hoe warmer hoe rijder ?

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: hoe warmer hoe rijder ?

Post by Blackbert »

duibhce Kaelann wrote: 31 May 2017 23:43
Stefke wrote: 31 May 2017 21:58 Dus het krantenartikel is dan weer wel een redelijke juiste verslaggeving mij dunkt. 8-)
Het stukje over hoe goed hij zijn motor wel niet onder controle had leek me anders wel een goed geformuleerde verbloeming voor: hij heeft hoerechance gehad en zijn onderbroek waarschijnlijk iets minder :mrgreen:
Zelfs dan zou ik nog niet stoppen op 't binnenrandje van de afrit. :o
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: hoe warmer hoe rijder ?

Post by F M »

Blackbert wrote: 01 Jun 2017 08:25 Zelfs dan zou ik nog niet stoppen op 't binnenrandje van de afrit. :o
Dat was ook mijn gedacht :pillepalle:
Stefke wrote: 31 May 2017 21:58 Wat niet wegneemt dat onze wegen toch regelmatig in twijfelachtige staat zijn, zodanig dat wij wel de beste en meest ervaren rijders van europa moeten zijn.. :mrgreen:
Bwa, het gras is niet altijd groener aan de overkant. Er zijn zeker betere leerlingen in de klas (Luxemburg, Nederland,...) , maar elders heb ik toch ook over heel wat slechte wegen gereden. Zelfs in Duitsland vind je wegen in erbarmelijke staat. In Italië in de Dolomieten zie je ook extremen van biljartgladde asfalt en asfalt met bulten en gaten, en dat kan ineens overgaan van het ene in het andere.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: hoe warmer hoe rijder ?

Post by duibhce Kaelann »

België is verre van een schoolvoorbeeld, maar het gras kan gerust nog een stuk rosser.
Image
Georgie

Image
Armenie

Image
Ukraine

In geen van die landen draaien ze er trouwens hun hand voor om eender waar langs de kant van de weg even te stoppen :pillepalle:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Post Reply