@Bullet

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Rij jij nog met die VanVan? Hebben ze van skyteam dit model niet nagemaakt?

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: @Bullet

Post by den Bullet »

We rijden allebei nog steeds met de VanVannekes Image

En Skyteam maakt die inderdaad ook; goedkoper, maar of ze bedrijfszekerder zijn ... Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: @Bullet

Post by Wipr »

Awel, die VanVan is echt een super moto'ke maar waarom maken ze zoiets niet met een grotere cilinderinhoud. Vandaar........ Skyteam heeft zo een 250cc variant V-raptor 250
Wel, uit onwetenheid ga ik er ook vanuit dat het "brol" is maar Skyteam blijft toch maar bestaan. Ik zie hier regelmatig zo een retro model. (Skyteam Ace) rondrijden. Altijd dezelfde en het blijft toch rijden...?
Denk dat de kwaliteit er wel op vooruit gaat.
http://moto.be.vps01.digitalnative.be/a ... bouts.html

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: @Bullet

Post by den Bullet »

In Japan (en waarschijnlijk nog andere landen) brengen ze de VanVan in 250cc-versie; motorbasis is hetzelfde, dus ge zoudt ge in Japan cylinder en kulas kunnen bestellen ...

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: @Bullet

Post by Koeno »

Skyteam maakt veel leuke replica's,
ik zit al enkele dagen te kwijlen op die Skyteam Ace 125....

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: @Bullet

Post by den Bullet »

Ik heb de Skyteams al verschillende keren van naderbij bekeken (bij United Scooters

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: @Bullet

Post by Wipr »

Die Ace 125 heb ik dus al veel zien rijden en wel geestig.

Mager afgewerkt mag zeker maar de kwaliteit moet in orde zijn.

VanVan kost wel veel geld voor een 125cc een 2dehands vragen ze daar ook nog wat voor. De Yamaha TW125 hebben ze in het oosten ook in een zwaardere uitvoering. Cilinders invoeren kan natuurlijk maar ik denk dat het alles bij??n toch een pak meer kost dan zo een nieuwe V-raptor. Er zijn sowieso zaken die ik meteen zou veranderen.

Tja, zal geen super kwaliteit zijn maar zo slecht verwacht ik het ook niet. Ik ga toch eens kijken bij een dealer om het eens van naderbij te bekijken.

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: @Bullet

Post by Koeno »

Die ace ga ik ook eens moeten bekijken,
zo'n prijsje, en online veel "tjoening artiekelen"...

spijtig dat ik door onzen bouw nog in kosten zit... anders stondem hier mss al...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: @Bullet

Post by Wipr »

Het klinkt raar dat het uit mijne mond moet komen maar zoiets moet je kopen om bij te houden. Daar ga ik toch vanuit wetende dat je dat wellicht moet gaan modificeren om te kunnen blijven rijden. Die ace vind ik zeker heel tof maar is echt een klein ding en als je zelf ne grote mens zijt is dat echt een belachelijk zicht. Image

Ik zou het wel weten. Mocht er op overschot zijn dan een V-raptor 250 voor mij. Ze hebben ook een replica van de Honda MSX125 maar die vind ik dan weer minder geslaagd en de MSX is ook een super bakske. Altijd spijtig dat ze die leuke speeldingetjes niet in een 250cc, 350cc (nog lichte cilinderinhoud maar toch iets zwaarder dan een 125cc) uitbrengen.

Het is gewoon zo. de West-Europese markt is maar een fractie van wat het in Azi? en bijv Zuid-Amerika is wat betreft dergelijke "moto's".

Dat artikel wil ik best geloven er vanuit gaande dat je anders gewoon geen bestaansrecht hebt in onze contreien.

Post Reply