Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Wipr »

Stefke wrote:
Muug wrote:
Bij wrote:waarom heb ik die ooit weggedaan :bleiten:
Hele goeie vraag, waar velen mee worstelen.
Tja, plaats, tijd, geld...? Wie zal het zeggen.

Ik ben alvast blij dat ik er eentje niet weggedaan heb... mijn eerste auto, nu 22 jaar in mijn bezit. :wink:

Image
Hahaha, zalig dat opschrift PGM FI :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Koeno wrote:Nen CBR 400 rr -> als speelvogel... :
[img size=250]http://img.2dehands.be/f/normal/2813350 ... 400-rr.jpg[/img]
Gegeerd, die gaan tegenwoordig redelijk duur als ze nog OEM zijn !

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Muug wrote:
Koeno wrote:Nen CBR 400 rr -> als speelvogel... :
[img size=250]http://img.2dehands.be/f/normal/2813350 ... 400-rr.jpg[/img]
Gegeerd, die gaan tegenwoordig redelijk duur als ze nog OEM zijn !
em is wel ni meer in topstaat, ik zie precies tyrips aan het zadel enzo...
maar voor 1500eur kunt ge hem in prachtstaat zetten (dan kom ik er wel is mee rijden)->
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 35064.html

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Jopet »

Mocht ik tijd, plaats en geld hebben zou ik terug een RD 500 LC kopen....
Niet om mee te rijden maar om in mijn living te zetten (van het huis met de hele grote living dat ik met hetzelfde geld dat ik niet heb zou kopen....)
Puur uit nostalgie zou ik dit doen omdat ik er in mijn prille motorjaren zoveel plezier aan beleefd heb.... Helaas zijn er nauwelijks nog te koop en als je er al eentje vind dan hangt er toch een stevig prijskaartje aan.
Hier eentje voor 12.500 pond of +/- 16.000 ?

Image

En als we dan toch euromillions gewonnen hebben zou ik er nog een NR750 naast zetten, begin jaren 90 was dat het neusje van de zalm die zo'n slordige 2.000.000bfr kostte, de futuristische looks, de motor met ovale zuigers.... gewoon prachtig, ik zou hem dus ook in de living zetten onder de Keith Haring ;-)
Hier een koopje voor slechts 115.000 pond of +/- 148.000 ? :shock:

Image

Image

Image


Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

effe topic vervuilen ...misschien beter den titel vervangen in : Welke droommoto ?

Honda VFR750 RC36
of ook
Yamaha 850 TRX
Of zeker
Moto Guzzi Daytona
...

nog zoveel meer :cool:




slik :peepwall:
ook
BMW Replica Boxercup :stomstom: :P

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

850 TRX kunt ge bij Laouen en Jo kopen eh, ge sponsort hun avontuur ook nog dan. :pom:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2915
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote:850 TRX kunt ge bij Laouen en Jo kopen eh, ge sponsort hun avontuur ook nog dan. :pom:
:stop:
de TRX staat NIET te koop :P :smash:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

robman wrote:effe topic vervuilen ...misschien beter den titel vervangen in : Welke droommoto ?
echt niet, robman,
't is de bedoeling dat je hier eigenlijk kwijlzoekertjes zet, dat mag natuurlijk van je droommotor zijn. Maar zomaar een lijstje van jouw droomgerief hoort even niet in deze topic.
Idem voor Jopet.
En Stefke zijn wagen hoort hier ook niet thuis, schande, zo'n vierwielig ding op dit forum smijten !

Dus droom maar op, maar enkel als je er ook een link naar een overeenkomstig zoekertje bij zet ! :book:

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by robman »

streng ...maar rechtvaardig ...... :thumbsup:
Helemaal de Polle eh :thumbsup:

t'is goe ...ik ga me gedragen ( .....proberen .... :headbang: :devil: :Pyndn: :headbang: :devil: :Pyndn: .... :P :lol: )

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

robman wrote: Helemaal de Polle eh :thumbsup:
jep, dat's me (=eigen kweek engels) :whip:

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Jopet »

Muug wrote: Idem voor Jopet.
Dus droom maar op, maar enkel als je er ook een link naar een overeenkomstig zoekertje bij zet ! :book:
Voila Muug, bij elke motor staat er een link bij, vooral bij die NR met een stevig prijskaartje :confused:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Jopet wrote: Voila Muug, bij elke motor staat er een link bij, vooral bij die NR met een stevig prijskaartje :confused:
Wow gij hebt nen dure smaak ! :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

hmmmmmmmmmmmmmmmm en maar 1500 euro..........
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 53968.html
Image

ik zou mij zo'n goedkope zoekertjes drie per jaar durven kopen .... moest ik ergens een hangarke hebben !



Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Toen ik ergens 14-15jaar was.... dan was ik overtuigd dat dit mijn eerste motor ging worden:

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 71820.html

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

40 jaar geleden zou deze de opvolger van m'n Soes 380GT Roca worden :ricky: ... Helaas kwam er een Matra Bagheera S op den hof te staan ;) :lol:
Maar zou ik vandaag ...... :?: :? :dontknow: :roll: :krabje: :sweetheart:

http://www.kapaza.be/nl/motos/kawasaki- ... 414095.htm

... en deze is nog njammie-jer : http://www.oldtimers-te-koop.be/klassie ... 48859.aspx

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

OzzePaa wrote:Helaas kwam er een Matra Bagheera S op den hof te staan ;) :lol:
Mega-coole wagen ! En waarom "helaas"? :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by F M »

Omdat hij meer op den hof stond dan op de weg te rijden?
I am confused. Oh no, maybe not!


Post Reply