stoeme kloteflitsers!

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by zappa »

Ik hoorde vanmiddag op den radio, dat iemand Mathildeke onder begeleiding van 2 zwaantjes, had zien rijden (nr plaat 43) en de smogsnelheidsbeperking aan haar adelijke laars aan't lappen was Image

Tja haar voiture zal ook boven de fijn stof norm staan? Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Muug »

hm
kijk
de wet is de wet
die moet nageleefd worden
punt

Ben ik dan heilig?
zeker niet
sterker nog, als je me aan de reglementaire snelheid ziet rijden, dan heb ik wellicht een voorligger
word ik geflitst?
ja
af en toe
hoor je me daar over zagen?
neen
nooit
ik ken de risico's en ik aanvaard ze
en als ze me pakken dan troost ik me met de gedachte aan het aantal keren dat ze me niet pakten

maar ik ga me daar nooit over uitlaten of rechtvaardiging voor zoeken

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Theo »

Palen zijn om te dansen, niet om te flitsen!! Image Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by petervdc »

Palen zijn om te dansen, niet om te flitsen!! Image Image
Waar heb ikdat nog gehoord...
Image
Keep going

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Theo »

Palen zijn om te dansen, niet om te flitsen!! Image Image
Waar heb ikdat nog gehoord...
Image

Ikzou 't nie wete Image Image Image

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by tandwieleke »

Stofken, en g'hebt nog maar juist uw rijbewijs terug op zak of ze gaan het U weer afpakken.
Jong toch.
Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Blackbert »

Ja, de wet is de wet. Geen probleem mee. Als het zin heeft.
Die smogregel haalt dus IMHO geen zak uit. Ik trek er mij dan ook geen bal van aan, maar wel, zoals MPW zegt, oogskes goed openhouden.
grease up your baby for a ball on the hill

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Theo »

Ja, de wet is de wet. Geen probleem mee. Als het zin heeft.
[color=#FF0000:9jbyzced]Die smogregel haalt dus IMHO geen zak uit.[/color:9jbyzced] Ik trek er mij dan ook geen bal van aan, maar wel, zoals MPW zegt, oogskes goed openhouden.
Dat vindik dus ook: wij moeten hier langzamer rijden om het probleem met fijn stof dat uit Duistland komt overwaaien op te lossen.
Ondertusen blijven ze in Duitsland wel vrolijk verder doen met fijn stof te produceren.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Raketman »

Ik heb daar vorig jaar nekeer iets over gelezen...die 90 km/h heeft weldegelijk effect op de uitstoot van fijn stof.

Zijnde minimaal op de autosnelweg zelf, ?n minimaal tot de volle 30m links en rechts van de autosnelweg. Ja, daar zullen ze't waarschijnlijk voor doen, voor die duizenden mensen die binnen de 30m naast een autosnelweg wonen Image ...

Image manman

Om aan al die uitstoot hier iets te doen, moeten we een zodanige verandering van levensstijl doorvoeren dat het zelfs in vlaanderen tot een regelrechte volksrevolutie zou leiden. En wij bougeren al voor niet veel Image . 't Is hier nog altijd veel te goed naar ons gedacht, en er sterven bijlange na nog niet genoeg mensen aan kanker voordat dergelijke kenteringen in gang zullen gestoken worden.
Nil volentibus arduum

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Blackbert »

Allemaal Amish worden. Image

Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Raketman »

Misschien Image

Image
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Muug »

raketman, die sticker moet toch op dat paard?

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by zappa »

Als ge't ne keer wil uitproberen..
Ik heb hier al 't materiaal ter beschikking (800kg paardenbiefstuk Image marathonkoets 4 schijfremmen = zal ge nodig hebben na den winterstop/ de wind vanachter/ fris = zeker ktm gaaaaazzzzzz en nee ik sta daar niet meer vanachter op de plank tegen het kantelen van de koets, de laatste keer heb ik twee dagen overal pijn gehad Image Image Image )

Image en dan een boete krijgen omdat ge in galop door den bebouwde kom aan't sprinten zijt, das ook bij wet verboden Image Image
sig nature

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Stefke »

Misschien Image

Image
en zeer betrouwbaar.. Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Theo »

je kan er alleen geen winterbanden op leggen. Image

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Stefke »

Minderverbruik is minder uitstoot, zo simpel is dat. En dat is dan weer beter voor het milieu. Natuurlijk haalt die regel wat uit, alleen moet hij alle dagen toegepast worden. Image Idem met die eco-driving toestanden. Het is eigenlijk verbluffend om te zien wat ge kunt sparen (en dus minder vervuilen) door dat toe te passen.
Maar de mens is daar niet klaar voor of in het geheel niet in ge?nteresseerd. Blijkt ook hier weer. Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: stoeme kloteflitsers!

Post by Muug »

Minderverbruik is minder uitstoot, zo simpel is dat. En dat is dan weer beter voor het milieu. Natuurlijk haalt die regel wat uit, alleen moet hij alle dagen toegepast worden. Image Idem met die eco-driving toestanden. Het is eigenlijk verbluffend om te zien wat ge kunt sparen (en dus minder vervuilen) door dat toe te passen.
Maar de mens is daar niet klaar voor of in het geheel niet in ge?nteresseerd. Blijkt ook hier weer. Image
Als ge probeert te eco-driven dan zijde zo traag bezig als een ouwe pee van 132 jaar die in beide ogen staar heeft en wier oren vol lang wit haar zitten. Om nog maar te zwijgen van 't haar dat uit zijn neus komt. Mor afin soit, wat ik eigenlijk wil zeggen : als ge eco rijdt, wel, dan zijt ge HEEL TRAAG bezig en halen ze u langs alle kanten op de meest gevaarlijke plaatsen in. Een beetje gelijk als ge autoles geeft maw Image
Neen, tof is anders.

Post Reply