Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Naast de "maffe" zoekertjes, zijn er natuurlijk ook de "kwijl"-zoekertjes - motorgerelateerd natuurlijk. Moto's die je wel zou willen hebben moest je tijd en plaats en geld genoeg hebben. Want jawel, die drie factoren zijn echt wel belangrijk. Stel dat je geld genoeg hebt, maar geen plaats, waar zou je ze zetten? Of plaats of tijd genoeg, maar geen geld?

Kortom, wie goesting heeft kan in deze topic zijn "goestingskes" plaatsen!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Beroemd model, beroemd blok, beroemde tank, zeldzaam. Kan gerepareerd worden met mes en vork. M?t 32 liter tank... Perfect om mee door Afrika te tsjolen....

Image

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... =matchmail

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

O ja!

F? en ik kwijlen op iets snels ...


Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

de F? zie ik daar nog op rijden, maar wie gaat hem helpen? :P

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

Muug wrote:de F? zie ik daar nog op rijden, maar wie gaat hem helpen? :P
Hij wil daar al een paar jaar mee beginnen en heeft kandidaat-apen genoeg, edoch ze moeten ook financieel wa kunnen bijdragen en dan wordt 't een moeilijk 'huwelijk' ...
Daarom dat het meestal koppels zijn die daarmee de racebaan op gaan.

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Bij »

Muug wrote:Beroemd model, beroemd blok, beroemde tank, zeldzaam. Kan gerepareerd worden met mes en vork. M?t 32 liter tank... Perfect om mee door Afrika te tsjolen....

Image

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... =matchmail
Zucht... 20 jaar geleden stond er zo ene in mijn garage Zelf gereviseerd en opgeknapt waarom heb ik die ooit weggedaan :bleiten:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Bij wrote:waarom heb ik die ooit weggedaan :bleiten:
Hele goeie vraag, waar velen mee worstelen.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Wipr »

Ruimte genoeg op dit forum want goestingeskes genoeg. Hij zal nog niet vertrekken wegens ontbreken van ander kapitaal maar ik begin wel aan andere moto's te denken.......

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Kwas gisteren tegen ne kameraad nog bezig dat ik meer geld en grotere garage nodig heb...

Naast de varadero zou ik graag nog hebben............
De beeldekes zijn klikbaar

Nen Honda F6C Valkyrie -> Om lekker te cruisen zonder zorgen... :
[img size=250]http://img.2dehands.be/f/normal/2742509 ... gl1500.jpg[/img]

Nen CBR 400 rr -> als speelvogel... :
[img size=250]http://img.2dehands.be/f/normal/2813350 ... 400-rr.jpg[/img]

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Muug wrote:
Bij wrote:waarom heb ik die ooit weggedaan :bleiten:
Hele goeie vraag, waar velen mee worstelen.
Tja, plaats, tijd, geld...? Wie zal het zeggen.

Ik ben alvast blij dat ik er eentje niet weggedaan heb... mijn eerste auto, nu 22 jaar in mijn bezit. :wink:

Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Wipr »

Stefke wrote:
Muug wrote:
Bij wrote:waarom heb ik die ooit weggedaan :bleiten:
Hele goeie vraag, waar velen mee worstelen.
Tja, plaats, tijd, geld...? Wie zal het zeggen.

Ik ben alvast blij dat ik er eentje niet weggedaan heb... mijn eerste auto, nu 22 jaar in mijn bezit. :wink:

Image
Hahaha, zalig dat opschrift PGM FI :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Koeno wrote:Nen CBR 400 rr -> als speelvogel... :
[img size=250]http://img.2dehands.be/f/normal/2813350 ... 400-rr.jpg[/img]
Gegeerd, die gaan tegenwoordig redelijk duur als ze nog OEM zijn !

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Muug wrote:
Koeno wrote:Nen CBR 400 rr -> als speelvogel... :
[img size=250]http://img.2dehands.be/f/normal/2813350 ... 400-rr.jpg[/img]
Gegeerd, die gaan tegenwoordig redelijk duur als ze nog OEM zijn !
em is wel ni meer in topstaat, ik zie precies tyrips aan het zadel enzo...
maar voor 1500eur kunt ge hem in prachtstaat zetten (dan kom ik er wel is mee rijden)->
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 35064.html

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Jopet »

Mocht ik tijd, plaats en geld hebben zou ik terug een RD 500 LC kopen....
Niet om mee te rijden maar om in mijn living te zetten (van het huis met de hele grote living dat ik met hetzelfde geld dat ik niet heb zou kopen....)
Puur uit nostalgie zou ik dit doen omdat ik er in mijn prille motorjaren zoveel plezier aan beleefd heb.... Helaas zijn er nauwelijks nog te koop en als je er al eentje vind dan hangt er toch een stevig prijskaartje aan.
Hier eentje voor 12.500 pond of +/- 16.000 ?

Image

En als we dan toch euromillions gewonnen hebben zou ik er nog een NR750 naast zetten, begin jaren 90 was dat het neusje van de zalm die zo'n slordige 2.000.000bfr kostte, de futuristische looks, de motor met ovale zuigers.... gewoon prachtig, ik zou hem dus ook in de living zetten onder de Keith Haring ;-)
Hier een koopje voor slechts 115.000 pond of +/- 148.000 ? :shock:

Image

Image

Image


Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

effe topic vervuilen ...misschien beter den titel vervangen in : Welke droommoto ?

Honda VFR750 RC36
of ook
Yamaha 850 TRX
Of zeker
Moto Guzzi Daytona
...

nog zoveel meer :cool:




slik :peepwall:
ook
BMW Replica Boxercup :stomstom: :P

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

850 TRX kunt ge bij Laouen en Jo kopen eh, ge sponsort hun avontuur ook nog dan. :pom:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote:850 TRX kunt ge bij Laouen en Jo kopen eh, ge sponsort hun avontuur ook nog dan. :pom:
:stop:
de TRX staat NIET te koop :P :smash:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

robman wrote:effe topic vervuilen ...misschien beter den titel vervangen in : Welke droommoto ?
echt niet, robman,
't is de bedoeling dat je hier eigenlijk kwijlzoekertjes zet, dat mag natuurlijk van je droommotor zijn. Maar zomaar een lijstje van jouw droomgerief hoort even niet in deze topic.
Idem voor Jopet.
En Stefke zijn wagen hoort hier ook niet thuis, schande, zo'n vierwielig ding op dit forum smijten !

Dus droom maar op, maar enkel als je er ook een link naar een overeenkomstig zoekertje bij zet ! :book:

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

streng ...maar rechtvaardig ...... :thumbsup:
Helemaal de Polle eh :thumbsup:

t'is goe ...ik ga me gedragen ( .....proberen .... :headbang: :devil: :Pyndn: :headbang: :devil: :Pyndn: .... :P :lol: )

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

robman wrote: Helemaal de Polle eh :thumbsup:
jep, dat's me (=eigen kweek engels) :whip:

Post Reply