Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Er stond een maand lang zo nen Terra te koop als "F650GS", op 2dehands. Heel raar. Zijn uitleg was dat het een BMW-motor was, dus was het eigenlijk een BMW. Als verkoopsargument kan dat natuurlijk tellen... :stars:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 21 Jun 2020 09:24 Er stond een maand lang zo nen Terra te koop als "F650GS", op 2dehands. Heel raar. Zijn uitleg was dat het een BMW-motor was, dus was het eigenlijk een BMW. Als verkoopsargument kan dat natuurlijk tellen... :stars:
Ge moet eens vragen of ge daar dan ook een BMW krukas en nokkenassen in kunt mikken :evil:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings



User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by zappa »

Wie koopt er nu zo iets vraag ik me af ? :krabje:

Iemand die niet weet wat met zijn geld te doen en nog een lege plek in zijne living?
Ga je daar mee gaan rijden ?
Willen ze dat wel verzekeren tegen diefstal ?

Ik vind het gewicht wel het beste aan deze moto :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by F M »

En dan zeggen ze dat BMW's duur zijn...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

zappa wrote: 09 Jul 2020 08:55
Wie koopt er nu zo iets vraag ik me af ? :krabje:

...
Investering hè; ge kunt ook voor 't origineel gaan (als ge geen huis meer wilt kopen ...)

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Blackbert »

den Bullet wrote: 10 Jul 2020 09:03
zappa wrote: 09 Jul 2020 08:55
Wie koopt er nu zo iets vraag ik me af ? :krabje:

...
Investering hè; ge kunt ook voor 't origineel gaan (als ge geen huis meer wilt kopen ...)
Ik heb een huis, maar ben toch nog enkele prioriteiten verwijderd van deze aankoop. En btw, dat artikel is van 2011, zou hij al niet weg zijn? :dontknow: :ricky:

Voor de rest, die nieuwe zijn dan wel goedkoper, maar er scheelt iets aan de verhoudingen, in mijn oog. Om te beginnen slaan die wielen nergens op.
Die AMB001 vind ik wel een bangelijk machien. Of er mee te rijden valt hier, da's iets anders.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Blackbert »

Maar kom, ge kunt ook klein en bescheiden beginnen voor een zacht prijsje.

https://www.auctim.com/ords/auctim/auct ... t380_bouwj
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Bij Mototech staat er nu een speciaal geval, man. Een Honda Rune. Tweedehands. 24500€ ongeveer...
Aan u om te beslissen of ge dat een interessante moto vindt ...

http://de.classicpark.com/car/622/honda ... kyrie-rune

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Raketman »

Ik heb er mij ook op staan vergapen...menslief azo iets lelijks, maar intrigerend tegelijkertijd. Nen SS100 daarentegen, daar wil ik direct wat zetels in mijne living voor verschuiven :drif: .
Nil volentibus arduum

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/ho ... c=listPage

Het hart zegt: gaan :ricky:
Het verstand zegt: manneke toch.... begint ne keer aan den afwas... :peepwall:
Image

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Koeno wrote: 11 Jul 2020 07:37 Het hart zegt: gaan :ricky:
Het verstand zegt: manneke toch.... begint ne keer aan den afwas... :peepwall:
Aardig apparaat, twijfelachtige prijs. :?
In die categorie ga ik voor een Speed Triple R. :ricky:

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Mario »

ik kwijl hier wel op maar ik ga m'n verstand laten spreken ; heb juist genoeg motorkosten gedaan en ga toch proberen wat te sparen
https://deschouwermotos.be/okkasie/yama ... -garantie/

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Mario wrote: 05 Aug 2020 09:32 ik kwijl hier wel op maar ik ga m'n verstand laten spreken ; heb juist genoeg motorkosten gedaan en ga toch proberen wat te sparen
https://deschouwermotos.be/okkasie/yama ... -garantie/
:shock: Dat is VEEL te duur. Neem dan beter de deze:
Hierzie: https://www.autoscout24.be/fr/offres/ya ... c=listPage
ULTRA-zeldzaam in deze kleurstelling.
Exact dewelke ik had. Sterker nog, het is misschien wel de mijne. Ik had 'm wel aan een Gentenaar verkocht maar soit, die zal ondertussen wel al meerdere keren van eigenaar zijn veranderd.
Moest ik er niet al twee hebben ik kocht me metéén deze moto terug. Fabuleuze toerder. Wat een windbescherming van die teller: uuuuurenlang 140km/u op de Franse autostrades was géén probleem. Subliem zadel ook, je kon er wekenlang in blijven zitten. Oh ik zie die moto in die kleuren graag :sweetheart:

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Mario »

allee jong, diene heeft ochottekes 78 kw ! :peepwall: :wall: :o :lol:
(bwa, da's toch al makkelijk 20 à 25 meer dan m'n huidige en ongetwijfeld een stuk veelzijdiger/gebruiksvriendelijker)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Muug wrote: 05 Aug 2020 10:04 :shock: Dat is VEEL te duur. Neem dan beter de deze:
Hierzie: https://www.autoscout24.be/fr/offres/ya ... c=listPage
ULTRA-zeldzaam in deze kleurstelling.
tja, te duur is relatief, in die Kenny Roberts kleuren zijn ze wel gezocht, dus een liefhebbersstuk.
Die van mijne maat gaat toch niet zo direct de deur uit, gepimpt met geel spatbordje en R1-remklauwen...
Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

mja, voor de xjr-ervaring heb je alleszins geen KR-kleurkes nodig 8-)

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Mario »

ja mannen, ik had het eerder over het model en niet die specifieke uitvoering, al staan de KR-kleuren me precies iets meer aan
maar met dat exemplaar van muug zou ik zeker ook kunnen leven

misschien binnen een paar jaar nog eens zien want momenteel is het niet echt een goed plan
maar merci voor de 'feedback' hé ! :thumbsup:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p

Post Reply