MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by duibhce Kaelann »

De WR250F en de WR450F (die in je link) zijn gewoon competitiemachines waar ze lichten en knipperlichten hebben opgezet.
Van de WR450 is zelfs geen R-versie gemaakt, waarschijnlijk omdat een apart blok daarvoor te ontwikkelen te duur was. De WR250R heeft een blok dat basically 1 cylinder van een R1-blok is. Heel andere versnellingsbak en karakter dan de F, andere vering ook en een iets substantiëler subframe.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Mick
Posts: 50
Joined: 25 Apr 2015 16:22
Location: Hageland

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by Mick »

duibhce Kaelann wrote:
Mick wrote:Euh... is dat geen 25 à 30 kilo lichter dan een Terra dan? :dontknow:
165kg voor de Terra.
Nu ben je droog gewicht van de Husqvarna aan 't vergelijken met het geclaimd rijklaar gewicht van de Honda denk ik? Maar soit, als je het verschil al rijdend toch niet voelt maakt het niet veel meer uit...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by bompa »

Mick wrote: De Honda CRF250 Rally daarentegen, eindelijk officieel onthuld en wat ziet me dat er voor plezant speelgoed uit.

Image
Maar als je de Honda CRF250 Rally graag ziet zou ik hem toch zeker al eens gaan testrijden van zodra het kan.
Want testrijden kan je alleen maar zelf , en die moto ziet er inderdaad mooi uit , waar je je ook wel mee kan amuseren ,en ook de verharde baan wel mee kan verlaten.

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by zappa »

Mick wrote:
Image
vind die "crossbril" lamp niet echt mijn ding, maar ja ne keer dat ge aan 't rijden zijt, dan zie je die dingen niet meer :grin:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by zappa »

zou die yam T7 d'r zo gaan uit zien ?

Image


of is't iemand die photoshop handig wist te gebruiken? :?
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by bompa »

Mick wrote:. De Honda CRF250 Rally daarentegen, eindelijk officieel onthuld en wat ziet me dat er voor plezant speelgoed uit.

Image
Den deze de 250 cc dl v storm nog zo eentje waar je je mee kan amuseren op de gewone wegen ,en als is van de verharde weg mee kan, met 17 l zou je een 500 km ver komen , maar den honda ziet er bij mij wel beter uit.
Image

User avatar
Stefke
Posts: 2895
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: MILAN SHOW: 2017 KTM Super Duke R gets more extreme

Post by Stefke »

De Honda CMX 500 ziet er mij dan ook weer een leuk en betaalbaar ding uit voor de jeugd. 8-)
(En is sommige landen blijkbaar leverbaar zonder ABS...)
Image

Post Reply