Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
ketting gesmeerd en nieuwe pinkers gemonteerd achteraan. De rubberen pinkerstelen hadden de geest gegeven en pinkers die daar zo hangen te bengelen is toch ook geen zicht. Dus nieuwe chineeskes gekocht aan 8 euro 't stuk tov krak dezelfde originele pinkers aan 45 euro 't stuk...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
nummerplaat binnen gestoken. Terug maar ene moto.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
de F800ST is gebleven. Die 2e plaat lag hier al vier maand te wachten op een 2e moto die er niet gekomen is.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Mijn GVA terug verkregen
Ik ben een krak in het verliezen van GVA (al is het niet steeds mijn fout).
Van de vfr heb ik dat blijkbaar nooit in handen gehad sinds inschrijving, omdat verzekeraar dit mee in zjin map had gestoken...
Van de varadero moet ik het verloren zijn, ik gok tijdens een politiecontrole...
maar dus enkele maanden moeten op wachten door enkele foutjes...
nu kopie van maken (+ foto op smartphone), en origineel blijft schonekes thuis...
zelfde met andere officiele papieren, geen zin meer op verlies en onnodige kosten...
Ik ben een krak in het verliezen van GVA (al is het niet steeds mijn fout).
Van de vfr heb ik dat blijkbaar nooit in handen gehad sinds inschrijving, omdat verzekeraar dit mee in zjin map had gestoken...
Van de varadero moet ik het verloren zijn, ik gok tijdens een politiecontrole...
maar dus enkele maanden moeten op wachten door enkele foutjes...
nu kopie van maken (+ foto op smartphone), en origineel blijft schonekes thuis...
zelfde met andere officiele papieren, geen zin meer op verlies en onnodige kosten...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Een Kawa gaan terughalen bij de garage. Onbetrouwbaar ABS-systeem en dus rap binnengedaan want alle dagen broodnodig. Verdict van de garage: ABS-pomp stuk, 1500 euro kosten. Uitleg van de garagist; geen kabels stuk, alles uitgemeten, 't is de ABS-pomp, vanachter werkt 'm nog wel vooraan niet... Dus met de moto terug gereden, 10 minuten 8-tjes staan draaien en hopla, er zat een patroon in de storing, zoals ik dacht ergens een probleem met de bekabeling. Van links sturen naar rechtuit viel 'm steeds uit. Sensor met kabel gewisseld met andere kawa, zelfde probleem, dus moest het in de kabelboom zitten. Beetje frullen en snijden en het probleem gevonden. Zo simpel kan het soms zijn. En die garagist? tja...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
zeker als ge uw "lot" in hun handen moet leggen, ook een reden waarom ik probeer enkel nieuwe moto's te kopen met garantie en de hoop dat er niks gaat aan komen ( of afvallen )
sig nature
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Da's die ene die al eens een remklauw vergeet vast te zetten?
grease up your baby for a ball on the hill
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Nope, degene bij wie ik de moto binnen doe met de melding dat de spanningsregelaar misschien stuk is maar heel waarschijnlijk toch de alternator. Twee dagen later is de moto klaar, "alles uitgemeten 't was de batterie, kem der een nuve ingestoken". En vijf dagen later staan wij die dan weer in gang te lopen wegens een platte batterij...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Volgens mij moest ik duwen en zat gij op de motoStefke wrote: ↑11 Aug 2017 11:56Nope, degene bij wie ik de moto binnen doe met de melding dat de spanningsregelaar misschien stuk is maar heel waarschijnlijk toch de alternator. Twee dagen later is de moto klaar, "alles uitgemeten 't was de batterie, kem der een nuve ingestoken". En vijf dagen later staan wij die dan weer in gang te lopen wegens een platte batterij...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Ketting gesmeerd, koffers van de zolder gehaald en gevuld met tent, matras en slaapzak...
Morgen na't werk een kort weekendje richting Luxembourg... Hopelijk valt het weer beter mee dan ze voorspellen :p
anders wordt het veel slapen met getik van regen op de tent
Morgen na't werk een kort weekendje richting Luxembourg... Hopelijk valt het weer beter mee dan ze voorspellen :p
anders wordt het veel slapen met getik van regen op de tent
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Nieuwe achterband laten monteren. En ook nog twee nieuwe koppelingskabels gestoken.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Vandaag officieel Afscheid gaan nemen van mijn Crosstourer.
Het Wrak zoals dat dan genoemd word is van eigenaar veranderd. Nu nog de Verzekering die me de overschot moet betalen , en dan kan ik gaan uitkijken naar een nieuwe
Honda Crosstourer VFR 1200X Dct (2.0)
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Zolang asgemaarniet veel moet rijden met getik van regen op uwen helm ...
Hier Gertruud van twee zwartgespoten okkazie kleppedeksels voorzien : het rechtse had blijkbaar toch ne ferme djoef gehad tijdens het laatste bodemonderzoek en lekte olie door een cm-lange barst.
't Is nu dus een Beierse Dirndl met negerinnet*t'n
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
nog zelfs niet naar gekeken
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
aja
dien F800ST
berijd ik meer en meer als een KTM Adventure trouwens
vorige maand nog goesting gehad om er een soft all-road ritje mee te doen
dien F800ST
berijd ik meer en meer als een KTM Adventure trouwens
vorige maand nog goesting gehad om er een soft all-road ritje mee te doen
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
- een schakelsysteem ontworpen/gefrabriceerd en getest voor ne moto waarvoor dat systeem eigenlijk niet bedoeld was
- mij zitten afvragen hoelang ik die rotslechte banden nog op den AT ga laten zitten
- verder geknutseld aan de gasmechaniek van de Victoria (alles moet van scratch gedraaid/gefreesd/gevijld worden aangezien niks meer voorhanden is)
- naar mijn dooske uit Duitsland zitten kijken waar alles inzit om het volledige lichtmachien van diezelfde Victoria te renoveren
- naar een ander dooske uit Duitsland zitten kijken waar de extreem zeldzame krukaslagers inzitten waar ik 8 maand naar aan't zoeken geweest ben
- mij zitten afvragen hoelang ik die rotslechte banden nog op den AT ga laten zitten
- verder geknutseld aan de gasmechaniek van de Victoria (alles moet van scratch gedraaid/gefreesd/gevijld worden aangezien niks meer voorhanden is)
- naar mijn dooske uit Duitsland zitten kijken waar alles inzit om het volledige lichtmachien van diezelfde Victoria te renoveren
- naar een ander dooske uit Duitsland zitten kijken waar de extreem zeldzame krukaslagers inzitten waar ik 8 maand naar aan't zoeken geweest ben
Nil volentibus arduum