Funny

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Funny

Post by duibhce Kaelann »

[video width=425 height=344 type=youtube]hGibK_d0mQ0[/video]
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Funny

Post by Tom Triple »

Zo waar voor rijders van een 1200gs, gelukkig is het voor Triumph Tiger Explorer XC een heel andere beleving! Mijne moto is in voor ?cht avontuur. Ik zal er nu eens mee naar mijn werk vertrekken en mijn collega's gaan imponeren. Met een beetje geluk sta ik regelmatig voor het rood licht en hebben andere bestuurders de kans om met jaloerse blikken naar mijne moto te kijken. :gieren:
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Funny

Post by petervdc »

roflmao !!
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Funny

Post by F M »

Tom Triple wrote:Met een beetje geluk sta ik regelmatig voor het rood licht en hebben andere bestuurders de kans om met jaloerse blikken naar mijne moto te kijken. :gieren:
Ik geloof er niks van. Al die bestuurders hebben medelijden met dat kleine brommertje dat die grote beer moet dragen...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2896
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Funny

Post by Stefke »

Mijne GS 1150 is dan tenminste nog een avontuurlijke moto. Niet meer te zien op Belgische wegen, maar altijd vuilgrijs terug te vinden in een woest landschap....
Hij staat namelijk al 6 maand stof te vangen in mijn rommelgarage :S

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Funny

Post by Muug »

hij is sowieso vuilgrijs :peepwall:

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Funny

Post by zappa »

hmmm als ik merk dat er enen wreed hard naar mijne Tuur zit te kijken, krijg ik al schrik :shock:

ziedeens dat die snode plannen heeft, in gedachten zoek ik al mijne pepperspray of welke jujukaratsie- greep ik op die ga toepassen :sterrekes:

Of wel is 't zo met een glimlachje, ja een vrouwe, en ja Tuur voelt dat dan ook, hij heeft dan de neiging om ne keer stil te vallen, of niet te merken dat dat licht al eventjes op groen gesprongen is. :confused2:

Of hij blijft steken tussen versnelling 1 en 2, die versnelling met dat groen lampke. Denkbeeldig hoor ik al banden piepen achter mij van het nijg remmen, maar dat zal ik me wel voorstellen, met die abs vantegenwoordig hoor je dat niet meer, kan ook de bestuurder zijn die ik hoor piepen :oops:

:mrgreen:
sig nature

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Funny

Post by petervdc »

zappa wrote:kan ook de bestuurder zijn die ik hoor piepen :oops: :mrgreen:
Of je eigen hersencelletjes, van al dat gepieker ;-)
Keep going

Tux
Posts: 56
Joined: 30 Jan 2013 20:59

Funny

Post by Tux »

Geweldig filmpke!
Een klein beetje bij het haar getrokken maar toch. Ik voel me zelfs een beetje aangesproken! BMW heeft de GS indertijd als de betere adventure bike in de markt gezet en ik heb me er toen ook aan laten vangen.
Toch is het geen slechte motor. Hij is volgens mij alleen niet meer zoals vroeger gemaakt om verder dan gravel te gaan (kardan, telelever-vering , ABS, kleiner voorwiel, breed zacht zadel), net zoals de meeste reis-enduros van tegenwoordig (Super T?n?r?, Tiger, Multistrada, Varad?ro...) :peepwall: .
Maar na 2 jaar ben je van het officiele dure onderhoud af en kan je zelf beginnen sleutelen. Bougies, kleppen, luchtfilter, batterij, oliefilter... je kan overal heel gemakkelijk aan. Da"s wel wat anders met de KTM Adventure die trouwens niet veel moet onder doen in kostprijs. Maar daarmee zal ik onderstaande niet vlug tegenkomen ;-)

Image
Zwak plekje...

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Funny

Post by vet on wheels »

er zit een grond van waarheid in...maar hij rijdt wel fantastisch goed!!! :P :wink:

Post Reply