Een bende lelijkaards bij mekaar.

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Droopy »

:) Een lijst die, uiteraard, voor discussie vatbaar is maar het is eens wat anders dan een favorieten lijstje. ;)


http://demotorsite.be/nieuws/het-foute- ... torfietsen


Zelf heb ik er eigenlijk niets aan toe te voegen,elk zijn/haar meug. ;)

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Stefke »

de Starck heeft wel iets, en de goeie exemplaren worden zeldzaam en duur. Is eigenlijk een designobject om in huis te hebben, niet om mee te rijden. Scheelt altijd wel iets aan. Bij mijne maat staat 'm in (de vitrine van) zijn architectenburo. Samen met de 1200 GS die wel veel gebruikt wordt.

De BMW Cruiser heb ik ook altijd een hebbeding gevonden. Echt een ferm ding mijn gedacht en wel sterk om een boxer in een chopperconcept te mikken. Rijdt best heel goed, doe mij maar de witte met de lederen tassen en monozadel. Zoals die bij mijn neef in de garage staat... 8-)

En heel af en toe valt die Mantra hier ook te bewonderen in de buurt... Best een lelijk hok, ook erg zeldzaam.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Raketman »

Een van hun belangrijke criteria om iets lelijk te vinden is precies dat ze't niet in een hokje kunnen plaatsen...'t zijn ook maar kinders van hun tijd precies. Als we't niet kunnen labelen is't mis :roll: .
Nil volentibus arduum

Online
User avatar
zappa
Posts: 4504
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by zappa »

Die Aprilia Moto 6.5 Starck mogen ze hier meteen komen zetten hoor, voor als ik niet meer mee de moto rij, zal ik daar gaarne naar staren vanuit mijne relax zetel (of kakstoel) :mrgreen:

Die chopper achtige bmw dinges, vond ik eigenlijk ook niet zoooo lelijk, zag zaterdag eentje te koop in Geraardsbergen, maar ja 't zou kunnen dat als er een bmw only rit is, je met de cruiser ook niet mag mee rijden :lol:
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Tom Thumper »

Ja watte?

Zal ik even een lijstje samenstellen van de meest idiote moto media?

Op 5 de motorsite. Stellen lijstjes op van de zogenaamd lelijkste moto's die helemaal niet lelijk zijn maar waarmee ze volk van Facebook naar hun eigen site lokken waardoor het geld opbrengt inplaats dat het geld kost.

Op 4 de motorsite met dagelijks filmkes van motor crashes om ja, net als hierboven..., maar meestal zijn ze zo stom om de originele titel te behouden en kan je dan de originele filmkes via Google vinden en zo lopen ze dan zelfs het geld dat ze heel gemakkelijk hopen te verdienen met filmkes van een ander, mis. Hoe stom kan je zijn? En dan heb ik het niet eens over de vraag of een media bedrijf content wel mag gaan pikken van sociale media?

Op 3 de motorsite. Hoe kan je met zo weinig content uw site zo onoverzichtelijk maken. Volgens mij hebben die een hele ploeg van ux-designers in dienst.

Op 2 de motorsite. Zelfs de artikels die een teaser zou moeten zijn voor de artikels die in hun eigen boekske staan, verkloten ze. Ik slaag er zelfs nooit in die teasers volledig te lezen. Zo slecht, zowel naar inhoud als layout. Waarom zou ik dan het boekske kopen?

Op 1 Motoren en Toeristen. Ik heb ooit, toen ik heel veel goesting had om naar Mexico te gaan, een reisgids gekocht en mijn goesting was over. Als ik nu goesting heb om met de moto te rijden maar ik heb geen tijd, dan lees ik een nummer van Motoren en Toerisme en mijn goesting om met de motor te rijden, of zelfs nog maar aan te denken om een andere motor te proberen, is over.

:thumbsdown:
Me gusta la moto, me gustas tu.

