Niet in een hoekje van het atelier maar in de keuken, brommer staat trouwens in de living.
Het archief ligt even bij mij, altijd leuk plaatjes en prentjes van vroeger. Waarschijnlijk te zien in het nr RETRObiker van januari 2019.
Dank jeden Bullet wrote: ↑18 Nov 2018 10:20Op de site van Febiac (cijfers van de FOD Mobiliteit en transport). Wel niet per model; wel per categorie.
is dat nog steeds je blauwe Triumph ST, Frans ?FransST wrote: ↑20 Nov 2018 22:59 Enkele weken terug het hitteschild onder het zadel opnieuw vastgemaakt. Moet met 4 popnagels vast zitten, maar bij 3 ervan was een gat.
Moest wel de uitlaatdemper er af, viel gelukkig mee.
Vorige week het exenter om de ketting strakker of losser te zetten weer gangbaar gemaakt. Wilde tijdje terug ketting strakker zetten, maar kreeg er toen geen beweging in.
Toch weer enkele uurtjes arbeidsloon bij de dealer uitgespaard.
Binnenkort de 160.000 km beurt, zit wat extra werk aan ivm linksysteem achtervering wat weer wat vet nodig heeft.
Frans
klopt maar wat Stefke hier aanhaalt is meer kwestie van gezond verstand en ervaring...Muug wrote: ↑05 Dec 2018 08:19
Het is een schande hoe de edele kunst van het Motorrijden en Motoronderhoud verneukt wordt door talloze nitwits. Rij-instructeur zou een beschermd beroep moeten worden, met zoals in NL scholen waar ge de stiel kunt leren, net zoals ge eender welk ander ambacht kunt leren, in dag- of avondopleiding.
ik heb het eindelijk begrepen ; jij hebt de wipr zijn plaats ingenomen van chronisch onbevredigbare koper van otto's en motto's
ok voor de rode maar tussen die 955 en deze rode heeft hij ook een blauwe 1050 gehad , wees gerust, ik kan het weten...