Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
als de KTM wil zwemmen waarschijnlijk,
ik heb Muug nog nooit in zwembroek gezien
ik heb Muug nog nooit in zwembroek gezien
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
duibhce Kaelann wrote:Ik heb iets gelijkaardigs, maar uit den auto5 ofzo. Je kan die hele plastic behuizing eraf slopen. Je zal verbaasd zijn hoeveel lege ruimte daar nog in zit...Muug wrote:gisterenavond ne keer in Kerksen 't winkelke bezocht van MotoAdventureStore.been daar een Airman Tourgekocht, voor alle mogelijke lucht bevattende dingen op te blazen.
ik heb juist hetzelfde gedaan met eentje van den ALDI.
d'r blijft gewoon een motorke met een klein cilindertje over: manometer en slang zijn bijna het grootste onderdeel.
Alles zit in klein zakske bij mijn achterlicht.
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Linker voetsteuntje tegen de grond gereden.
Me gusta la moto, me gustas tu.
-
- Posts: 240
- Joined: 05 Oct 2010 07:06
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Stukje van linkervoetsteuntje beetje bijgeschuurd.
Me gusta la moto, me gustas tu.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
met een slijpschijf of met een bocht? :grotelach:Tom Triple wrote:Stukje van linkervoetsteuntje beetje bijgeschuurd.
MIjne KTM is eindelijk gewassen geraakt ! Hoezee !
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Ahzo ... uw linkerbochten gaan pok een beke beter neig as de rechtdomme danTom Triple wrote:Stukje van linkervoetsteuntje beetje bijgeschuurd.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
nieuwe achterlichtjes gestoken in de KTM, de ouwe waren versleten...
naast een okkozje Hyperpro-achterschokbreker voor de GS gegrepen...
naast een okkozje Hyperpro-achterschokbreker voor de GS gegrepen...
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Metzeler Tourance voorwiel op de GS laten plaatsen.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Een voorwiel, KlaasKlaasN wrote:Metzeler Tourance voorwiel op de GS laten plaatsen.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Volgetankt, ketting gesmeerd en 320km extra op de teller. En ikzelf bekaf...ikwilverlofnondejuenwelnudirectmaintenanttoutsuite...
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Poeh... heb ik alStefke wrote:ikwilverlofnondejuenwelnudirectmaintenanttoutsuite...
I am confused. Oh no, maybe not!
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
.....heuteg*dv*rdoemeStefke wrote:Volgetankt, ketting gesmeerd en 320km extra op de teller. En ikzelf bekaf...ikwilverlofnondejuenwelnudirectmaintenanttoutsuite...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Mijn nummerplaat eraf gevezen.... (morgen komt die op een nieuwe )
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
De R6 op de autostrade in een wheelie getrokken en ik had het pas door toen ik mijn schakelmoment miste
Dat kwam zo : er zat op de E40 iets tegen mijn keel te slaan, dat bleek de "overschot" van het aanspanbandje te zijn dat ik had vergeten vastmaken aan de D-sluiting. Dus ben ik langs de kant gestopt om dat efkes rap vast te maken. Dan bij 't vertrekken vol gas gegeven om weer rap mee te zijn met de meute, maar dat beestje zat ietske rapper in hoge toeren dan ik verwacht had, en dus miste ik mijn schakelmoment en toen ik mijn koppeling introk om naar tweede te gaan voelde ik hoe 't voorwiel terug zacht neer kwam. Beestje was dus niet alleen in toeren geklommen maar ook in de hoogte. (afin, veel meer dan 5cm zal 't wel niet geweest zijn, maar toch...)
Dat kwam zo : er zat op de E40 iets tegen mijn keel te slaan, dat bleek de "overschot" van het aanspanbandje te zijn dat ik had vergeten vastmaken aan de D-sluiting. Dus ben ik langs de kant gestopt om dat efkes rap vast te maken. Dan bij 't vertrekken vol gas gegeven om weer rap mee te zijn met de meute, maar dat beestje zat ietske rapper in hoge toeren dan ik verwacht had, en dus miste ik mijn schakelmoment en toen ik mijn koppeling introk om naar tweede te gaan voelde ik hoe 't voorwiel terug zacht neer kwam. Beestje was dus niet alleen in toeren geklommen maar ook in de hoogte. (afin, veel meer dan 5cm zal 't wel niet geweest zijn, maar toch...)
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Jezus, dat zou bij mij een kennismaking met den asfalt betekenen.
Een topkofferplaat gemonteerd, echte bricolage
Een dikke kras weggewerkt met een lakstift.
Zo lelijk de 1150GS is, zo fijn is hij om mee te rijden!!
Een topkofferplaat gemonteerd, echte bricolage
Een dikke kras weggewerkt met een lakstift.
Zo lelijk de 1150GS is, zo fijn is hij om mee te rijden!!
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
maar neen, om te beginnen zou je ook niet gevoeld hebben dat dat voorwiel wat omhoog was gekomen, en verder zijn moto's stabieler dan je zou denken.KlaasN wrote:Jezus, dat zou bij mij een kennismaking met den asfalt betekenen.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Kheb zo int begin ook een foutje met de vfr gehad,
nen borduur moeten afrijden, en om het vlot te kunnen doen wat meer gas gegeven,
het voorwiel koos toen ook het luchtruim (al zal het niet veel geweest zijn, voor mij leek het nen halve meter)...
het spannenste vond ik nog altijd de landing van het voorwiel....
nen borduur moeten afrijden, en om het vlot te kunnen doen wat meer gas gegeven,
het voorwiel koos toen ook het luchtruim (al zal het niet veel geweest zijn, voor mij leek het nen halve meter)...
het spannenste vond ik nog altijd de landing van het voorwiel....
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Gisteren 400km gereden met de 1190. Het zadel is harder dan de 990, kontpijn dus.
Bij een stoplichtsprintje bleef mijn maat met zijn 1200gsa v?r achter.
Bij een stoplichtsprintje bleef mijn maat met zijn 1200gsa v?r achter.
Keep going
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
den blauwe en de rooien gewassen
den blauwe had na een baantourke van 3K km's veel vliegverkeer moeten ontwijken, wat niet allemaal gelukt is
den blauwe is ook wat beginnen zweten thv voorste tandwiel ergens, dus dat staat op TO DO. Als em niet draait blijft alles droog.
den blauwe had na een baantourke van 3K km's veel vliegverkeer moeten ontwijken, wat niet allemaal gelukt is
den blauwe is ook wat beginnen zweten thv voorste tandwiel ergens, dus dat staat op TO DO. Als em niet draait blijft alles droog.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
een "copper washer"ke van nog geen 0.2cent vervangen .... dat kon (gelukkig niet) het einde geweest zijn van een lange rit waarvan nog een verslagske zal komen.....
maar tzou kunnen dat niemand dit leest, aangezien mijn vorige post hier ook niet leesbaar was.
"tforum doet raar...."
en na de "copper washer"ke te hebben vervangen, kwam er een spontaan goestingske en dan maar een testritje gedaan van een goei 100km in donker samen met Muugske, twas lang geleden zei em.
testrit : OK: geen gezweet meer
maar tzou kunnen dat niemand dit leest, aangezien mijn vorige post hier ook niet leesbaar was.
"tforum doet raar...."
en na de "copper washer"ke te hebben vervangen, kwam er een spontaan goestingske en dan maar een testritje gedaan van een goei 100km in donker samen met Muugske, twas lang geleden zei em.
testrit : OK: geen gezweet meer
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today