Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

dwaas forum :devil:

een nachtritje was inderdaad lang geleden. Nog van met Raketman toen we ne keer nen toer de Belzjiek geprobeerd hebben ! Snailbird en co waren toen de enige die tot zonsopgang gereden hebben. De rest - ook ik - was tegen een uur of vier uitgeteld en naar huis gereden. :w00t:

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

petervdc wrote: Bij een stoplichtsprintje bleef mijn maat met zijn 1200gsa v?r achter.
Da was uit vriendelijkheid :?: :grotelach:

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Daarnet de vliegskes van de vfr nog is verwijderd en hem is serieus gewassen...
de duizend bochten + weekend in eifel hadden een serieus slagveld achtergelaten...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Er zat wat "spel" op Gertruud haar horens ... :unsure: zo'n 2cm links en rechts ... haar gewei eraf gehaald en het balhoofdlager eruit gezwierd : draaide stroef en knikte een h??????l klein beke ... dus ergens op "den Duits" bij een "Landmaschinen-lager" een nieuw exemplaar besteld (38? verzending incluis ipv de 170? voor eentje van het BMW-schap :shock:)
Zit in de DHL-pipeline en waarschijnlijk dus morgen stabiele horens op Gertruud :P :headbang:

En passant de dynamo-riem gecontroleerd : ziet er nog nief uit, ook na al twee keer de "verplichte" vervanging te hebben overgeslagen :icon:

Achterslof van den Blaawe Geschelpte gecontroleerd en een stuk nagel(tje) uitgepeuterd. Gelukkig nog just nief Pirelli Angels eronder, zodat de plusminus 1cm nog niet aan de binnekant door zal gezeten hebben :sweeet:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by petervdc »

Muug wrote:
petervdc wrote: Bij een stoplichtsprintje bleef mijn maat met zijn 1200gsa v?r achter.
Da was uit vriendelijkheid :?: :grotelach:
Oh nee, twas van ?cht niet meekunnen...
En twas dan nog niet op sport stand...
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

petervdc wrote: Bij een stoplichtsprintje ...
oei, bestaat dat nog anno 2015...? brengt dat nog iets op tegenwoordig? :ermm:

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

petervdc wrote:
Muug wrote:
petervdc wrote: Bij een stoplichtsprintje bleef mijn maat met zijn 1200gsa v?r achter.
Da was uit vriendelijkheid :?: :grotelach:
Oh nee, twas van ?cht niet meekunnen...
En twas dan nog niet op sport stand...
op sport stand verliest ge enkele sec, want uw voorwiel hangt dan wat in de lucht :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

Ah nee, want alleen het achterwiel heeft aandrijving. Waar het voorwiel uithangt heeft dus geen belang!
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Tom Triple »

1150 km autostrade gedaan (was hier geen :puke: dingske? :dontknow: , 1 gat in mijn achterband gedicht :yikes: , een wesp gevangen in mijn motorvest :mottig: en achterband herhaaldelijk opgepompt (ik zal weer eens naar de bandenboer moeten ). Maar eigenlijk is dat het einde van het verhaal, de rest moet nog komen, als ik 1150 km over autostrade bol, doe ik dat niet zomaar. Nu :maffen:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

F M wrote:Ah nee, want alleen het achterwiel heeft aandrijving. Waar het voorwiel uithangt heeft dus geen belang!
ge wilt zien waar ge naartoe aan't rijden zijt, moet ge toch even uw gaskraantje etwa dichter draaien :wink:

als
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Tom Triple wrote:.... Nu :maffen:
Waar :?: In uwen eigen tram na een ottostraat-toerke van 1150 km :wink: :mrgreen: of steken uw stelten dus ne halve meter buiten een veel te klein bed ergens evenveel km's linea recta :?: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

zappa wrote:
petervdc wrote:
Muug wrote: Da was uit vriendelijkheid :?: :grotelach:
Oh nee, twas van ?cht niet meekunnen...
En twas dan nog niet op sport stand...
op sport stand verliest ge enkele sec, want uw voorwiel hangt dan wat in de lucht :mrgreen:
Ja maar om zo ergens te starten op de rijbaan moeten alle partijen wel echt eerst willen weg zijn. krijg je mij eigenlijk ook niet echt warm voor op de baan.

En eigenlijk toch wel dikwijls los eerst weg geweest half op de naftbak zittend gas tegen het stuitje en het voorwiel in de lucht :grin:
Die wilde daar toen in den tijd wel alle 45 eerst weg zijn :grin: Maar da was wel niet op de baan.

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by petervdc »

Stefke wrote:
petervdc wrote: Bij een stoplichtsprintje ...
oei, bestaat dat nog anno 2015...? brengt dat nog iets op tegenwoordig? :ermm:
Bwoh nee, mijne maat dacht dat zijn veel-koppel-1200-gs het kon opnemen tegen mijn pk machien... niet dus.
Nu ist duidelijk h? ;-) Een deuk in zijn ego...
Keep going

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Tom Triple wrote:1150 km autostrade gedaan (was hier geen :puke: dingske? :dontknow: , 1 gat in mijn achterband gedicht :yikes: , een wesp gevangen in mijn motorvest :mottig: en achterband herhaaldelijk opgepompt (ik zal weer eens naar de bandenboer moeten ). Maar eigenlijk is dat het einde van het verhaal, de rest moet nog komen, als ik 1150 km over autostrade bol, doe ik dat niet zomaar. Nu :maffen:

nog een sjans dat ge nog iets omhanden had, of het ging helemaal saai zijn ,

een sjiklet was geen definitieve oplossing voor uwen achtersloef?

en dan nu "memory-rewind" voor een galsvernerovetsrethca
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

zappa wrote:
F M wrote:Ah nee, want alleen het achterwiel heeft aandrijving. Waar het voorwiel uithangt heeft dus geen belang!
ge wilt zien waar ge naartoe aan't rijden zijt, moet ge toch even uw gaskraantje etwa dichter draaien :wink:
ho maar tegenwoordig stelt ge gewoon aan 't stuur in hoeveel dat voorwiel omhoog moet komen en zo kunt ge perfect wheelies trekken en zien waar ge naar toe gaat

@Tom, die puke-smiley is nooit weggeweest ;-)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:@Tom, die puke-smiley is nooit weggeweest ;-)
Ha, het is :kots: , niet :puke: , ik zal gekeken hebben op de moment dat hij nog niet aan het kotsen was. :dontknow:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

lol, veel van die zotte smileys heb ik een vlaamse omschrijving gegeven.

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

de keerringen van de vork vervangen. altijd een vettig klotejobke... :|

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Gunter »

Stefke wrote:de keerringen van de vork vervangen. altijd een vettig klotejobke... :|
van welke moto?

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Gunter wrote:van welke moto?
den deze: :mrgreen:
Image

Image

Locked