Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
een olielekje ontdekt aan mijnen pont....
en binnenkort is 't oldtimertreffen van de vetfrakken ik zal maar eens op onderzoek gaan dees weekend :grotegrijns
en binnenkort is 't oldtimertreffen van de vetfrakken ik zal maar eens op onderzoek gaan dees weekend :grotegrijns
Oldtimer BMW fanaat
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
.... naar ne vetfrakBij wrote:een olielekje ontdekt aan mijnen pont....
en binnenkort is 't oldtimertreffen van de vetfrakken ik zal maar eens op onderzoek gaan dees weekend :grotegrijns
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
OzzePaa wrote:.... naar ne vetfrakBij wrote:een olielekje ontdekt aan mijnen pont....
en binnenkort is 't oldtimertreffen van de vetfrakken ik zal maar eens op onderzoek gaan dees weekend :grotegrijns
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Ja zo heb ik al vier keer alles wat int velokot staat overhoop gereden :motten: :zotteke: :schieten: Never AgainStefke wrote:Euh van de middenbok duwen?
Gewoon rijden bedoel je? Opstappen, starten en in eerste versnelling leggen, lichtjes gas en koppeling al op het aangrijpingspunt houden. Efkes concentreren, met een wip van de bok duwen en tegelijk wat meer gas en koppeling verder laten komen en weg zijn we!
ge moet dat allemaal zo moeilijk niet maken!
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
neeje die weet ik liggen en het kot (clubhuis ook)OzzePaa wrote:.... naar ne vetfrakBij wrote:een olielekje ontdekt aan mijnen pont....
en binnenkort is 't oldtimertreffen van de vetfrakken ik zal maar eens op onderzoek gaan dees weekend :grotegrijns
mor waar die olie vandaankomt is nog een raadsel en nen BMW met te weinig olie in de eindaandrijving die gaat gewoonlijk kapot
Oldtimer BMW fanaat
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Schaamrandjes proberen af te rijden, niet eenvoudig in dit verkeer!
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
De grote uitdaging, Klaas, is om met zo breed mogelijke schaamrandjes even hard de [strike]hoek[/strike] bocht om te gaan als de manne die naast hunnen brommer hangen.KlaasN wrote:Schaamrandjes proberen af te rijden, niet eenvoudig in dit verkeer!
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
ge moet nie rap gaan om geen schaamrandjes te hebben Moto plat drukken tijdens achtjes kan al helpen.OzzePaa wrote:De grote uitdaging, Klaas, is om met zo breed mogelijke schaamrandjes even hard de [strike]hoek[/strike] bocht om te gaan als de manne die naast hunnen brommer hangen.KlaasN wrote:Schaamrandjes proberen af te rijden, niet eenvoudig in dit verkeer!
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Volgens mij klopt er hier iets niet. Om met de breedste schaamranden toch even hard de bocht om te gaan, moet je volgens mij toch echt naast uwe moto gaan hangen. Niet dat ik wil zeggen dat dit "normaal" motorrijden is op den openbare weg (ik vind dat een stelletje pummels die zo rijden in het gewone verkeer) maar als je dan toch dat vergelijk wil aangaan... bij normaal sportief rijden gaan je schaamranden toch echt sneller opgebruikt zijn wanneer je gewoon op uwe moto blijft zitten.OzzePaa wrote:De grote uitdaging, Klaas, is om met zo breed mogelijke schaamrandjes even hard de [strike]hoek[/strike] bocht om te gaan als de manne die naast hunnen brommer hangen.KlaasN wrote:Schaamrandjes proberen af te rijden, niet eenvoudig in dit verkeer!
De echte uitdaging is geen uitdagingen aangaan! Je niet laten opjutten en je eigen comfortabele snelheid blijven rijden. Dan blijf je langer leven
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
the riding man wrote: De echte uitdaging is geen uitdagingen aangaan! Je niet laten opjutten en je eigen comfortabele snelheid blijven rijden. Dan blijf je langer leven
Maar o zo moeilijk...
I am confused. Oh no, maybe not!
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Get wel gelijk natuurlijk... maar, als het je lukt, ben je in mijn stelling dus n?g straffer bezig :silly:the riding man wrote:Volgens mij klopt er hier iets niet. Om met de breedste schaamranden toch even hard de bocht om te gaan, moet je volgens mij toch echt naast uwe moto gaan hangen. Niet dat ik wil zeggen dat dit "normaal" motorrijden is op den openbare weg (ik vind dat een stelletje pummels die zo rijden in het gewone verkeer) maar als je dan toch dat vergelijk wil aangaan... bij normaal sportief rijden gaan je schaamranden toch echt sneller opgebruikt zijn wanneer je gewoon op uwe moto blijft zitten.OzzePaa wrote:De grote uitdaging, Klaas, is om met zo breed mogelijke schaamrandjes even hard de [strike]hoek[/strike] bocht om te gaan als de manne die naast hunnen brommer hangen.KlaasN wrote:Schaamrandjes proberen af te rijden, niet eenvoudig in dit verkeer!
