nog ne nieuwe

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Patrick854
Posts: 12
Joined: 31 Jul 2016 23:20

nog ne nieuwe

Post by Patrick854 »

Hallo, ik ben Patrick854, je moet niks zoeken achter die 854, Patrick is simpelweg de naam.
Ik ben blij nog eens een motorforum gevonden te hebben dat nog een beetje leeft.
Veel posten doe ik jammer genoeg niet maar ben wel een trouwe lezer.
Rijden doe ik met een R1150RT van 2001.
De woonplaats ligt in Limburg. Naar het zuiden zit je direct in de Ardennen, Luxemburg en oostwaarts direct in Duitsland.
Mijn eerste brommer was een yamaha Virago 750 (1992) die dan ingeruild werd voor een Diversion 900( 2001), ook van yamaha en wel in de uitvoering van de Franse politie. (met volledige carenage) Dat topzware ding met prachtige motor werd dan ingeruild voor de RT in 2009.
Hopelijk ooit tot onderweg.

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: nog ne nieuwe

Post by vet on wheels »

welkom,
de forums zien overal vermindering in activiteit, tgv Facebook?? :x :evil:

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: nog ne nieuwe

Post by pingu »

Welkom!
Daarstraks nog een Div 900 tegengekomen, in het gezelschap van een R850RT. Die Div 900 vond ik ooit, lang voor ik m'n rijbewijs had, een "droommotor"...

Patrick854
Posts: 12
Joined: 31 Jul 2016 23:20

Re: nog ne nieuwe

Post by Patrick854 »

pingu wrote:Welkom!
Daarstraks nog een Div 900 tegengekomen, in het gezelschap van een R850RT. Die Div 900 vond ik ooit, lang voor ik m'n rijbewijs had, een "droommotor"...
Is ook een prachtmotor. Daar kon je op je gemak mee cruizen en als je er zin in had joeg je hem boven de 6 à 7 duizend toeren en dan trok hij aan je armen als een racebanaan. Heb er zelfs mee door bos en zandwegen gereden, allemaal geen probleem. Spijtig genoeg was hij nogal topzwaar bij lage snelheden en bij stilstand en kon hij op de meest onmogelijke momenten omkukelen. Wou je de weg opdraaien en stond je in een gootje was het telkens een hachelijk moment. 1 keer ,de eerste, had ik hem gehouden, te koppig om hem te laten vallen, en heb toen een half jaar gesukkeld met een verstuiking in mijn been. Let wel het was die speciale versie die ze normaal zouden bouwen voor de Franse politie en die had een kuip waar de Bmw Rt toen jaloers op was.

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: nog ne nieuwe

Post by diskeletlietje »

gij zijt de tweelingsbroer van onze pa zeker :mrgreen:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: nog ne nieuwe

Post by OzzePaa »

diskeletlietje wrote:gij zijt de tweelingsbroer van onze pa zeker :mrgreen:
Da nu wel niet, maar diejen heeft er zo idd ook twee versleten :ricky: (eigenlijk in de prak gereje dus :oops: )
En welkom aan de Petrééék trouwens :!: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply