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by kirikoe »

Het was inderdaad een toffe kennismaking :ricky:

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by karel-p »

aangename kennismaking

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by Wim GS »

Was inderdaad een aangename kennismaking de Zondag :thumbsup:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

FF voorstellen, Stelvio man.

Post by Wipr »

Welgekomen Eric,
Je hebt al evenveel ritten meegereden met de mannen als ik en dit binnen de 24u na aanmelding. :duimneer:
Meer dan 10j draaien er sommige hier al mee op de voorgangers van dit forum incl. mezelf.

Fantastische motor trouwens.

Een fotootje plaatsen en wat uitleg waarom de Stelvio en geen andere hoogpoter horen we altijd graag hoor. :grin: (althans ikke toch :mrgreen: )

Post Reply