De echte uitdaging is geen uitdagingen aangaan! Je niet laten opjutten en je eigen comfortabele snelheid blijven rijden. Dan blijf je langer leven
En af en toe een uitdaging(ske) aangaan is soms (mijgedacht h?) toch niet echt verwerpelijk voor uw levenservaring ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
insektenlijken van de twee motortoertochten van 't lang weekend eraf kuisen
en nog een keer "simoniseren"
en nog een keer "simoniseren"
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Vandaag mijne guzzi nog is gestart, en een beetje gaan rijden ,zo een klein toerke gemaakt hierachter
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
niets onkruid uit gedaan
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
ik had gehoopt op, noppenbandjes leggen :bleiten:Muug wrote:ik zou kunnen zeggen wat ik overmorgen met de KTM ga doen, maar omdat dat niet vandaag is, ga ik nikske zeggen
@ Ozzappapaa ons voadre dus wat is het eerst op uw schaamrandje of uw voetsteun knobbelkeu ?
Als ik achter uwen blauwe geschelpte rij op een rond punt denk ik iedere keer dat een landbouwer zijn aanhangsel landbewerk-machine van zijn tractor aan 't vallen is :sterrekes:
sig nature
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Ikke vandaag onderhoudje vastgelegd voor de vfr...
meneer Benny gaat volgende week ne keer kijken of onze luchtiflter in orde is, ons remmekes vervangen en wat sappekes arrangeren...
terwijl aant rondkijken of ik nergens "goeikoop" een type airhawk kussen vind, om zo voorlopig het zadel van de vfr te verhogen en eens te kijken of mijn scharnieren daar beter tegen kunnen..
anders overweeg ik vetnippels op mijn kniekes te monteren zodat ik die af en toe van vers vet kan voorzien :p
meneer Benny gaat volgende week ne keer kijken of onze luchtiflter in orde is, ons remmekes vervangen en wat sappekes arrangeren...
terwijl aant rondkijken of ik nergens "goeikoop" een type airhawk kussen vind, om zo voorlopig het zadel van de vfr te verhogen en eens te kijken of mijn scharnieren daar beter tegen kunnen..
anders overweeg ik vetnippels op mijn kniekes te monteren zodat ik die af en toe van vers vet kan voorzien :p
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
.Koeno wrote:
terwijl aant rondkijken of ik nergens "goeikoop" een type airhawk kussen vind, om zo voorlopig het zadel van de vfr te verhogen en eens te kijken of mijn scharnieren daar beter tegen kunnen..
Ik had er ??n gekocht voor mijn integra vroeger, op een paar dagen proefrijden na, nooit gebruikt (ik zat er niet goed op). Weet wel dat het niet de bedoeling is om daar lucht in te blazen om je zithouding te verhogen, eigenlijk moet er net zoveel lucht in dat je net wel/net niet je zadel voelt en absoluut niet meer dan dat. Resultaat is wel dat je een goeie cm tot anderhalve cm hoger zit bij correct gebruik, je kan dat nog puchen tot 2cm maar daar eindigd het toch echt wel.
Dat gezegd zijnde, het ligt hier splinternieuw in de verpakking wezen wachten op iemand die er iets kan mee doen. Tis voor alle duidelijkheid nen echt airhawk en geen imitatie.
Voor die vetnippels in uw knie te monteren heb ik ook wel gerief liggen. Maar daarvoor zou je eens moeten langskomen want ik moet er een gaatje voor boren.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
bij juist gebruik van een airhawk ga je niet hoger zittenKoeno wrote:
aant rondkijken of ik nergens "goeikoop" een type airhawk kussen vind, om zo voorlopig het zadel van de vfr te verhogen en eens te kijken of mijn scharnieren daar beter tegen kunnen..
vergeet het zoek iets anders om er voorlopig op te leggen als test
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
een warmteluchtblazer en schuurpapierMuug wrote:ge moet nie rap gaan om geen schaamrandjes te hebben Moto plat drukken tijdens achtjes kan al helpen.OzzePaa wrote:De grote uitdaging, Klaas, is om met zo breed mogelijke schaamrandjes even hard de [strike]hoek[/strike] bocht om te gaan als de manne die naast hunnen brommer hangen.KlaasN wrote:Schaamrandjes proberen af te rijden, niet eenvoudig in dit verkeer!
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Hmmm, 'k dacht dat het toch hoger ging zijn....diskeletlietje wrote:bij juist gebruik van een airhawk ga je niet hoger zittenKoeno wrote:
aant rondkijken of ik nergens "goeikoop" een type airhawk kussen vind, om zo voorlopig het zadel van de vfr te verhogen en eens te kijken of mijn scharnieren daar beter tegen kunnen..
vergeet het zoek iets anders om er voorlopig op te leggen als test
dan iets anders proberen,
misschien gewoon wat handdoeken erop binden
@TRM: toch merci