Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

geleerd dat mijn hielen vrij vuil worden op de GS.
blijkbaar was bescherming op de varadero beter op dat vlak...
Nu nagaan of het komt van het achterwiel, of van het voorwiel...

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Koeno wrote: 22 Jan 2018 16:47 geleerd dat mijn hielen vrij vuil worden op de GS.
Nu nagaan of het komt van het achterwiel, of van het voorwiel...
welkom in de GS-wereld... :lol: Voor dit probleem zijn reeds vele oplossingen in de aanbieding. Van peperduur en kant en klaar tot goedkoop home-made. Eens googelen en ge komt er wel.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Davy78 »

Fotokes genomen om bij de stukgaatie dealer eens te polsen naar de restwaarde :grin:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

Dus je wil je Tiger eventueel vervangen door één of andere Ducati ? Ik ben benieuwd naar dewelke.
I am confused. Oh no, maybe not!

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Mario »

misschien had jij dat ook moeten doen, FM i.p.v. alweer een BMW ?
wie weet was er een heel nieuwe, wonderlijke wereld voor je opengegaan waarvan je het bestaan niet eens in de verste verte vermoedde :peepwall:

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Blackbert »

:mrgreen:
:ricky:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Mario wrote: 23 Jan 2018 15:29 misschien had jij dat ook moeten doen, FM i.p.v. alweer een BMW ?
wie weet was er een heel nieuwe, wonderlijke wereld voor je opengegaan waarvan je het bestaan niet eens in de verste verte vermoedde :peepwall:
Pas op Mario, want is jouw opmerking niet even goed op jezelf van toepassing? 8-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

Mario wrote: 23 Jan 2018 15:29 misschien had jij dat ook moeten doen, FM i.p.v. alweer een BMW ?
wie weet was er een heel nieuwe, wonderlijke wereld voor je opengegaan waarvan je het bestaan niet eens in de verste verte vermoedde :peepwall:
Niet denken dat dit geen optie is geweest. Ik vind een Multistrada om van te smullen. Bloedmooi, krachtig, speels.

Maar geen cardan en o zo duur.

Maar het gaat niet over mij. Het gaat over Davy !
I am confused. Oh no, maybe not!


Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Tja dat is dan ook een gedrocht om u tegen te zeggen... :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Les gouts et les couleurs ne se discutent pas. :ugeek:

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Davy78 »

F M wrote: 23 Jan 2018 12:44 Dus je wil je Tiger eventueel vervangen door één of andere Ducati ? Ik ben benieuwd naar dewelke.
Mijn huidige tiger zit nu net onder de 50.000km. Wat volgens mij wil zeggen dat de restwaarde nu sterk gaat beginnen dalen. Ik zou gewoon een nieuwe tiger 800 kunnen kopen, uiteindelijk ben ik zeer tevreden over mijn huidige tiger, maar ik ga toch ook eens met een multistrada 950 rijden. Ik denk dat die moto mij wel gaat liggen ... ik heb ze altijd al heel mooi gevonden, en ik weet welk effect een v-twin roffel op mij heeft ;) En de prijs ligt niet veel hoger dacht ik.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Blackbert wrote: 23 Jan 2018 18:20 :mrgreen:
:ricky:
GO GO GO !!!!
?
:ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Stefke wrote: 23 Jan 2018 22:27
Tja dat is dan ook een gedrocht om u tegen te zeggen... :roll:
Als zelfs een motodealer geen moeite meer doet om vóór de verkoop een wasje te geven aan deze moto.... vooraleer op de website te zetten. OF zou deze moto plots 3000 euro kosten na de wasbeurt en dan nog langer te koop staan?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

gisterenavond de gebruikte dempers gemonteerd, de linker valblok en wat antischuifplakkerdinges op de flanken van de tank.
Voor de rechtervalblok te kunnen monteren ga ik ne keer bij een handige harry met veel gerief moeten gaan peis ik. Rechts zit het frame vast aan het blok (of omgekeerd) met een niet al te koosjere bout. Volgens mij hebben ze den draad van het blok al ne keer hertapt. :)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

TRooPER wrote: 24 Jan 2018 15:05
Stefke wrote: 23 Jan 2018 22:27
Tja dat is dan ook een gedrocht om u tegen te zeggen... :roll:
Als zelfs een motodealer geen moeite meer doet om vóór de verkoop een wasje te geven aan deze moto.... vooraleer op de website te zetten. OF zou deze moto plots 3000 euro kosten na de wasbeurt en dan nog langer te koop staan?
Trooper, ze hebben uw respons gelezen want die moto is niet meer online ! :lol:

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by pingu »

Davy78 wrote: 24 Jan 2018 13:28
F M wrote: 23 Jan 2018 12:44 Dus je wil je Tiger eventueel vervangen door één of andere Ducati ? Ik ben benieuwd naar dewelke.
Mijn huidige tiger zit nu net onder de 50.000km. Wat volgens mij wil zeggen dat de restwaarde nu sterk gaat beginnen dalen. Ik zou gewoon een nieuwe tiger 800 kunnen kopen, uiteindelijk ben ik zeer tevreden over mijn huidige tiger, maar ik ga toch ook eens met een multistrada 950 rijden. Ik denk dat die moto mij wel gaat liggen ... ik heb ze altijd al heel mooi gevonden, en ik weet welk effect een v-twin roffel op mij heeft ;) En de prijs ligt niet veel hoger dacht ik.
Schoon, heel schoon zelfs zo'n 950... :sweetheart: En nog niet te duur ook, voor een Ducati... :mrgreen:
Tiger 800 is momenteel niet te koop, tenzij een overjaars exemplaar. De nieuwe komt pas ergens in 't voorjaar :(

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

Ik wist zelfs niet dat er een 950 Multistrada bestond. Lijkt me inderdaad een geweldig alternatief voor de dure 1200:
Starting from: 13.890€ - Incl. BTW en kosten rijklaar maken (225 €)
Maar geen cardan :(
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Davy78 »

pingu wrote: 24 Jan 2018 21:54Tiger 800 is momenteel niet te koop, tenzij een overjaars exemplaar. De nieuwe komt pas ergens in 't voorjaar :(
Daar ga ik zeker ook eens naar kijken, maar ik ben niet meteen wild van de nieuwe versie ...

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Vandaag de gps houder op de gs gemonteerd,
alszook de voedingskabel aangepast zodat ik hem kan gebruiken langs de powerplug...
die ienieminie powerkabelkes van de gps, moesten door een geweldig groot gat, waardoor ik schrik had dat daar te gemakkelijk vocht in kon....

dus 8 lagen krimpkous en da spant gelijk..... euhm, jah, da spant he :)

Locked