Super 95 E10

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Mick
Posts: 50
Joined: 25 Apr 2015 16:22
Location: Hageland

Re: Super 95 E10

Post by Mick »

Ik tank steevast 95 en heb er eigenlijk niet eens op gelet wanneer we juist naar E10 zijn gegaan. Alleszins nog niet te klagen gehad, ook niet toen mijn moto zo een maand of twee heeft stilgestaan.

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Super 95 E10

Post by toeternietoe »

OzzePaa wrote: 05 May 2017 12:25 In de twee tweewielers hier is nog geen drup E-spul getankt. Alleen al mijn allergie voor heel het Eco-gelul in z'n algemeenheid maakt dat simpelweg onmogelijk ;) :mrgreen: :devil:
:thumbsup:
:stupid: In dat soort sympathieke tegendraadsheid en politieke incorrectheid herken ik mijzelf :stupid:
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Super 95 E10

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 05 May 2017 12:25 In de twee tweewielers hier is nog geen drup E-spul getankt. Alleen al mijn allergie voor heel het Eco-gelul in z'n algemeenheid maakt dat simpelweg onmogelijk ;) :mrgreen: :devil:
In Bosnië of Marokko gaat ge zeker geen last hebben van die allergie. In Bosnië rijdt het vol doempende Golfkes van de eerste serie en in Marokko vol oeroude Bedfords en Mercedessen 280D's....

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Super 95 E10

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 08 May 2017 10:04
OzzePaa wrote: 05 May 2017 12:25 In de twee tweewielers hier is nog geen drup E-spul getankt. Alleen al mijn allergie voor heel het Eco-gelul in z'n algemeenheid maakt dat simpelweg onmogelijk ;) :mrgreen: :devil:
In Bosnië of Marokko gaat ge zeker geen last hebben van die allergie. In Bosnië rijdt het vol doempende Golfkes van de eerste serie en in Marokko vol oeroude Bedfords en Mercedessen 280D's....
Indeed, en als ge "Peugeot 504" en "Afrika" in één google zet, bewijzen de vele schoon afbeeldingen dat er dieper in het zwarte continent ook nog hoop is :mrgreen: ;) :lol: :whip:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Super 95 E10

Post by Muug »

aja
in Tazenakht staat er zo ene te koop. :thumbsup:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Super 95 E10

Post by Wipr »

Is dat niet ingegaan van begin dit jaar? Ik tank zowel met auto als scoot deze 95 maar als ik dit lees overweeg ik toch maar 98 omdat hij toch wel eens langer stilstaat dan 2 weken.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Super 95 E10

Post by Muug »

als ge alles moet geloven wat ge kunt lezen .... :?

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Super 95 E10

Post by Jopet »

Ik tank al altijd Super 95, zowel in de auto's als in de moto's, nu rij ik wel met een diesel maar de met de motor is nog het nog steeds op 95.
Nu heb ik op 14 maart een operatie ondergaan en heeft de motor dus een dikke 8 weken stil gestaan met Super 95 E10 in de tank, 1 druk op de knop en de motor startte direct, geen problemen dus na 8 weken stil staan, niet onregelmatig draaien, helemaal niets ondervonden.
Misschien dat het ene merk er wat meer last van heeft dan een ander maar ik heb er in ieder geval geen schrik van....

Groeten,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Super 95 E10

Post by zappa »

Den mijnen start et wa "raar", KUCH, K - UCHE - KUCH maar dat zal wel aan 't merk liggen :dontknow:
sig nature

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Super 95 E10

Post by diskeletlietje »

OzzePaa wrote: 05 May 2017 12:25 In de twee tweewielers hier is nog geen drup E-spul getankt. Alleen al mijn allergie voor heel het Eco-gelul in z'n algemeenheid maakt dat simpelweg onmogelijk ;) :mrgreen: :devil:
ik ga geen 98 beginnen tanken omdat er in de 95 10% niet meer afkomstig is van ruwe aardolie :wall:
als het geen kwaad kan voor de motor waarom niet
dat is zoals een nieuw dak leggen , maar ik vind niemand meer die die goede oude golfplaten met asbest in wil verkopen aan mij :lipsrsealed2:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Super 95 E10

Post by OzzePaa »

diskeletlietje wrote: 12 May 2017 21:08
OzzePaa wrote: 05 May 2017 12:25 In de twee tweewielers hier is nog geen drup E-spul getankt. Alleen al mijn allergie voor heel het Eco-gelul in z'n algemeenheid maakt dat simpelweg onmogelijk ;) :mrgreen: :devil:
ik ga geen 98 beginnen tanken omdat er in de 95 10% niet meer afkomstig is van ruwe aardolie :wall:
als het geen kwaad kan voor de motor waarom niet
dat is zoals een nieuw dak leggen , maar ik vind niemand meer die die goede oude golfplaten met asbest in wil verkopen aan mij :lipsrsealed2:
Zolang dagge daar niet (teveel) in boort, zaagt, ze kapotbreekt of aan lekt kanda gene kwaad :mrgreen: :devil:
Gasten die jaaaaaaarenlang niks deden als Ferrodo's met asbest steken ... ja die zijn natuurlijk de pineut.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Super 95 E10

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 13 May 2017 00:37 Zolang dagge daar niet (teveel) in boort, zaagt, ze kapotbreekt of aan lekt kanda gene kwaad :mrgreen: :devil:
Gasten die jaaaaaaarenlang niks deden als Ferrodo's met asbest steken ... ja die zijn natuurlijk de pineut.
Of zoals mijne pa die in 1967 slechts 2 hangars van eternitplaatjes heeft voorzien en in 2011 toch de strijd tegen longvlieskanker verloren heeft... :roll:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Super 95 E10

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 13 May 2017 00:37
diskeletlietje wrote: 12 May 2017 21:08
OzzePaa wrote: 05 May 2017 12:25 In de twee tweewielers hier is nog geen drup E-spul getankt. Alleen al mijn allergie voor heel het Eco-gelul in z'n algemeenheid maakt dat simpelweg onmogelijk ;) :mrgreen: :devil:
ik ga geen 98 beginnen tanken omdat er in de 95 10% niet meer afkomstig is van ruwe aardolie :wall:
als het geen kwaad kan voor de motor waarom niet
dat is zoals een nieuw dak leggen , maar ik vind niemand meer die die goede oude golfplaten met asbest in wil verkopen aan mij :lipsrsealed2:
Zolang dagge daar niet (teveel) in boort, zaagt, ze kapotbreekt of aan lekt kanda gene kwaad :mrgreen: :devil:
Gasten die jaaaaaaarenlang niks deden als Ferrodo's met asbest steken ... ja die zijn natuurlijk de pineut.
Wij spoten daar op het werk eerst ontvetter op voor er remreiniger was + gebruik van een stofmasker als wij bij de camions aan de remmen werkte .
Ik moest op het werk is golfplaten van een hangaar mee helpen afbreken , en heb daar toen toch voor gepast toen ik zag hoe die andere daar aan begon . die sloeg al die bouten door die platen :w00t: :pillepalle: ik zegde hej zo niet he want dan ben ik weg, hij zegde je moet zo gene bang hebben, ik ik ben niet bang alleen voorzichtig, en ik weg en binnen zegde ik zo help ik daar niet aan ,heb hier nog ander werk genoeg, anderhalf jaar geleden hoorde ik zeggen dat die gast toch wel redelijk op de sukkel geraakt is met zijn gezondheid (of was) want daarna niks meer van gehoord.zeer voorzichtig zijn met die prutsen.

Post Reply