@Bullet
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: @Bullet
We rijden allebei nog steeds met de VanVannekes
En Skyteam maakt die inderdaad ook; goedkoper, maar of ze bedrijfszekerder zijn ...
En Skyteam maakt die inderdaad ook; goedkoper, maar of ze bedrijfszekerder zijn ...
Re: @Bullet
Awel, die VanVan is echt een super moto'ke maar waarom maken ze zoiets niet met een grotere cilinderinhoud. Vandaar........ Skyteam heeft zo een 250cc variant V-raptor 250
Wel, uit onwetenheid ga ik er ook vanuit dat het "brol" is maar Skyteam blijft toch maar bestaan. Ik zie hier regelmatig zo een retro model. (Skyteam Ace) rondrijden. Altijd dezelfde en het blijft toch rijden...?
Denk dat de kwaliteit er wel op vooruit gaat.
http://moto.be.vps01.digitalnative.be/a ... bouts.html
Wel, uit onwetenheid ga ik er ook vanuit dat het "brol" is maar Skyteam blijft toch maar bestaan. Ik zie hier regelmatig zo een retro model. (Skyteam Ace) rondrijden. Altijd dezelfde en het blijft toch rijden...?
Denk dat de kwaliteit er wel op vooruit gaat.
http://moto.be.vps01.digitalnative.be/a ... bouts.html
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: @Bullet
In Japan (en waarschijnlijk nog andere landen) brengen ze de VanVan in 250cc-versie; motorbasis is hetzelfde, dus ge zoudt ge in Japan cylinder en kulas kunnen bestellen ...
Re: @Bullet
Skyteam maakt veel leuke replica's,
ik zit al enkele dagen te kwijlen op die Skyteam Ace 125....
ik zit al enkele dagen te kwijlen op die Skyteam Ace 125....
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: @Bullet
Ik heb de Skyteams al verschillende keren van naderbij bekeken (bij United Scooters
Re: @Bullet
Die Ace 125 heb ik dus al veel zien rijden en wel geestig.
Mager afgewerkt mag zeker maar de kwaliteit moet in orde zijn.
VanVan kost wel veel geld voor een 125cc een 2dehands vragen ze daar ook nog wat voor. De Yamaha TW125 hebben ze in het oosten ook in een zwaardere uitvoering. Cilinders invoeren kan natuurlijk maar ik denk dat het alles bij??n toch een pak meer kost dan zo een nieuwe V-raptor. Er zijn sowieso zaken die ik meteen zou veranderen.
Tja, zal geen super kwaliteit zijn maar zo slecht verwacht ik het ook niet. Ik ga toch eens kijken bij een dealer om het eens van naderbij te bekijken.
Mager afgewerkt mag zeker maar de kwaliteit moet in orde zijn.
VanVan kost wel veel geld voor een 125cc een 2dehands vragen ze daar ook nog wat voor. De Yamaha TW125 hebben ze in het oosten ook in een zwaardere uitvoering. Cilinders invoeren kan natuurlijk maar ik denk dat het alles bij??n toch een pak meer kost dan zo een nieuwe V-raptor. Er zijn sowieso zaken die ik meteen zou veranderen.
Tja, zal geen super kwaliteit zijn maar zo slecht verwacht ik het ook niet. Ik ga toch eens kijken bij een dealer om het eens van naderbij te bekijken.
Re: @Bullet
Die ace ga ik ook eens moeten bekijken,
zo'n prijsje, en online veel "tjoening artiekelen"...
spijtig dat ik door onzen bouw nog in kosten zit... anders stondem hier mss al...
zo'n prijsje, en online veel "tjoening artiekelen"...
spijtig dat ik door onzen bouw nog in kosten zit... anders stondem hier mss al...
Re: @Bullet
Het klinkt raar dat het uit mijne mond moet komen maar zoiets moet je kopen om bij te houden. Daar ga ik toch vanuit wetende dat je dat wellicht moet gaan modificeren om te kunnen blijven rijden. Die ace vind ik zeker heel tof maar is echt een klein ding en als je zelf ne grote mens zijt is dat echt een belachelijk zicht.
Ik zou het wel weten. Mocht er op overschot zijn dan een V-raptor 250 voor mij. Ze hebben ook een replica van de Honda MSX125 maar die vind ik dan weer minder geslaagd en de MSX is ook een super bakske. Altijd spijtig dat ze die leuke speeldingetjes niet in een 250cc, 350cc (nog lichte cilinderinhoud maar toch iets zwaarder dan een 125cc) uitbrengen.
Het is gewoon zo. de West-Europese markt is maar een fractie van wat het in Azi? en bijv Zuid-Amerika is wat betreft dergelijke "moto's".
Dat artikel wil ik best geloven er vanuit gaande dat je anders gewoon geen bestaansrecht hebt in onze contreien.
Ik zou het wel weten. Mocht er op overschot zijn dan een V-raptor 250 voor mij. Ze hebben ook een replica van de Honda MSX125 maar die vind ik dan weer minder geslaagd en de MSX is ook een super bakske. Altijd spijtig dat ze die leuke speeldingetjes niet in een 250cc, 350cc (nog lichte cilinderinhoud maar toch iets zwaarder dan een 125cc) uitbrengen.
Het is gewoon zo. de West-Europese markt is maar een fractie van wat het in Azi? en bijv Zuid-Amerika is wat betreft dergelijke "moto's".
Dat artikel wil ik best geloven er vanuit gaande dat je anders gewoon geen bestaansrecht hebt in onze contreien.