Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Niets gedaan aan de motor want die staat op winterstalling!

Gedacht dat het wipr’en voorbij was maar blijkbaar toch ni :peepwall: :whistling:

Zaterdag komt er iemand “kijken”

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by 't spook »

ik heb de mijne vandaag is bekeken en de koekedoos gepakt :oops:
:? KMK :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Wipr wrote: 08 Jan 2019 17:24 Gedacht dat het wipr’en voorbij was maar blijkbaar toch ni :peepwall: :whistling:
Zaterdag komt er iemand “kijken”
Moggij 8-)
Gij zijt precies nen aan/uitschakelaar ! :lol:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Muug wrote: 08 Jan 2019 20:28
Wipr wrote: 08 Jan 2019 17:24 Gedacht dat het wipr’en voorbij was maar blijkbaar toch ni :peepwall: :whistling:
Zaterdag komt er iemand “kijken”
Moggij 8-)
Gij zijt precies nen aan/uitschakelaar ! :lol:
Hoe dat ze dat typeren weet ik ondertussen wel en het is dus een mentale afwijking :pillepalle: :mrgreen:

Goh, ik kan uiteraard weer argumenten gaan verzinnen die redelijk klinken maar eigenlijk is het dikke zever. Het is winter, het is bitterkoud in mijn atelier dus ik doe ontzettend weinig tot eigenlijk niets, vrouw ligt al een maand plat na een spoed rugoperatie, de kinderen hebben vakantie gehad tussendoor enz enz en alles in functie van hun. En dat vreet aan me. Dan worden die zaken die rust gevonden hadden weer wat meer en wordt dit mijn bezigheid.

Weet je, ik ga er wellicht spijt van krijgen maar toch straf dat de argumenten tot verkoop nu verder ingeworteld zijn dan de eventuele spijt achteraf. En dan zal het volgende model weer geweldig zijn voor even en dan is t weer ni goe genoeg he, Ale kom, de psyche erachter is me ni onbekend maar laat het zijnde beloop maar gaan he.

De KTM adventurer is te duur behalve dan de 390 die er toch eindelijk eens moet aankomen he. Blijf erbij, ik ben een ongelofelijke fan geweest van dat blokje net zoals er hier 950 adepten rondlopen. Terug een Duke kopen doe ik niet want de zithouding lag me niet.

Ach kzie wel.......
Last edited by Wipr on 09 Jan 2019 12:05, edited 1 time in total.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by den Bullet »

Ik heb al dikwijls overwogen om er nog es iets zwaarders bij te nemen. De Himalayan, de Interceptor, een Bonneville, ...

Maar eerlijk gezegd: buiten een occasioneel uitstapke naar verdere oorden, zie ik er het nut niet van in en de VanVan doet veel te goed zijn job.

Als ik dan al es naar het buitenland (oldtimer races in GB, Duitsland of Nederland) wil gaan, zal ik wel iets gaan huren 8-)

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Ach da's hetzelfde als dat ik nu alweer overweeg om een zware allroad weg te doen voor een goedkope lichte allroad (crf 250 ofzo) en de lichtere baanmotor weg te deon voor een zwaarder baanmasjien (cb1000r ofzo? )...

Maar dieje GSa rijdt te goed, dus ik kan mijzelf nog niet overtuigen :p
dringend mijn geldboom nog wat water gaan geven :D :peepwall:

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by robman »

Wipr wrote: 08 Jan 2019 22:28
Muug wrote: 08 Jan 2019 20:28
Wipr wrote: 08 Jan 2019 17:24 Gedacht dat het wipr’en voorbij was maar blijkbaar toch ni :peepwall: :whistling:
Zaterdag komt er iemand “kijken”
Moggij 8-)
Gij zijt precies nen aan/uitschakelaar ! :lol:
Hoe dat ze dat typeren weet ik ondertussen wel en het is dus een mentale afwijking :pillepalle: :mrgreen:

Goh, ik kan uiteraard weer argumenten gaan verzinnen die redelijk klinken maar eigenlijk is het dikke zever. Het is winter, het is bitterkoud in mijn atelier dus ik doe ontzettend weinig tot eigenlijk niets, vrouw ligt al een maand plat na een spoed rugoperatie, de kinderen hebben vakantie gehad tussendoor enz enz en alles in functie van hun. En dat vreet aan me. Dan worden die zaken die rust gevonden hadden weer wat meer en wordt dit mijn bezigheid.

Weet je, ik ga er wellicht spijt van krijgen maar toch straf dat de argumenten tot verkoop nu verder ingeworteld zijn dan de eventuele spijt achteraf. En dan zal het volgende model weer geweldig zijn voor even en dan is t weer ni goe genoeg he, Ale kom, de psyche erachter is me ni onbekend maar laat het zijnde beloop maar gaan he.

De KTM adventurer is te duur behalve dan de 390 die er toch eindelijk eens moet aankomen he. Blijf erbij, ik ben een ongelofelijke fan geweest van dat blokje net zoals er hier 950 adepten rondlopen. Terug een Duke kopen doe ik niet want de zithouding lag me niet.