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by karel-p »

:lol: :lol: :stupid:

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Blackbert »

Tom, wie staat er op 6? :mrgreen:
Soit, de Starck is cool, net als de kuifje-raket-appelsienpers die hij ontwierp.
De Bimota is afgekeken van de jaren 80 Katana, die ik echt wel lelijker vond.
Honda kon echt wel slechter, de DN-01 borduurde verder op de Bimota ...
De Jawa? ongeveer elk merk had zo wel iets in de cataloog, een kleine budgetbike waar de verhoudingen niet helemaal klopten. Da's nog iets anders dan een, eh, eigenzinnig ontwerp, zoals de voorgaande.
De BMW Cruiser is niet lelijk. De BMW Scarver daarentegen ...
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Koeno »

Ik heb de honda altijd mooi gevonden, zeer duur wel, maar mooi...
ne keer genen typischen cruiser, maar een "echte" chopper :)

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by den Bullet »

Stefke wrote:...

En heel af en toe valt die Mantra hier ook te bewonderen in de buurt... Best een lelijk hok, ook erg zeldzaam.

Ook al enkele keren tegengekomen 8-)

Image

Image

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Stefke »

den Bullet wrote: Ook al enkele keren tegengekomen 8-)
Ik wou daar nog aan toe voegen dat die regelmatig bij mong Blok staat... 8-) Is iemand van Elingen, ik ken zijn madam wel... 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by OzzePaa »

Stefke wrote:
den Bullet wrote: Ook al enkele keren tegengekomen 8-)
Ik wou daar nog aan toe voegen dat die regelmatig bij mong Blok staat... 8-) Is iemand van Elingen, ik ken zijn madam wel... 8-)
Eehmm ... :? Ge bedoelt dagge diene van Elingen zijn madam kent, terwijl hijmzelf bij Mong Block zit dan :dontknow: ;) :lol:
Verder heb ik nieveel met dees lijstje ... des gouts et des couleurs ... vond vroeger ne GS een gruwelijk ding, maar Gertruud nu een aparte schoonheid :grin: :sweetheart:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by den Bullet »

Stefke wrote: Ik wou daar nog aan toe voegen dat die regelmatig bij mong Blok staat... 8-) Is iemand van Elingen, ik ken zijn madam wel... 8-)
Wiens madam kent gij ni? :mrgreen:

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Mario »

in bijbelse zin ? :mrgreen:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Wipr »

Ah, het gaat wel degelijk over de moto's en niet over de forumleden hier :mrgreen:

Ah ok dan. Mantra hadden ze beter cyclops genaamd, wat een spuuglelijk ding is me dat.

De BMW vind ik eigenlijk een hele ferme motor. Is nog 1 van de moderne BMW's waarbij je overduidelijk de cardan wisselreacties goed merkt bij het plots openschroeven van de gaskraan. Zal bij de andere ook wel zo zijn maar ik heb zo een beeld in mijn hoofd van een fel uitaccelerende cruiser. De achterband doet me spontaan denken aan een donut.

De avant-garde series vond ik de mooiste

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Mario »

uitstekende bijdrage van Tom Thumper :)

echter, blijkbaar hebben ze soms toch ook goede ideeën, zoals (soms) de foto van de dag... :ricky:
http://demotorsite.be/nieuws/terug-van- ... van-de-dag

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by petervdc »

Mario wrote:echter, blijkbaar hebben ze soms toch ook goede ideeën, zoals (soms) de foto van de dag... :ricky:
http://demotorsite.be/nieuws/terug-van- ... van-de-dag
Fuck... ja hallo zeg :whip:
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by Muug »

petervdc wrote:
Mario wrote:echter, blijkbaar hebben ze soms toch ook goede ideeën, zoals (soms) de foto van de dag... :ricky:
http://demotorsite.be/nieuws/terug-van- ... van-de-dag
Fuck... ja hallo zeg :whip:
Ik vraag me af of ne vent ook zoiets zou willen doen met zijn ballen half bloot :twisted:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bende lelijkaards bij mekaar.

Post by OzzePaa »

Muug wrote:Ik vraag me af of ne vent ook zoiets zou willen doen met zijn ballen half bloot :twisted:
Zo poseren of nen brommer kuisen :?: ;) :lol:
Is trouwens nie zo'n nief idee : derjust gelezen in de M&T van dees maand dat 20 jaar geleden ze een advertentie plaatsten voor een "echte" vrouwenmotorbroek ... met illustratie van een madam ENKEL in die outfit, staande in een half gevulde badkuip :roll: :dontknow: ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply