Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by pingu »

Een schermke op een "naked" verprutst het beeld nogal ies vind ik, maar dit past wél. :thumbsup: 'k blijf dat een geweldig vette moto vinden zo'n Nine-T...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Dank u Pingu, smaken verschillen en ben het met je eens als je stelt dat “scherm en naked” meestal niet goed samen gaan. Meermaals geprobeerd en altijd tot de constatatie gekomen...... zaag je over windbescherming koop dan wat anders want zo’n joekel van een scherm geeft een rotherrie. Op de R850R indertijd een groot scherm laten plaatsen, de Duke 390 had een mini schermpje en de Duke 690 een groot exemplaar wat er evensnel terug afvloog als ik enthousiast was om het te installeren.

Dus moest iets klein zijn. Zonder of met: het is een verschil al zijn het geen wonderen en gelukkig maar want de turbulentie kan ik missen. Neemt beetje druk weg vd borst en dan zijn we uitgepraat en het doet hier geen afbreuk aan de motor, al is dat persoonlijk. :grin:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

hohohoow, wipper, dat beestje wil ik wel ne keer tussen mijn knietjes voelen ! :whip:

Vandaag mijn te koop staande F800ST nog maar eens gewassen. Laatste rit naar een dealer was in de stromende regen :wall:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Muug wrote: 24 Mar 2018 20:00 hohohoow, wipper, dat beestje wil ik wel ne keer tussen mijn knietjes voelen ! :whip:

Vandaag mijn te koop staande F800ST nog maar eens gewassen. Laatste rit naar een dealer was in de stromende regen :wall:
Awel, rij eens tot hier en wie weet krijg ik het over mijn hart om je ermee te laten rijden. ;)

(Kan je al wel geruststellen dat hij niet te koop staat, het lijkt alsof ik mijn motorzielsverwant heb gevonden :rayof: )

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

vandaag half uurtje kunnen raggen met een Himalayan waarvan de helft off-road. Maar ik ben te ziek om er nu uitgebreid verslag van te doen. :veryangry:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by laouen »

Muug wrote: 25 Mar 2018 18:30 vandaag half uurtje kunnen raggen met een Himalayan waarvan de helft off-road. Maar ik ben te ziek om er nu uitgebreid verslag van te doen. :veryangry:
zo dooreen geschud op da spel dat je er zeeziek van geworden bent? :mrgreen:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Davy78 »

Nieuwe olie en oliefilter voor de cbr, en deze keer is er meer in de moto dan op de grond gegaan! :thumbsup:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

laouen wrote: 25 Mar 2018 20:13
Muug wrote: 25 Mar 2018 18:30 vandaag half uurtje kunnen raggen met een Himalayan waarvan de helft off-road. Maar ik ben te ziek om er nu uitgebreid verslag van te doen. :veryangry:
zo dooreen geschud op da spel dat je er zeeziek van geworden bent? :mrgreen:
Gewoon ziek van de zenuwen denk ik.

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Nog eens een CBF in gang gelopen.... :furious3: Morgen eens eea uitmeten. :twisted:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Stefke wrote: 26 Mar 2018 23:04 Nog eens een CBF in gang gelopen.... :furious3: Morgen eens eea uitmeten. :twisted:
is dat dan een snelle loopband?
:peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

150km op circuit Ricardo Tormo gereden. Van de 150 deelnemers ben ik de tiende laatste traagste 8-) Wel dikke fun. Wel niet veel volk om mee te praten wegens outsider.
Morgen weer!

