Nee hoor, tis het blok zelf. De uitlaat is een Akra, en die is zelfs niet lauw.duibhce Kaelann wrote:als de hitte van de uitlaat komt kan het misschien helpen om de cat te verwijderen.
Kan ik de ventilator vroeger laten aanslaan ?
Nee hoor, tis het blok zelf. De uitlaat is een Akra, en die is zelfs niet lauw.duibhce Kaelann wrote:als de hitte van de uitlaat komt kan het misschien helpen om de cat te verwijderen.
En dan binnen een maand zeggen dat uw vebruik naar omhoog gegaan is,petervdc wrote:Kan dit helpen ? http://www.ride-joy.com/Accelerator-mod ... 79268.html
Verdeler : http://www.sol2.be/Performance/ENG/Theory/page.html
Probeer en zie.petervdc wrote:Kan dit helpen ? http://www.ride-joy.com/Accelerator-mod ... 79268.html
Verdeler : http://www.sol2.be/Performance/ENG/Theory/page.html
Nope.Muug wrote:Was uw moto nog in garantie trouwens?
Is bij een Triumph Sprint ST 955 niet anders... Bij stadsverkeer is het niet uit te houden, de rechtervoet, kant uitlaat, moet het verduren... eenmaal terug wat op snelheid wordt het wel weer draaglijker...en ook zo vandaag, eenmaal stilgelegd blijft de ventilator nog een tijdje blazen...bompa wrote:Denk niet dat da normaal is dat het zo warm aan de voeten en benen is dat je ze bijna niet meer op de voetsteunen kan zetten , neem nu bvb die dikke choppers daar rijden ze met hun benen naast de motor en die kunnen ze toch heel de rit laten staan daar zijn ook 1800cc en zwaarder bij , dat het warm wordt ok maar zo warm, toch is achter horen
Because the heat is not just coming from the exhaust. It is also coming off the rear cylinder and the radiator heat that is blown back under the seat and then gets trapped there by your legs. That is why I isulated the exhaust and tried to isolate the engine heat from the bottom side of the seat.Blackbert wrote:Uwe rear header gaat daar weinig aan veranderen, die zit onder uw gat, niet tussen uw kuiten.
Dan heb ik 4 keer warmte, de broek, én het blok.fore wrote:Mijn oplossing : Winterbroek ... .
Er zijn geen rubbers op de voetsteunen...F M wrote:Van de voetsteunen had ik wel geen last. Misschien zijn de rubbers minder dik op de R ?