't gaat gebeuren....

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Erik Van Looy zei: 't is gebeurd

Post by Koeno »

en bij deze::

Image

Met goedkeuring van de zoon:
Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 't gaat gebeuren....

Post by bompa »

Ziet er goed uit :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 't gaat gebeuren....

Post by F M »

Mooi ! :thumbsup:

Ik ben bijna jaloers :)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: 't gaat gebeuren....

Post by OzzePaa »

Ah hierzie :!: Em staat dus al op uw erf :thumbsup:
Open deur maar kvraag het toch : hoe heb je't nu geklaard, dat transport :?: ... Beam me up Scotty :?: ;) :lol:
Trouwens : ook nog proficiat met zo'n knap knulleke ... en 't feit dagge als jonge papa gaat ( :?: moogt :?: :whip:) blijven motorijden. Hier was destijds de afspraak : kindjes en motorijden zijn niet compatibel ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Muug »

wooo respect! schoon kleurstelling!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Koeno »

OzzePaa wrote: 23 Dec 2017 18:29 Ah hierzie :!: Em staat dus al op uw erf :thumbsup:
Open deur maar kvraag het toch : hoe heb je't nu geklaard, dat transport :?: ... Beam me up Scotty :?: ;) :lol:
Trouwens : ook nog proficiat met zo'n knap knulleke ... en 't feit dagge als jonge papa gaat ( :?: moogt :?: :whip:) blijven motorijden. Hier was destijds de afspraak : kindjes en motorijden zijn niet compatibel ;) :lol:
Naar huis brengen? euhm, dat was op een lichtjes illegale manier... stoute ik... :whip:

Qua motorrijden en kinderen, ik heb op een moment (tijdens de zwangerschap) zelf voorgesteld om beide motoren te verkopen / aan de kant te zetten.
't was vrouwlief die dat geen goed idee vond...
Ze is zelf opgegroeid met motoren in't gezin, maar heeft me wel gezegd dat het aantal uitstapje misschien wel zou slinken...
Daar kon ik best mee leven...

Nu ondertussen is de Sevenfifty niet meer verzekerd (en ook niet meer in 1 stuk).

Alvast bedankt voor de complimenten aan onze Daan, hij zal het graag horen ;-)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 't gaat gebeuren....

Post by zappa »

Proficiat met uw nief machien, en uw schoon boelleke :sweetheart: Nu al de motormicrobe doen krijgen? :wink3:
sig nature

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Koeno »

zappa wrote: 23 Dec 2017 19:46 Proficiat met uw nief machien, en uw schoon boelleke :sweetheart: Nu al de motormicrobe doen krijgen? :wink3:
Jong geleerd, oud gedaan?
zijn eerste brommerke staat al klaar bij de schoonmoeder :pillepalle:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Wipr »

Ik doe dan maar een copy paste van mijn vraag in een ander topic:

Hoeveel KM’s had deze motor al zei je? Enkel aan de uitlaatbochten zie je een klein beetje (en dan nog vind ik dat ze er zelfs beter uitzien dan mijn uitlaatbochten. Chrome uitlaatbochten?) dat het geen nieuwe is maar verder precies juist van de fabrieksband.
:o
:thumbsup:
Proficiat!!!

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Droopy »

Mooie aankopen, :grin: proficiat. :thumbsup:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Koeno »

Ondertussen bijna 500km verder (verandering van spijs doet rijden...)
Vree content met de keuze, beetje gewenning voor de cardan,
nog wat meer gewenning aan den boxer maar we komen goed overeen...
Zelfs als de baan minder baan wordt is het vertrouwen iets groter als met de varadero...

Qua gewicht is het voor mij een verademing,
deze loebas kan beter dan de varadero wegsteken dat hij wat meer kilos op de schaal zet.
In de garage of op parkeerplaatsen voel ik mij veel veiliger om hem aan de hand te verplaatsen...
Enkel deze morgen met die windstoten heb ik mij eens laten verrassen, bijna op de zijkant gaan liggen toen ik voor een gesloten slagbomen stond. Windvlaagske had mij beetje verrast.

Kortom, 't mag van mij weer warmer en droger worden, zodat ik weer kan vlotter leren rijden.
(dat heeft bij mij precies een gewenningsperiode nodig).

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 't gaat gebeuren....

Post by Muug »

Koeno wrote: 18 Jan 2018 11:32 Kortom, 't mag van mij weer warmer en droger worden, zodat ik weer kan vlotter leren rijden.
(dat heeft bij mij precies een gewenningsperiode nodig).
Da's bij iedereen gelijk. Elke nieuwe moto is wennen. En een winter is daar perfect voor. In de lente ga je voelen dat je vleugels hebt.

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: 't gaat gebeuren....

Post by vet on wheels »

ik was ook blij met GS na een Varadero...
Een gewenningsperiode is inderdaad normaal!
geniet ervan ! :grin:

Post Reply