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

TRooPER wrote: 27 Mar 2018 10:52
Stefke wrote: 26 Mar 2018 23:04 Nog eens een CBF in gang gelopen.... :furious3: Morgen eens eea uitmeten. :twisted:
is dat dan een snelle loopband?
:peepwall:
gisteren wel, vanmorgen zelf niet aan begonnen... :twisted: :furious3: mijn GS vanonder het stof gehaald, gestart en daarmee de hele dag gereden. Is nu trouwens weer redelijk schoon gespoeld... :roll:

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Droopy »

Muug wrote: 27 Mar 2018 18:14 150km op circuit Ricardo Tormo gereden. Van de 150 deelnemers ben ik de tiende laatste traagste 8-) Wel dikke fun. Wel niet veel volk om mee te praten wegens outsider.
Morgen weer!
Op naar de top 130. :grin:
Outsider :?: als in al de rest is hier met een groep(je) en je bent zowat de enige eenzaat of zegt die rest : Yo solo hablo español :?:

Alé, het amusement en hou het rubber onderaan. ;)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

wel ik heb mij "ingekocht" in het team en alle communicatie vloeit rondom mij, gelijk of ik er niet ben. Ik ben gewoon de klant die in dezelfde box staat. Ik moest zelfs voor mijn eigen gereedschap zorgen. 😁
Resultaten (we rijden met een transponder) staan hier:
www.raceresults.de.
Begint maar vanachter te zoeken ;-)
Om 15u en 16u20 en 17u40 is het weer mijn toer. Maar die laatste rij ik niet.

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Ook ni zo gezellig dus....

net de resultaten bekeken... 30 seconden trager als den rapste is toch zo slecht ni he?
miljaar, moest ik daar rondrijden, dan denk ik dat de trapfiets misschien even snel zal zijn :p

en hoe bevalt het circuit zelf? leuk rijden? snel /traag circuit?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

45 s trager gaat juister zijn hoor. Dat is echter niet belangrijk, want de meesten hier zijn echte racers die aan hun ideale setup werken.
Maar er is hier een Pool met een GSX-R 1000 - op slicks notabene - en met dat pkmonster is hij maar vijf seconden rapper dan ik met mijn oud beestje!
Uitgebreid verhaal volgt in aparte topic, met foto's als ik terug ben.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Muug wrote: 28 Mar 2018 15:43 45 s trager gaat juister zijn hoor. Dat is echter niet belangrijk, want de meesten hier zijn echte racers die aan hun ideale setup werken.
Maar er is hier een Pool met een GSX-R 1000 - op slicks notabene - en met dat pkmonster is hij maar vijf seconden rapper dan ik met mijn oud beestje!
Uitgebreid verhaal volgt in aparte topic, met foto's als ik terug ben.
Volgens mij onderschat je jezelf en dat is voor niets nodig. Als gewezen instructeur kan je een stukje rijden en zet die Pool op jouw motor en omgekeerd en ik zou durven stellen dat het verschil groter is dan een luttele 10seconden.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

wipr, er is rijden en er is racen. Bij dat laatste is de dood of de gladiolen het motto. Alleen daardoor al is een racer véél rapper. De rapste rijden trouwens niet met hun eigen moto, en er staat een heel team klaar om de brokken te repareren en hun gat af te vegen. ;-)
Dus ik kan wel een stukske rijden ok, maar Ik ben niet voor niets de tiende laatste. :-D

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Muug wrote: 28 Mar 2018 22:10 wipr, er is rijden en er is racen. Bij dat laatste is de dood of de gladiolen het motto. Alleen daardoor al is een racer véél rapper. De rapste rijden trouwens niet met hun eigen moto, en er staat een heel team klaar om de brokken te repareren en hun gat af te vegen. ;-)
Dus ik kan wel een stukske rijden ok, maar Ik ben niet voor niets de tiende laatste. :-D
:stupid:

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Blackbert »

Muug wrote: 28 Mar 2018 22:10 wipr, er is rijden en er is racen. Bij dat laatste is de dood of de gladiolen het motto. Alleen daardoor al is een racer véél rapper. De rapste rijden trouwens niet met hun eigen moto, en er staat een heel team klaar om de brokken te repareren en hun gat af te vegen. ;-)
Dus ik kan wel een stukske rijden ok, maar Ik ben niet voor niets de tiende laatste. :-D
Te weinig testosteron? De "verstand op nul" knop kapot?
De kans is zo wel het grootst dat je in 1 stuk terug thuis komt.

Dood of Gladiolen. Doet mij denken aan Road, de film over de Dunlop familie.
grease up your baby for a ball on the hill

Locked