Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Cooper »

Zusje gekocht voor de andere Wings.
Mag ik jullie voorstellen...my Black Princess !
39 Jaartjes jong gekocht van de eerste eigenaar en amper 25.000 km op de klok.
Dat ik blij ben begrijpen jullie wel zeker ?

Image

Image

Image
Once you ride a Wing, you never want another thing !

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Miljaar die komt precies just vant fabriek?
Als ge ne keer hulp nodig hebt om de familie uit te laten, moet ge maar iets laten weten he ;)

User avatar
Muug
Posts: 11777
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Bloedmooi, da's één van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben. :sweetheart: :sweetheart: :sweetheart: Wat is dat nog waard ongeveer, in die staat?

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Droopy »

Miljard :shock: , die Goldwing is alleszins in goede handen geweest, zo blinken. 8-)
Proficiat met de aankoop :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Muug wrote: 19 Apr 2017 10:27 Bloedmooi, da's één van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben. :sweetheart: :sweetheart: :sweetheart: Wat is dat nog waard ongeveer, in die staat?
Neenee, de oudere versies mét spaakwielen en zonder metertjes op de tank zijn veel mooier! 8-)

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 19 Apr 2017 16:31
Muug wrote: 19 Apr 2017 10:27 Bloedmooi, da's één van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben. :sweetheart: :sweetheart: :sweetheart: Wat is dat nog waard ongeveer, in die staat?
Neenee, de oudere versies mét spaakwielen en zonder metertjes op de tank zijn veel mooier! 8-)
Vooral de gele!!!

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Cooper »

Thx. voor de lovende reacties guys.
Waarde maakt me niks uit, ze gaan toch nooit meer weg. :grin:
Diegene die ik momenteel nog aan't restaureren ben gaat rond de 10.000€ of iets erover in zeer goede staat en volledig gedocumenteerd dat weet ik wel.
Bovenstaande was van echte liefhebber, al is ook dat voor interpretatie vatbaar, die er slechts één keer per jaar mee buiten kwam.
Motor kreeg dan eerst volledige check up en werd dan voor een weekje uitgelaten waarna hij terug naar binnen verdween voor de resterende 11 maanden. Volgende week vrijdag mag ik hem ophalen, zullen nog lange dagen worden ! Pffff !!!!!
Once you ride a Wing, you never want another thing !

User avatar
Muug
Posts: 11777
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

ik heb ooit op de motorbeurs in Affligem staan geelogen op ne metallic gele of groene 1000. Was jaren '90.... was maar 60.000 BEF of zoiets, maar zoveel geld had dit studentje toen niet. Ik reed toen met een ouwe Kawa 500 waar meer aan gesleuteld moest worden dan ermee gereden kon worden. :( Die GL's waren toentertijd de grote concurrent van de toen nieuwe BMW R100's, en ze overklasten die toen gigantisch, zowel qua comfort als qua vermogen.

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

zo, vervolg afspraak voor de varadero vastgelegd...
vorige keer (met circuitdag in de weg) waren er problemen met de uitlaat (linkpijp die niet past) en achtervering die nog niet geleverd was...
4mei worden uitlaten en powercommander en vering afgewerkt...

dan ist beestje volledig klaar :)

hoe meer ik lul over de circuit dag, hoe meer spijt ik heb dat de vfr weg is (door een domme broek),
en hoe meer de sevenfifty terug in de vergetelheid geraakt :)

ach leve wispelturigheid....

User avatar
Muug
Posts: 11777
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Koeno wrote: 20 Apr 2017 13:38 ach leve wispelturigheid....
Volledig akkoord. Zit weeral een paar weken te dromen van een VFR800 (pre-VTEC) en een Ducati 900SS :oops: Maar ook van een R1100RT bvb, en van zo'n SWM Superdual. :mrgreen:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Muug wrote: 20 Apr 2017 16:19 VFR800 (pre-VTEC)
HALT: die zijn van mij :p

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by fore »

'k moest 'm van de forette nog rap wassen, voor da'k vertrek ... :roll:

full-load testritje gedaan => geslaagd 8-)

ziet er goed uit
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Davy78 »

Koeno wrote: 20 Apr 2017 13:38 hoe meer ik lul over de circuit dag, hoe meer spijt ik heb dat de vfr weg is
Heel erg herkenbaar. En zelfs als ik nu terug zo een VFR zou kopen, dan heeft die geen helibars, bmw touring grips, en volledige hyperpro vering zoals mijn vorige ... (die ik bij de dealer heb laten staan voor 1000euro).

En dat allemaal omdat ik dacht dat ik geen plaats had voor 3 motos. Nu, na eens te testen met de moto van ne maat, blijkt dat dat eigenlijk helemaal geen probleem is :roll:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Allemaal de schuld van de democratie dat wij telkens weer dromen over een andere motor. Veeeeeel te veeeeel keuze en aanbod.

Ik stel me wel eens de vraag, welke motor deze eer zou krijgen als er maar 1 motor mag rondrijden en iedereen dezelfde moest hebben.

Maar euhm, zei vorig weekend nog tijdens een wandeling op de zeedijk...... Mja een pan European of een RT erbij zou niet misstaan in de garage. ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by petervdc »

gewassen
Keep going

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Muug wrote: 20 Apr 2017 16:19
Koeno wrote: 20 Apr 2017 13:38 ach leve wispelturigheid....
Volledig akkoord. Zit weeral een paar weken te dromen van een VFR800 (pre-VTEC) en een Ducati 900SS :oops: Maar ook van een R1100RT bvb, en van zo'n SWM Superdual. :mrgreen:

gij droomt van (bijna) alles wat ge gehad hebt..... :lol:
gaat dat in dezelfde lijn met de madammen :peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11777
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

neen,
en daar is een zeer simpele reden voor. ;)

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

vandaag gedaan aan mijne moto : NIET en de komende 2 weken waarschijnlijk ook NIET = hondje uitlaten = 2 gebroken vingers, ze wast vergeten dat ik aan de andere kant v/d leiband hing toen ze de wei in stoof... maar geluk bij ongeluk, na de 4 u op de spoed, eindelijk een blikje cola gekocht en in het blikhoudertje gezet van manlief zijn auto en ....de al maanden vermiste sleutels van Prudence terug gevonden :o

nu maar hopen dat het 2 weken gaat regenen, sneeuwen, ijzelen, stormen overgelopen rivieren, aardverschuivingen..... :mrgreen:
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by duibhce Kaelann »

Vanmorgen (allez, eerder vanmiddag) ermee vertrokken in de Eifel, nu ermee gestopt in de Pfalz. Staat lekker af te koelen naast de tent.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

duibhce Kaelann wrote: 23 Apr 2017 18:57 Vanmorgen (allez, eerder vanmiddag) ermee vertrokken in de Eifel, nu ermee gestopt in de Pfalz. Staat lekker af te koelen naast de tent.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Oooooooo!!! gemeen vel :lol:
sig nature

Locked