Honda Africa Twin

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Honda Africa Twin

Post by Stefke »

Mario wrote:
Stefke wrote:
Davy78 wrote:Stond die AT toevallig in uw weg omdat em niet wist of hij tussen de autos paste? :)
haha, yep, grappig! Dat was jij dan in Temse? :grin:
moet dat niet in het ergernissentopic komen ? :evil: :lol:
neenee, ondanks 1 koffer minder zag ik het ook niet zitten om er tussen te rijden... :pom:

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Honda Africa Twin

Post by Stefke »

Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Honda Africa Twin

Post by Davy78 »

Heb dit weekend in luxemburg gezeten. Ben er van verschoten hoeveel ge er al ziet rond rijden. Ik denk dat ze vlotjes verkopen!

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Honda Africa Twin

Post by petervdc »

Stefke wrote:En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
Ah ?
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Honda Africa Twin

Post by OzzePaa »

Stefke wrote:Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
Oe :?: :shock: Haddegij ne KTM :?: :pillepalle:

Indeweek ook nog staan bij ronddraaien in Durbuy (of all places :mrgreen: ) en dat ziet er int echt echt wel "must have that" uit :sweetheart:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Honda Africa Twin

Post by Tom Thumper »

Stefke wrote:Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
Die rode zijn wel heel schoon, even schoon als de witte, de grijze en de zwarte. Als er ergens eentje te veel is, mag die hier zeker afgezet worden. :smitten:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Honda Africa Twin

Post by Mario »

doe mij maar een Alfa Romeo Giulia :lol: (al dan niet in Quadrifoglio-uitvoering :o )

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Honda Africa Twin

Post by Muug »

Stefke wrote:Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
hm, in tegenstelling tot Ozzepa weet ik dat gij niet slim zijt, maar ik zit me echt af te vragen of ik slimme mensen - en dus mensen met een AT - ken. :( Maar uw vriendenkring kan natuurlijk intellectueler zijn dan de mijne, dat kan altijd eh. :P

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Honda Africa Twin

Post by Wipr »

De nieuwe AT staat stevig in de top tien van de best verkochte motoren in België, verkocht het eerste half jaar van 2016

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Honda Africa Twin

Post by F M »

Muug wrote:
Stefke wrote:Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
hm, in tegenstelling tot Ozzepa weet ik dat gij niet slim zijt, maar ik zit me echt af te vragen of ik slimme mensen - en dus mensen met een AT - ken. :( Maar uw vriendenkring kan natuurlijk intellectueler zijn dan de mijne, dat kan altijd eh. :P
Och, geef maar toe dat gij die slimmerik zijt :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Honda Africa Twin

Post by zappa »

F M wrote:
Muug wrote:
Stefke wrote:Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
hm, in tegenstelling tot Ozzepa weet ik dat gij niet slim zijt, maar ik zit me echt af te vragen of ik slimme mensen - en dus mensen met een AT - ken. :( Maar uw vriendenkring kan natuurlijk intellectueler zijn dan de mijne, dat kan altijd eh. :P
Och, geef maar toe dat gij die slimmerik zijt :lol:
Als mijne wederhelft al eens zegt " de Muug, dat is ne slimme mens" dan kan dat zeker tellen :grin:
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Honda Africa Twin

Post by Blackbert »

Alleen heeft die geen 990 n is hij al een tijdje geen collega meer van Stefke.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Honda Africa Twin

Post by Muug »

zappa wrote:Als mijne wederhelft al eens zegt " de Muug, dat is ne slimme mens" dan kan dat zeker tellen :grin:
da zal wel om te lachen zijn zeker :oops:

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Honda Africa Twin

Post by zappa »

Blackbert wrote:Alleen heeft die geen 990 n is hij al een tijdje geen collega meer van Stefke.
ha nee hé, hij is slimmer, hij heeft een 950 ;)
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Honda Africa Twin

Post by zappa »

Muug wrote:
zappa wrote:Als mijne wederhelft al eens zegt " de Muug, dat is ne slimme mens" dan kan dat zeker tellen :grin:
da zal wel om te lachen zijn zeker :oops:

lachen ? :?
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Honda Africa Twin

Post by laouen »

Stefke wrote:Vandaag nog 's flink staan kijken naar zo'n rode African Twin. En ik ga dat nog dikwijls kunnen doen want die AT is van een slimme mens die zijn KTM 990 buitengegooid heeft. 8-)
Ha? Nen AfrikaN Twin? 8-)
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Honda Africa Twin

Post by F M »

En Gunter, is het een handgeschakelde of een automatische versnellingsbak?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Honda Africa Twin

Post by Muug »

F M wrote:En Gunter, is het een handgeschakelde of een automatische versnellingsbak?
een voetgeschakelde 8-)

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Honda Africa Twin

Post by F M »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
I am confused. Oh no, maybe not!

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re: Honda Africa Twin

Post by Gunter »

Muug wrote:
F M wrote:En Gunter, is het een handgeschakelde of een automatische versnellingsbak?
een voetgeschakelde 8-)
Ne gewone moest het nen DCT geweest zijn zou de Stef mij niet bestoeft hebben :mrgreen:

Post Reply