Ach kzie wel.......


You're :pillepalle:










:lol:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

:rayof:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Image

deze blijft in mijn hoofd spoken......

geef mij 10 redenen om er NIET voor te gaan
geef mij 1 reden om er WEL voor te gaan

buiten het feit dat er hier op de moment dringend reorganisatie nodig is in magazijn/garage, kan ikzelf maar 1 goei reden bedenken om niet te kopen = ik rij te weinig wegens , ja idd, te weinig tijd.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

TRooPER wrote: 14 Jan 2019 14:31 geef mij 1 reden om er WEL voor te gaan
1) because you can...
2) you only live once....

zo, dat zijn er twee goeie. :thumbsup:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

TRooPER wrote: 14 Jan 2019 14:31 Image

deze blijft in mijn hoofd spoken......

geef mij 10 redenen om er NIET voor te gaan
geef mij 1 reden om er WEL voor te gaan

buiten het feit dat er hier op de moment dringend reorganisatie nodig is in magazijn/garage, kan ikzelf maar 1 goei reden bedenken om niet te kopen = ik rij te weinig wegens , ja idd, te weinig tijd.
Pro: Omdat het een fantastische motor is
Contra: omdat je er toch te weinig tijd voor hebt, zoals ik en ene is meer dan genoeg.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Wipr »

Voila,

Officieel motorloos. Verkoopovereenkomst getekend, geld op de rekening en van de week ergens haalt de nieuwe eigenaar hem op. Deze had 5j met een BMW F800r gereden, nieuw gekocht en 100.000km’s bij elkaar gefietst. Da kan tellen natuurlijk.

Enfin, ik kijk rustig verder en heb al wat ideetjes in mijne kop. Nieuw of occasie hangt af van de welke ik tegen het lijf loop maar een uitgave plafond in mijn hoofd en ik wil liefst nog wat over houden om een nieuw vliegertje te kopen. Off-road nog nooit gereden buiten dat gravel baantje. Een Ducati scrambler is iets schoon maar is Zappa daar nog zo verliefd op?

We zien wel.

Zelfs een 125cc blijft een optie. Msx of zoiets!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

En wat is nu het strafste van al? Ik heb u nog nooit in levende lijve op een moto gezien... :whip:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

F M wrote: 15 Jan 2019 12:52 En wat is nu het strafste van al? Ik heb u nog nooit in levende lijve op een moto gezien... :whip:
en zonder moto?
:mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

Ja,
lang geleden bij de 'viering' van Gee-es, met de karookes hemden. Ook de eerste keer dat ik u gezien heb, trouwens.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Blackbert »

F M wrote: 15 Jan 2019 15:30 Ja,
lang geleden bij de 'viering' van Gee-es, met de karookes hemden. Ook de eerste keer dat ik u gezien heb, trouwens.
En toch blijven hangen hier. Karakter. :mrgreen:

:peepwall:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

Wipr wrote: 14 Jan 2019 22:45 Voila,

Een Ducati scrambler is iets schoon maar is Zappa daar nog zo verliefd op?

We zien wel.

Zelfs een 125cc blijft een optie. Msx of zoiets!
Liefde slijt :mrgreen: zoals banden hé :grin:

Dat hangt er vanaf wat je er mee wil doen hé, kleine korte ritjes, stadsritjes eens een dagtrip, beziens hebben= allemaal oké

Offroad (soft) , op reis met bagage, commissies voor 3 personen, ver rijden zonder benzine stations om de 160 km = niet oké

Wel leuk blokje, pittig, krachtig genoeg, vlot weg, leuk om te sturen, niet te zware moto, alles heel compact.
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

TRooPER wrote: 14 Jan 2019 14:31 Image

geef mij 1 reden om er WEL voor te gaan

= ik rij te weinig wegens , ja idd, te weinig tijd.
dat is een reden om er we voor te gaan, deze jaren kunnen wegzetten zonder er mee te rijden. Dan zullen er misschien wel liefhebbers zijn die er veel geld willen voor geven.
Verder is het een sportmoto met cardan :lol: en ook nog eens een BMW met alle kleine kantjes die erbij horen. 8-)

Ik heb daar ook al dikwijls staan naar kijken. Maar een gewone versie, met koffers en touringstuur... Blijf dat een schone moto vinden.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

er staat zo ene al een tijdje bij Mototech te koop. ;)

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by robman »

TRooPER wrote: 14 Jan 2019 14:31 Image

deze blijft in mijn hoofd spoken......

geef mij 10 redenen om er NIET voor te gaan
geef mij 1 reden om er WEL voor te gaan

buiten het feit dat er hier op de moment dringend reorganisatie nodig is in magazijn/garage, kan ikzelf maar 1 goei reden bedenken om niet te kopen = ik rij te weinig wegens , ja idd, te weinig tijd.

Wa moek zegge :)
1 reden om het wel te doen eh :P : Ge gaat daar gene spijt van hebben :mrgreen:

DOEN !!!


Wel opletten dat het geen echte replica is ....wordt al wel eens mee gefoetert ...

Locked