Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

TRooPER wrote: 04 May 2020 12:03 ‘Boxercup’ staat nog steeds in mijn zoekacties op 2dehands,
.....
Maar dan enkel de ‘robman’ versie, :grin:

Ik kom die nog regelmatig tegen op't werk , collega had die gekocht .....

En als je er ene gaat vinden zal je goed moeten uitkijken of het geen ' vervalste ' is ...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by TRooPER »

robman wrote: 04 May 2020 13:25
TRooPER wrote: 04 May 2020 12:03 ‘Boxercup’ staat nog steeds in mijn zoekacties op 2dehands,
.....
Maar dan enkel de ‘robman’ versie, :grin:

Ik kom die nog regelmatig tegen op't werk , collega had die gekocht .....

En als je er ene gaat vinden zal je goed moeten uitkijken of het geen ' vervalste ' is ...
en hoe zie je dat?

wat ik al kenmerk zie, is het onderkuipje met de 'Metzeler Castrol minolta' reclame...
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

waarschijnlijk gewoon puur op chassisnummer.... dus te bevragen bij een BMW-dealer of hetgeen te koop staat effectief nen "boxercup"-versie was.
Ik doe dat ook als ik twijfels heb of een F650GS verlaagd is of niet. en Filip van BMW Zottegem heeft mij zo al twee keer "ja" gezegd. :thumbsup:

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

Vooral de tellerpartij , moet witte achtergrond zijn met groene digitals .
De rest is blijkbaar makkelijker te verkrijgen .


User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Haha, een Mamola. Schoon gerief maar aan de prijs te zien ene met gouden kleppendeksels ofwa...? 8-)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Véél Bmw's bevatten een paar kilo goud in de tank. Enkel de K-reeks, daarvan crashen de prijzen.

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

Zo ne Mamola is idd ook wreed schoon , maar die dingen gaan reteveel geld nu .
De laatste keer dat ik eentje zoals de mijne te koop tegenkwam , was dat dacht ik iets in de richting van 8000 pleuro's :pillepalle:

Nee Muug , na twee R1100S ' en te hebben gehad , been there done that
Ben erg content met wat ik nu heb :thumbsup:

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Blackbert »

Als er nog iemand een wereldreizigersmoto wil, heeft die nog tijd tot maandag:

https://vavato.com/nl/auction/motorbike ... 2012-650cc

:lipsrsealed2:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by duibhce Kaelann »

Wij hebben er zo al 3 staan, dank u. :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Er stond een maand lang zo nen Terra te koop als "F650GS", op 2dehands. Heel raar. Zijn uitleg was dat het een BMW-motor was, dus was het eigenlijk een BMW. Als verkoopsargument kan dat natuurlijk tellen... :stars:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 21 Jun 2020 09:24 Er stond een maand lang zo nen Terra te koop als "F650GS", op 2dehands. Heel raar. Zijn uitleg was dat het een BMW-motor was, dus was het eigenlijk een BMW. Als verkoopsargument kan dat natuurlijk tellen... :stars:
Ge moet eens vragen of ge daar dan ook een BMW krukas en nokkenassen in kunt mikken :evil:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings



User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by zappa »

Wie koopt er nu zo iets vraag ik me af ? :krabje:

Iemand die niet weet wat met zijn geld te doen en nog een lege plek in zijne living?
Ga je daar mee gaan rijden ?
Willen ze dat wel verzekeren tegen diefstal ?

Ik vind het gewicht wel het beste aan deze moto :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by F M »

En dan zeggen ze dat BMW's duur zijn...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

zappa wrote: 09 Jul 2020 08:55
Wie koopt er nu zo iets vraag ik me af ? :krabje:

...
Investering hè; ge kunt ook voor 't origineel gaan (als ge geen huis meer wilt kopen ...)

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Blackbert »

den Bullet wrote: 10 Jul 2020 09:03
zappa wrote: 09 Jul 2020 08:55
Wie koopt er nu zo iets vraag ik me af ? :krabje:

...
Investering hè; ge kunt ook voor 't origineel gaan (als ge geen huis meer wilt kopen ...)
Ik heb een huis, maar ben toch nog enkele prioriteiten verwijderd van deze aankoop. En btw, dat artikel is van 2011, zou hij al niet weg zijn? :dontknow: :ricky:

Voor de rest, die nieuwe zijn dan wel goedkoper, maar er scheelt iets aan de verhoudingen, in mijn oog. Om te beginnen slaan die wielen nergens op.
Die AMB001 vind ik wel een bangelijk machien. Of er mee te rijden valt hier, da's iets anders.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Blackbert »

Maar kom, ge kunt ook klein en bescheiden beginnen voor een zacht prijsje.

https://www.auctim.com/ords/auctim/auct ... t380_bouwj
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Bij Mototech staat er nu een speciaal geval, man. Een Honda Rune. Tweedehands. 24500€ ongeveer...
Aan u om te beslissen of ge dat een interessante moto vindt ...

http://de.classicpark.com/car/622/honda ... kyrie-rune

Post Reply