Track T-800 CDi

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Track T-800 CDi

Post by Muug »

de eerste?

En hier dan?

viewtopic.php?f=10&t=573

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Track T-800 CDi

Post by Stefke »

de eerste?

En hier dan?

viewtopic.php?f=10&t=573
De eerste in Belgi?...?

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Track T-800 CDi

Post by Cotthem »

was dat niet zo ne kerel (nen Belg) die zo eentje had om te kunnen toeren in de Landen van de Arabische Lente omdat em daar werkt?

In ieder geval ben ik benieuwd naar de ervaringen. Ik dacht dat 2.8l/100km de fabrieksopgave was. Ben toch benieuwd naar de actie-radius. Hoeveel weegt die loebas trouwens? De designers zijn precies gaan shoppen bij KTM
"...the path is the destination"

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Track T-800 CDi

Post by laouen »

De designers zijn precies gaan shoppen bij KTM
Ik vind die voorkant nog altijd veel meer weg hebben van een Tiger 1050/1200 dan van een KTM...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Track T-800 CDi

Post by Raketman »

Wel, wat ik herken aan onderdelen die direct omruilbaar zijn met onderdelen van de grijze : de hele voorvork, wiel, remmen en spatbord incluis, de achterveer, het zadel, het achterlicht.

Maja, 't is ergens normaal dat ge bij de fijnste mechaniek op de planeet terrecht komt als ge nen deftige moto wilt bouwen...

Image
Nil volentibus arduum

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2915
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Track T-800 CDi

Post by duibhce Kaelann »

den deze is toch ook nen belgische?

[url]
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Track T-800 CDi

Post by Stefke »

Wel, wat ik herken aan onderdelen die direct omruilbaar zijn met onderdelen van de grijze : de hele voorvork, wiel, remmen en spatbord incluis, de achterveer, het zadel, het achterlicht.
Image
Dat is ook ongeveer het enige deftige dat ge op zo'n KTM kunt vinden.... Image

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Track T-800 CDi

Post by Stefke »

[quote]den deze is toch ook nen belgische?

[url]

dat is dezelfde als hoger. Nederlandse nr-plaat en eigenaar woont in Axel...dus.... Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2915
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Track T-800 CDi

Post by duibhce Kaelann »

nieuw frame gestoken dan?
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Track T-800 CDi

Post by Stefke »

nieuw frame gestoken dan?
de eerste?

En hier dan?

viewtopic.php?f=10&t=573
als deze hier...

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2915
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Track T-800 CDi

Post by duibhce Kaelann »

nieuw frame gestoken dan?
als deze hier...
ah, ge moet daar duidelijk in zijn he. Ge weet dat ik anders niet kan volgen Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Track T-800 CDi

Post by zappa »

Om even duidelijk te zijn...
[color=#BF4000:6wqx7mvf]Er staat nog geen Track in Belgi? [/color:6wqx7mvf]op kenteken en er is nog geen Track in Belgi? verkocht. Dit is de eerste.
De vering is WP, remmen Brembo, stuur e.d. LSL.
Zadel is KTM 950/990
Hij staat nu weer bij de dealer voor zijn eerste service...
Eind dit jaar staat er een reis(je) op de planning naar Marocco en Western Sahara.
Volgens jaar rondje Oostzee (en Noordkaap)
And due time... een reisje naar Burkina Faso of zo...

[color=#BF4000:6wqx7mvf]Nee die waar ik samen mee gaan rijden ben is er een uit NL[/color:6wqx7mvf], ik woon dan ook bijna op de grens.
Dat het een serieuse offroadbak is das een feit Image
Juist zit er ondervoor een (rond ding?) dat wel een beetje de grondspeling verminderd Image Op een andere plaats monteren?

Het toerke samen :





Yes, hier de buurt een beetje onveilig gemaakt (toch voor de uitzetfazantjes Image )

De beperking van de eigenlijk baanbanden, was verwaarloosbaar, die gast kan rijden Image

Mochten er daar noppebanden opliggen, denk dat husatje en ik serieus ons tenen mogen uitkuisen. Image
Zit WP vering op en die doet dat blijkbaar goed Image

Grondspeling; even gemerkt bij het naar beneden rijden van een stijle kant in los zand.

Voor : (na; was 't kleur toch iets anders, 't was zijn eerste offroad doop )

Image

Dijk omhoog, dijk omlaag dat ging goed
Image

behoorlijk klei / modder stuk

Image

Image

Image

Image


Vrees wel dat ik iemand nu (nog meer) goesting heb doen krijgen in een lichte enduro Image

Er is hier in de buurt ongeveer 1u rond te rijden, en dan hebt je 't gehad met offroad baantjes, maar we hebben afgesproken om afentoe eens dat ritje te rijden, om een beetje te oefenen. En veel veiliger dan alleen weg te zijn. Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Track T-800 CDi

Post by Tom Thumper »

Howla, slecht nieuws, Track houdt er mee op. Image

Volgend bericht op hun facebookpagina:
Beste lezer, potenti?le Track klant of informatie aanvrager.
Via deze weg willen wij jou laten weten dat ons product staat als een huis. Onze doelen zijn bereikt en er al meer kilometers afgelegd zijn. Dit is meer dan wij ooit voor mogelijk hebben gehouden. (300000 plus km). Maar helaas door economische problemen in Europa, het failliet gaan van een aantal van onze toeleveranciers, het wegvallen van onze investeerders (dit mede door de slechte economische situatie in Europa), en te weinig klanten , zijn wij genoodzaakt om te stoppen met alle activiteiten van ons bedrijf. Wij zijn niet failliet. Maar wij kunnen gewoon weg op dit moment niet verder financieel gezien . Dit betekend niet dat alles verloren is maar voor nu komt er een eind aan het avontuur.
Wij zullen stoppen met onze PR activiteiten, zijn reeds gestopt met de productie, en heffen onze BV op.
Een mooi Nederlands product gaat de koelkast in en hopelijk komt er een beter tijd om het weer op te starten.
Klanten bedankt voor jullie vertrouwen. Jullie hebben moeite gedaan om een Track aan te schaffen en er tevens voor gezorgd dat ons product op de internationale kaart staat. Dat met een wereldrecord op de Texas mile, een eerste levering aan de Amerikaanse defensie, klanten in America, Canada, Iceland, Duitsland, Engeland, Nederland etc etc.
Erik Vegt eigenaar van Track Dieselmotorfietsen Nederland
Wel jammer dat er steeds minder plaats is voor kleinere, eigenzinnige projecten.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Track T-800 CDi

Post by Blackbert »

Zo werkt dat h? makker, de vrije markt. En het zuigt harder dan een prostituee zonder tanden, heb ik mij laten vertellen. Image

Tenzij je iets produceert dat de rijken aanspreekt, met een prijskaartje navenant, zoals zij, kan je 't vergeten als "kleine garnaal".
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply