Nee hoor, die heb ik daar wel degelijk in betrokken, ik ben niet gek. Of ze weet wat ze wil? Tja, daarin ligt de kern van de zaak eh. Je kan omschrijven wat je wilt, maar of de moto dan ook daaraan beantwoordt, weet je soms pas na x aantal kms. Kijk mij bvb : ik heb wel zin in een racertje. Maar welk? Liefst niet te duur. Mag best wel wat pk's hebben maar misschien toch liever niet te veel? Liefst ook wel ?rg goeie vering, want da's erg belangrijjk bij een racer. En hoeveel cylinders? En wil ik bottom power of liefst pk's bij hoge toeren? Maar ik heb nog nooit een echte racer gehad, hoe kan ik dan weten wat voor mij de juiste keuze is? Die RSV Mille is een idee, omdat je overal leest dat hij erg gemakkelijk snel te berijden valt. Maar als je er dan op gaat zitten - nog maar gewoon dat - dan blijken je benen h??l erg hard opgeplooid te moeten worden terwijl de moto zelf verdomd groot is. Je zit er echt als een kikker bovenop. Een SV dan maar? Klein, fijn, goedkoop, superslappe vering, ook nog nooit mee gereden... en gisteren zegt Mototech mij dat ze een leuke R6 van 2005 hebben staan voor 2200 euro, technisch perfect in orde, lage prijs is omdat die kerel in de grindbak is geraakt en dan de kuip zelf matzwart heeft gespoten, maar aangezien ik toch ook op circuit wil gaan is dat uiterlijk natuurlijk een pak minder belangrijk.... of zou ik toch eens zo'n RC8 proberen???petervdc wrote:Je hebt dus die bmw gekocht zonder "goedkeuring" van je vrouw?
En probeer nu eens net hetzelfde te doen voor iemand anders...... da's gewoon een kwestie van berekende gokken maken en dan zien of het hit of mis was... ah, elke kilometer met gelijk welke moto is leerzaam, dus het is geen verloren ervaring hoor.